Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.401
Daddy's little girl:D, is wellicht erg zwaar met je dochter in je nek zo:). In welke richting wil je variëren? Hoe lang lopen, met welk doel?(conditie? vetverbranding?...?)

Hehe,ja best wel intens net een kleine koter op je nek.:D

Doe dit voor mn conditie,maar wil niet te lang rennen ivm mn extreem hoge metabolisme.Daarom eet ik gewoon wat extra's en plak wat extra gewicht op mezelf en ren maar wat korter,en liefst alleen bergop.:DGa binnekort naar een zand/grindwinnings groeve toe,die torenhoge hopen met kiezels omhoog rennen,das pas intens.:wl:

• #1.402
Oh ik dacht al :) De term leegpompen is redelijk nieuw voor mij, okee dus leegpompen is je spieren nog eens goed vol pompen eigenlijk?

Btw, mag'k nog vragen, je traint ZA:Alles behalve benen,1 oefening 3tot4 sets tot max.gewicht - 1 oefening per spiergroep dan maar?

K'zie dat ge enorm droog zijt :) en dat is ook mijn doel dus ge moet wel redelijk wat dinges juist aan't doen zijn :)

Ik zal binnenkort ook eens een schema'ken/logs'ken aanmaken..damn erg wel...laatste tijd ben ik echt uren per dag met bodybuilding bezig, en als't niet in de fitness is is't in mijn hoofd en dinges opzoeken...

De term leegpompen bedoel ik dus qua kracht,spieren pomp ik het liefst vol.:)

@Zaterdag:1 oefening per spiergroep en bijna altijd tot faillure(met hulp van mn trainingsmaat/begeleider),en maar 3 sets max,heel af en toe eens een 4e erbij maar dat ligt eraan wat ik die dag in me heb of moet doen van dat beest.;)Vaker hanteren we gewichten die ik nog niet eens aan kan,dan komen de negatieven tot zn recht,en word je meteen stukken sterke door,krijg je het (nog) niet gepushed....dan maar laten zakken tot je niet meer kan.

• #1.403
mooi logje weer bro, heb ff de laatste 15 pagina's doorgekeken.

die papegaai :roflol:

beterschap met je vinger!!!!

mijn trainingsmaat was ook slim bezig, uitgegleden in de douche en nu z'n hand zwaar gekneusd...

ps; brute filmpjes man van die wrangler en die modena! geil!

Hehe,thx Loo.die vinger is zga geheeld nu,kan eindelijk weer UB trainen zoals voorheen (qua oefeningen dan,kracht komt wel weer)

Oeiii bad voor je maat bro,maar gelukkig niets gebroken he....

@ de filmpjes:Hehe,plezier moet je maken he,anders valt er weinig meer te beleven als deticated BB'er.;)

Ga binnekort naar een zand/grindwinnings groeve toe,die torenhoge hopen met kiezels omhoog rennen,das pas intens.:wl:

Ja, zeker als ze daar een 'bewaker' hebben die plots met z'n wapenstok aan komt zetten van "wat mot dat daar!?!" Intens, geloof me vrij..
Al was he in mijn ervaring een bouwput en geen zandgroeve..

Hehe, nice filmpje weer kerel :D Lijkt me best zwaar zo rennen.

Whaha dat filmpje, en dan rocky nadoen aan het einde:eek::D

Ook nog even eten (jammer genoeg geen pindakaas:o) en ook het nestje in

• #1.407
@Scarred Rock:Gelukkig rijden er net een paar vrachtwagens op en af,meer niet.:D

@Kale:Hehe,thx man.Behooorlijk intens ja,na 10 minuten was ik ook echt bekaf!!!Terwijl ik vorige keer bijna een half uur volhield,maar dat was ook zonder mn dochter op mn nek.:D

@G-men::roflol:Ja man,echt rocky nu je het zegt:cool: en adriaaaan!!!!! stond het filmpje te shooten.:roflol:

• #1.408
Oja,toevallig vandaag (ipv wat extra buik/kuiten te doen) ben ik gaan uiteten in duitsland bij zon mega-portie-restaurant.De steak was overheeeerlijk:meal:

• #1.409
Training van vandaag: EINDELIJK weer mn rug kunnen trainen.:cool:maar wel moeizaam en toch nog wat pijnlijk met die vinger.:(

Pull down (wide grip)
16x40kg
10x60kg
10x80kg (auww)

Bor's (omgekeerde grip)
10x50kg
10x80kg
10x100kg
8x120kg (ging nog wel qua pijn)

Iso lateral rowing (hammer,freeweights)
10x25kg
10x50kg
8x75kg(behoorlijk pijnlijk,wondje bloede een heeel klein beetje.;))

