AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Goeie training heb je "ouwe" :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.462
Thx willy maar ehhh,noem me niet "ouwe" wil je:rolleyes::D;)

Voor foto's van Theo kunnen jullie ff checken op de link onderin mn handtekening naar basic gym,ff op foto's klikken,stukje naar onder scrollen,and see for yourself.;)

K*t he zo'n futloos gevoel, en laat dat nou altijd bij benentraining zijn :(

Ow train jij? Wist ik niet!

:jk:

OT: Squats zijn goed, maken veel van je training goed(y). Mss wat meer carbs voor je training, of een cola'tje drinken tijdens ofzo?

• #1.465
Ow train jij? Wist ik niet!

:jk:

OT: Squats zijn goed, maken veel van je training goed(y). Mss wat meer carbs voor je training, of een cola'tje drinken tijdens ofzo?

Hehe,thx maar aan de carbs lag het niet,had vantevoren nog 150gr havermout,400ml volle melk en een banaan gehad.Tijdens de training aquarius drankje,dus daar lag het echt niet aan....

@KaLe:Ja man echt verrot,heb echt diep moeten gaan om die 3x5x160kg eruit te persen..:grumble:

• #1.466
Vandaag maar eens vroeg het nest in duiken(voor 1u:o),trainingen van deze week hebben me afgemat.:cool:

Werd ook weer eens tijd na die kl**te pechperiode.:wl:

ga dan slapen jij :D!

;)

mooie squat! En je bent 1 jaar ouder dan ik ouwe:D

@Flexx:Thx bro.;)

@Judokadomie:Begrijp je nu nog steeds niet dat ik je probeer te ontlopen.:roflol::jk:

@Marky:Word moeilijk voor domie om mij te helpen,heb tenslotte al een barbell in mn nek liggen,heb er vrij weinig aan als er een barball achter me staat.:D

Heb geen link naar een bepaalde site,voer gewoon quantum biofeedback in op google en er gaat een wereld voor je open.;)

Straks lekker quads/Hams en kuiten pakken.:wl:

thx for the info zal eens kijken. waar zit die gast ergens?

:o:p het word steeds gayer na laterie

ey beethe respect hea, ik deadlift bijna net zoveel als jij benched:roflol:

haha dat is wel balen als het z'n groot verschil is
maar ook weer een goede motivatie

bij mij is het verschil nog groter

ga jij nu altijd zo laat naar bed?
dacht dat rust net zo belangrijk was voor een bber dus om 22u in het bed de volgende keer:mad:

:D

• #1.471
thx for the info zal eens kijken. waar zit die gast ergens?

ga jij nu altijd zo laat naar bed?
dacht dat rust net zo belangrijk was voor een bodybuilder dus om 22u in het bed de volgende keer:mad:

:D

Die gast zit in stein,zn naam is Bram Pfeiffer.;)

Na die "wiet" afkickperiode heb ik soms wel dagen ertussen gehad dat ik om 8u s'ochtends mn ogen pas dicht kreeg.Over 3 weken begint mn wedstrijdvoorbereiding en dan zal ik er voor 00.00u inkruipen.:DJe mag ook best om 02.00u of 03.00u naar bed gaan....maar dan moet je er wel 8u in kunnen blijven liggen he.:D

@G-men:Hehe,thx gijs.Jaren vliegen voorbij alsof het niets is als je eenmaal kinderen hebt.....

• #1.472
Zometeen om 13u ga ik naar de fysio,lekker van een massage genieten en kijken of er het een of ander recht gezet moet worden...werveltje hier of daar.:cool:

Have fun!

geniet van je massage 'ouwe' :D

Thx arjen.;)

@Smoothmold:Toen ik was overgestapt van gewone deadz naar deadstop,vloog ik qua kilo's behoorlijk vooruit!!Veroordeel de deadstop variant ook helemaal niet,maar als je al wat last van je rug hebt of er gewoon zuinig op wilt zijn kan je (volgens veel BBérs en fysio's) dus beter zonder doen.;)

hee, misschien domme vraag enzo, maar wat bedoel je nou precies met deadstop? Is dat dat als je weer terugkomt je het gewicht even laat zitten voor een seconde of twee en dan weer omhoogrost? meestal doe ik dat wel om zo mijn grip even weer terug te zette als die verschuift in de beweging.

maar dat is dus k*t voor je rug???? :o

veel succes met de werveltjes hier en daar kraken:cool: "ouwe":D ( thx to sanca )

• #1.479
:roflol: Pfff "ouwe" hier "ouwe" daar :D:D:D

RUKKERS!!!!!

Thx guyz,het was de massage van de eeuw voor me.Had gelukkig al mn wevels op zn plaats zitten,dus kon hij meteen aan de massage beginnen.

Heeft mn complete rug,nek en benen gemasseerd en met hotstones behandeld(massage met platte en zijkant van die stenen),die hotstones hebben hetzelfde effect als deep tissue massages (ala Jay Cutler) alleen zijn ze niet pijnlijk.:DOp het einde van de massage legde hij hotstones op mn nek rug en benen en begon de zenuwuiteinden van mn voeten te masseren...Heeeerlijk!!!!!Nog ff 10 min relaxen met die stones op mn rug en benen,ingewikkeld in handdoeken,en ik was weer 100% gefixed.

Over 3 weken krijg ik mn eerste sportmassage,en dat gaat die dude weer met hotstones doen en de hele mikmak.Vandaag had hij me trouwens maar 20e gevraagd ipv 35e,NICE!!!!:D

@Clawfinger:Toevallig ga ik maandag naar een osteopaat toe,die vent had een jaar of 5 terug vastgesteld dat ik een whiplash had.Na jarenlang behandeld te zijn geworden bij meerdere soorten fysio's die op niets uitwezen en me niet konden zeggen hoe en wat ik had,kon hij dat wel.En ivm dat het deels vergoed word door het ziekenfonds ga ik voor de zekerheid toch maar weer eens een kijkje nemen daar.Hij heeft me toen niet echt kunnen behandelen maar eerder kunnen vaststellen hoe en wat.Kijken wat ie nu gaat zeggen he,dan meteen door naar een andere fysio die dat wel kan.;)Alternatieve geneeswijze helpt voor mij iig beter dan welke vorm van fysio dan ook,alleen jammer dat het niet vergoed word.:(

@MarcJ: Precies hoe je het zegt.;)

Own Sculpturer;2168982 @MarcJ: Precies hoe je het zegt.;)[/QUOTE zei:
k*t:mad: daar gaan me gewichten :o

nouja, thnx voor de info bro, kan ik tenminste nog wat langer van me rug genieten. kan ik lekker net zo heftig doortrainen tot ik jou leeftijd heb bereikt, 29, ehm 25 bedoel ik :rolleyes:

Terug
Naar boven