arjenjacq
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik had vorige week 180kg 3x6 met deadliften, en ging deze week met goede moed 200 doen. Haalde maar 2x4 en me rug deed weer zeer. Zou je willen adviezeren niet te hard van stapel te lopen. Ik doe nu wel met deadstop (moet volgens mij ook met sterkste man wedstrijden). Vroeger roste ik altijd de gewichten met me rug omhoog met aantikken.
dus ga echt niet te hard van stapel lopen.
Thx ivo,ik ga ook een tijdje 5x5 hanteren met mn deadz en ga de eerste tijd niet boven die 170kg uit.Wil over 10/20/30 jaar ook nog deadz kunnen uitvoerendus ga echt niet te hard van stapel lopen.
![]()

Thx mannen
Die computer kan dus met 100% zekerheid vaststellen of ik nog daadwerkelijk de ziekte van lyme met me meedraag,en dat wil ik wel ff al te graag uitsluiten.
dacht dat je pas 23 was
en nog vele jaren
ey oude man,
Kprobeer je te bereiken maar je reageert nie snel genoeg op mn mail/praat op msn...
kom je vanavond nou wel ofniet trainen?
ik ben er gewoon om 7 uur, dus mischien zie ik je dan,
Laterie JudokaDomie

dat met die computer moet je eens een adresje hier neerzetten of zo
dat klinkt intressant
29 aldacht dat je pas 23 was
gefeliciteerd he met je 25e verjaardagen nog vele jaren
nou ik hoef niet meer te komen voor de quat ondersteuning want Laterie JudokaDomie komt al zie ik![]()

@Flexx:Thx bro.
@Judokadomie:Begrijp je nu nog steeds niet dat ik je probeer te ontlopen.
@Marky:Word moeilijk voor domie om mij te helpen,heb tenslotte al een barbell in mn nek liggen,heb er vrij weinig aan als er een barball achter me staat.
Heb geen link naar een bepaalde site,voer gewoon quantum biofeedback in op google en er gaat een wereld voor je open.
Straks lekker quads/Hams en kuiten pakken.![]()

ik voel me 25 
Goed nieuws dus.
Hele mooie hond trouwens,licht gekleurd met donkere strepen,zal later ff een pic posten,bluetooth tript weer.
Dat gesprek met Theo heeft iig veeeeel goed gemaakt.