XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Bij ons kun je de handels naar binnen en naar buiten toe doen. Voor smal of breed. Het eens is behoorlijk breed en voel je echt bijna alleen borst en de smalle positie heb ik altijd een beetje te smal gevonden. Nu bedacht ik me laatst dat ik ook gewoon 1 handel naar buiten kon doen en de ander naar binnen, nu is de positie in het midden en precies lekker. Dit bedenken duurde maar 14 jaar:D

Moet je ze eens zien kijken als je twee benches met stangen tegenover elkaar plaatst en daar op gaat dippen omdat ze geen dipstation hebben;)

Nice training Own!

:roflol: je moet wat hè als de apparatuur niet aanwezig is :D

@ Own, gelijk een Pr dat is niet verkeerd, gaat de goede kant op gelukkig.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.383
Bij ons kun je de handels naar binnen en naar buiten toe doen. Voor smal of breed. Het eens is behoorlijk breed en voel je echt bijna alleen borst en de smalle positie heb ik altijd een beetje te smal gevonden. Nu bedacht ik me laatst dat ik ook gewoon 1 handel naar buiten kon doen en de ander naar binnen, nu is de positie in het midden en precies lekker. Dit bedenken duurde maar 14 jaar:D

Nice training Own!

Thx G.

We hebben ook een aparte dips-only machine van panatta,daar kan je dus ook de handles naar binnen of buiten plaatsen,maar blijft toch machinaal,en is imo net wat minder intensief als Freeweight dips.Maar mss toch eens een optie om maar 1 handle naar buiten te plaatsen,nog nooit bij stil gestaan!!!En ook na 14 jaar training leer je nog dagelijks wat bij,zolang ben ik er ook mee bezig.;)Thx.

@Judokadomie: Donderdag staat er bij mij borst/rug op het programma,en op mn kabouterkop kotsen kan je zeer zeker doen ja,maar voer je dan wel aan Gino,die zit tenminste in geleen,beetje moeilijk om jou in de auto te krijgen!!!Zal wel ff een imperial gaan aanschaffen en zo'n verplicht vlaggetje voor uitstekende delen.:roflol:On topic:Basic is ook echt vele malen beter als glana,de apperatuur in glana ziet mooi uit,maar is niet echt geschikt voor BB'ing.

@Masallah:Thx ruud,nog ff en ik ga weer tekeer als een beest.:wl:

@OS: Wat heb jij toch allemaal weer voor drama meegemaakt jongen. Ben even een 2 maandjes niet online geweest en kijk wat er gebeurd;)
Maar goed dat je zo een poppetje van een dochter hebt man, daar haal je heel wat vreugde uit.

Enne zwaar zuiderlijk accent man:D:P
Filmpje is echt grappig.

• #1.385
@OS: Wat heb jij toch allemaal weer voor drama meegemaakt jongen. Ben even een 2 maandjes niet online geweest en kijk wat er gebeurd;)
Maar goed dat je zo een poppetje van een dochter hebt man, daar haal je heel wat vreugde uit.

Enne zwaar zuiderlijk accent man:D:P
Filmpje is echt grappig.

Hehe,thx bro..In 2 maanden kan veel gebeuren he.:(
En idd,heb heeel wat vreugde uit mn kleine meid gehaald en andersom gebeurd dat natuurlijk ook he,ze geniet er echt van op dat filmpje.:D

The south will rise again.:cool:Maar valt opzicht nog wel mee dat accent van ons:rolleyes:Maastrichtenaren en kerkradenaren....Daar lachen wij ons nog zelf rot om.:roflol:Te erg gewoon!!!!!

• #1.386
Zo...nu ff snel mn casseineshake (+2 mega eetlepels pindakaas) naar binnen werken,en dan het bedje in.:zzz:

inderdaad, ga slapen pik! ;)

• #1.390
Niet te vergeten dat Maastrichtenaren worden uitgelachen door Kerkradenaren :roflol:

Maastrichts is ook echt te erg voor woorden man,das echt een apart volkje opzicht;)Jij komt zeker uit kierchraoj wa???Dat slaat bij ons ook in als een bom dat kerkraads gejengel.:DAuw vaja kell.:roflol:---->das dus zoiets als: ouwhoer kerel!!!:D

Het is Kirchroa en je bedoelt "ouw wieje keeal" :p :D

In kirchroa wonen de reserve-pruusjen :roflol:

In Gelean kalle vir plat, in Mestreech vlak en in Kirchroa Duutsj:P

• #1.394
Hehe

Net weer ff gaan rennen en wandelen.(na 10min.rennen was ik bekaf!!!)
Nu toch maar eens wat variatie met dat rennen gepland.
Alles om die benen te pimpen.:D
YouTube - Rennen met mn dochter

Mn dochter zingt trouwens haar favo "topstars"hit......I'm gonna be a star,I wanna be somebody,I'm gonna be a star,ain't no doubt about that...:roflol:

Mooi log man. Rap eens doorgekeken, later kijk ik eens wat langer door. Ik had gezien dat ge vaak leegpompt na je laatste zware set. Waarom eigenlijk? Is dit om de pomp weg te krijgen en waarom doe je dat?

• #1.396
Mooi log man. Rap eens doorgekeken, later kijk ik eens wat langer door. Ik had gezien dat ge vaak leegpompt na je laatste zware set. Waarom eigenlijk? Is dit om de pomp weg te krijgen en waarom doe je dat?

Hehe thx,nee juist omgekeerd.Doe die laatste reps nog om juist een extra pomp erbovenop te krijgen.Vooral met benchen doe ik dit,lekker decline presses pakken voor een extra knal op die borst te krijgen.;)

Daddy's little girl:D, is wellicht erg zwaar met je dochter in je nek zo:). In welke richting wil je variëren? Hoe lang lopen, met welk doel?(conditie? vetverbranding?...?)

Oh ik dacht al :) De term leegpompen is redelijk nieuw voor mij, okee dus leegpompen is je spieren nog eens goed vol pompen eigenlijk?

Btw, mag'k nog vragen, je traint ZA:Alles behalve benen,1 oefening 3tot4 sets tot max.gewicht - 1 oefening per spiergroep dan maar?

K'zie dat ge enorm droog zijt :) en dat is ook mijn doel dus ge moet wel redelijk wat dinges juist aan't doen zijn :)

Ik zal binnenkort ook eens een schema'ken/logs'ken aanmaken..damn erg wel...laatste tijd ben ik echt uren per dag met bodybuilding bezig, en als't niet in de fitness is is't in mijn hoofd en dinges opzoeken...

mooi logje weer bro, heb ff de laatste 15 pagina's doorgekeken.

die papegaai :roflol:

beterschap met je vinger!!!!

mijn trainingsmaat was ook slim bezig, uitgegleden in de douche en nu z'n hand zwaar gekneusd...

ps; brute filmpjes man van die wrangler en die modena! geil!

Terug
Naar boven