- Waardering
- 9
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

waar blijft DBB met het mailtje.
congrats own, ik ben moet nog een paar maandjes en ik word ook 29
maar we zijn nog jong en zitten vol power man!!!
![]()
![]()
![]()

Thx mannen
@tommeke: Congratz met je total.
@SprrSi: Netjes man
@Marky&Sanca:
@Masallah:Zal mss ook wel aan je eigen liggen maar mn begeleider stond in 1 lijn achter die gedachte...NO DEADSTOP!!!Begon over een beest die hij kon die echt super huge is/was...Loopt nu dus met een hernia rond na jaren deadstop hanteerd te hebben,loop zo krom als die klokkekluider dude uit notre dame...Ik ga dus geen deadstop meer uitvoeren gezien ik al lichtjes een probleem met mn rug heb.
Thx KaleMaar die fysio zit al heeel lang in het vak,en is bekend met mn rug,volgens hem kan je dus eerder een hernia oplopen doordat continu die schok op je onderrug komt,daardoor kunnen je wervels dus eerder verschuiven en dus eerder een hernia oplopen.Volgens hem was dit ook beter om groei te stimuleren,maar ja ze zeggen allemaal wat anders die gasten he...Neemt alleen niet weg dat hij ook BB'er is en zich aant klaarstomen is voor de masters,ook zn zoon,de winnaar van de hardcore classic in 2000(wesley pfeifer genaamd),is hij nu aant trainen,weegt ongeveer 105kg nu en is net ietsje groter dan mij qua lengte.Heeft 2 gym's gehad en weet imo echt wel waar hij het over heeft(noemde hem vroeger al Joe Weider
).De therapie die hij hanteerd heet bio-quantum-feedback,je weet wel waar je met wat sondes aan een PC vast ligt en alle kwaaltjes in je lichaam kunnen ontdekken,fysiek en mentaal,en met behulp van een bepaald eetschema en bepaalde signalen die je lichaam ingestuurd worden knap je op.Peperdure therapie,maar hij kwam er toen wel achter dat mn botten lichtjes aant ontkalken waren met behulp van die computer.Bleek dat ik van vroeg af aan teveel melkproducten had genomen en te weinig magnesium binnen kreeg,gaat om de verhouding calcium/magnesium.Kreeg een volledig eetschema waar ik veel bonen en linzen moest eten,brocoli,ananas op eigen sap etc..Voor lichaam en geest te reinigen.Ben er toen behoorlijk van opgeknapt.
Ga er binnekort weer heen ivm die tekenbeet...Die computer kan dus met 100% zekerheid vaststellen of ik nog daadwerkelijk de ziekte van lyme met me meedraag,en dat wil ik wel ff al te graag uitsluiten.
Bijna 30 haha 
Thx guyzen ja Kale......bijna 30!!!!!Te erg gewoon....
![]()

Hhahah ach wat denk je dan van dat ik de 29esept 39 word........
bijna 40 veel erger![]()

Gefeliciteerd en dat maismeel zal ik is proberen haha![]()

Thx guyz.
Ga straks ook eens een gram of 50 in mn shake pleuren,ben benieuwd.![]()
Oeiiii,maar 10 jaar extra levenservaring is ook mooi meegenomen toch.
Btw,mn vrouwtje kreeg een tip van haar moeder om wat bij te komen,word in het "marokaanse" wereldje vaker gebruikt om snel gewicht aan te zetten.Dacht ik meteen:Hey mss weer iets extras voor in mn shake
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Maismeel: per 100gr , 365Kcal , Eiwit 8,9gr , Carbs 75gr!!! , Vet 2,8gr
No shit man, dus wat moet je nu geloven man? Deadstop geen deadstop?
Ik zelf doe geen deadstop meer. Voelt beter in mijn rug.
Dus lichter in gewicht, maar wel continue spanning. Geen max reps.

Ik zelf doe geen deadstop meer. Voelt beter in mijn rug.
Dus lichter in gewicht, maar wel continue spanning. Geen max reps.