Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.341

Thx sanca,maar doe toch rustig aan man,wil niet weer te hard van stapel lopen en WEER geblesseerd raken...

Werd ook helemaal para toen ik die huge mofo (waar ik niet mee uitgepraat raakte) zag deadliften,krijg echt de shizzle van die vinger man :shoot:mn hele rug training moet ik gewoon schrappen door die zooi!!!!
Enige opsteker is wel dat sinds ik het verband eraf heb en geen betadine meer gebruik,wel eindelijk de wond zie helen,anders bleef het maar zo wijke hap he.Kan eindelijk weer een vuist ballen.:hedbang:

• #1.342

Thx dave,maar vind het eigenlijk nog te p*ssy voor woorden.:(
Ivm die lange blessureperiode ga ik denk ik die 160kg in 5x5 uitvoeren of 3x8 proberen,180kg was me zeker weten wel een paar keer gelukt,maar ben en blijf toch nog ff voorzichtig met de weights.:o

toch verstandig dat je het 'rustig' aandoet :rolleyes:

laat die vinger nog even rusten en dan dikke pr's neerzetten :hedbang:

• #1.347
Eindelijk gaat het goed met die vinger,de wond ligt niet meer open en kan mn hand helemaal dichtknijpen.:D

Rugtraining vandaag???--->Aarde omscheppen--->Normaal machinaal,lekker makkelijk zo'n apparaat met een schopenrad eraan--->Laatst is ie vastgelopen op een boomwortel,resultaat....motertje doorgebrand:(was ook nog eens van mn pa dat ding!!!Zal het zo maar weer oldschool gaan doen met een schep...Das pas lekkere rugtraining:D

Eindelijk gaat het goed met die vinger,de wond ligt niet meer open en kan mn hand helemaal dichtknijpen.:D

Rugtraining vandaag???--->Aarde omscheppen--->Normaal machinaal,lekker makkelijk zo'n apparaat met een schopenrad eraan--->Laatst is ie vastgelopen op een boomwortel,resultaat....motertje doorgebrand:(was ook nog eens van mn pa dat ding!!!Zal het zo maar weer oldschool gaan doen met een schep...Das pas lekkere rugtraining:D

zo moet dat :D

op't werk laat ik ook altijd het machientje staan en dan pak ik een schop

tip: bij het schuppen een beetje door de benen zakken :lick:

• #1.349
zo moet dat :D

op't werk laat ik ook altijd het machientje staan en dan pak ik een schop

tip: bij het schuppen een beetje door de benen zakken :lick:

Hehe,thx bro.Ik wissel altijd om en om(links/rechts)anders sta ik strak op het podium met maar aan 1 kant serious beef op mn back!!!!:rolleyes::D

Lekkere squats kerel!

• #1.351

Thx bro,had meer in gezeten...maar ik blijf toch voorzichtig he.;)
Ik voer ze nu ook dieper dan diep uit,mn billen raken gewoon zowat mn hakken aan.:DAllemaal voor die hams om te toveren in Shelestovbeef.:wl:

• #1.353
Hahaha,ja die issues heb ik vroeger vooral gehad.Nu nog af en toe...Als ik op de grond zit,wil ik altijd met mn minst sterke been opstaan en als eerste de trap mee oplopen....Wat een BB'issues he.:D

• #1.355
Oja,ff tussendoor.Gisteren heb ik ipv een casseineshake+pindakaas voor het slapen,een kilo lasagna bolognese gegeten met een halve liter magere melk!!!!DAMN!!!Steken in mn pens gehad en s'nachts nog kunnen rennen naar de pot!!!Alles om die maag groter te krijgen.;)

Oei, ik heb ook eens een kilo lasagna op, maar daar nam ik mijn tijd voor... En het was ook niet voor het slapen gaan! Dus ik kan me voorstellen dat je wat hebt moeten doorstaan! ;)

• #1.357
Ja luuk,er kwam ook weer een kilo uit zullem we maar zeggen hehe

Hier nog ff dat filmpje wat ik net geschoten heb,kan ik gewoon blijven kijken.:D
YouTube - Own's Burnout

knalleeuuh :D

Hij blijft bruut own :D ... Het monster en de onschuldigheid die er op de stoel zit :D

Terug
Naar boven