Front iso pulldown
10x50kg
10x70kg
10x90kg (no pain)

Deadliften (zonder deadstop,was een oude fysio aanwezig in de gym,had het me ten strengste afgeraden om ze nog met deadstop uit te voeren,ivm de "grote" kans op een hernia)
10x70kg
10x120kg
(3x)5x170kg (no pain:D)

Overall:Voor een eerste keer ging het wel redelijk voor mn eigen gevoel,maar ben denk ik wat te fanatiek en wil meer...meer en meeeeer!!!!!!

own is 'back' :thumbs:

No shit man, dus wat moet je nu geloven man? Deadstop geen deadstop?

beter dat je weer wat kan doen

Wat is een deadstop? :o

Als je puur qua logica bekijkt is deadlift met deadstop beter voor je rug, omdat je bij elke rep goed op je houding kan letten. Iets wat (ook gezien eigen ervaring) met constante spanning nog wel eens wil verslonsen. Dan desnoods met iets minder gewicht.

Lekker training verder, ondanks je vinger.

Nette training, goede deadlifts wel, je zal snel je oude pr verbreken hierbij denk ik:p. Heb vandaag ook een recordje verbroken van mijn eigen deadlift:o

Barbell tijdens het liften op de grond leggen i.p.v. aantikken.

bloed tijdens de training:angstig:

hardcore:cool:

nette deadlift!!!

hopelijk is je vinger snel weer compleet genezen!!

heb ook eens tydje met blessure getrained, had na nare val een grote wonde op mn elleboog, by curls scheurde die wonde steeds open, resultaat: etter op de vloer :p

ps: heb vandaag mn 300kg totaal bereikt, ben er fier op :p (bench 90kg, Deadlift 135kg, Squat 75kg)

squat is laag, nog maar 3 keer gedaan, deadliftrecord vandaag gebroken :woot:

• #1.420
Thx mannen:D

@tommeke: Congratz met je total.;)

@SprrSi: Netjes man :thumb:

@Marky&Sanca::wl:

@Masallah:Zal mss ook wel aan je eigen liggen maar mn begeleider stond in 1 lijn achter die gedachte...NO DEADSTOP!!!Begon over een beest die hij kon die echt super huge is/was...Loopt nu dus met een hernia rond na jaren deadstop hanteerd te hebben,loop zo krom als die klokkekluider dude uit notre dame...Ik ga dus geen deadstop meer uitvoeren gezien ik al lichtjes een probleem met mn rug heb.;)

Als je puur qua logica bekijkt is deadlift met deadstop beter voor je rug, omdat je bij elke rep goed op je houding kan letten. Iets wat (ook gezien eigen ervaring) met constante spanning nog wel eens wil verslonsen. Dan desnoods met iets minder gewicht.

Lekker training verder, ondanks je vinger.

Thx Kale:cool:Maar die fysio zit al heeel lang in het vak,en is bekend met mn rug,volgens hem kan je dus eerder een hernia oplopen doordat continu die schok op je onderrug komt,daardoor kunnen je wervels dus eerder verschuiven en dus eerder een hernia oplopen.Volgens hem was dit ook beter om groei te stimuleren,maar ja ze zeggen allemaal wat anders die gasten he...Neemt alleen niet weg dat hij ook BB'er is en zich aant klaarstomen is voor de masters,ook zn zoon,de winnaar van de hardcore classic in 2000(wesley pfeifer genaamd),is hij nu aant trainen,weegt ongeveer 105kg nu en is net ietsje groter dan mij qua lengte.Heeft 2 gym's gehad en weet imo echt wel waar hij het over heeft(noemde hem vroeger al Joe Weider:D).De therapie die hij hanteerd heet bio-quantum-feedback,je weet wel waar je met wat sondes aan een PC vast ligt en alle kwaaltjes in je lichaam kunnen ontdekken,fysiek en mentaal,en met behulp van een bepaald eetschema en bepaalde signalen die je lichaam ingestuurd worden knap je op.Peperdure therapie,maar hij kwam er toen wel achter dat mn botten lichtjes aant ontkalken waren met behulp van die computer.Bleek dat ik van vroeg af aan teveel melkproducten had genomen en te weinig magnesium binnen kreeg,gaat om de verhouding calcium/magnesium.Kreeg een volledig eetschema waar ik veel bonen en linzen moest eten,brocoli,ananas op eigen sap etc..Voor lichaam en geest te reinigen.Ben er toen behoorlijk van opgeknapt.;)Ga er binnekort weer heen ivm die tekenbeet...Die computer kan dus met 100% zekerheid vaststellen of ik nog daadwerkelijk de ziekte van lyme met me meedraag,en dat wil ik wel ff al te graag uitsluiten.

Terug
Naar boven