MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Thx arjen.;)

@Smoothmold:Toen ik was overgestapt van gewone deadz naar deadstop,vloog ik qua kilo's behoorlijk vooruit!!Veroordeel de deadstop variant ook helemaal niet,maar als je al wat last van je rug hebt of er gewoon zuinig op wilt zijn kan je (volgens veel BBérs en fysio's) dus beter zonder doen.;)

Ik had vorige week 180kg 3x6 met deadliften, en ging deze week met goede moed 200 doen. Haalde maar 2x4 en me rug deed weer zeer. Zou je willen adviezeren niet te hard van stapel te lopen. Ik doe nu wel met deadstop (moet volgens mij ook met sterkste man wedstrijden). Vroeger roste ik altijd de gewichten met me rug omhoog met aantikken.

• #1.444
Ik had vorige week 180kg 3x6 met deadliften, en ging deze week met goede moed 200 doen. Haalde maar 2x4 en me rug deed weer zeer. Zou je willen adviezeren niet te hard van stapel te lopen. Ik doe nu wel met deadstop (moet volgens mij ook met sterkste man wedstrijden). Vroeger roste ik altijd de gewichten met me rug omhoog met aantikken.

Thx ivo,ik ga ook een tijdje 5x5 hanteren met mn deadz en ga de eerste tijd niet boven die 170kg uit.Wil over 10/20/30 jaar ook nog deadz kunnen uitvoeren :D dus ga echt niet te hard van stapel lopen.:D

gefeliciteerd bro:)

ey oude man,
Kprobeer je te bereiken maar je reageert nie snel genoeg op mn mail/praat op msn...

kom je vanavond nou wel ofniet trainen?

ik ben er gewoon om 7 uur, dus mischien zie ik je dan,

Laterie JudokaDomie

Thx mannen:D

Die computer kan dus met 100% zekerheid vaststellen of ik nog daadwerkelijk de ziekte van lyme met me meedraag,en dat wil ik wel ff al te graag uitsluiten.

dat met die computer moet je eens een adresje hier neerzetten of zo
dat klinkt intressant

Damnnn,over een minuut word ik 29 jaar!!!:janken::janken::janken::janken::janken:

29 al:D dacht dat je pas 23 was:D

gefeliciteerd he met je 25e verjaardag:p en nog vele jaren;)

ey oude man,
Kprobeer je te bereiken maar je reageert nie snel genoeg op mn mail/praat op msn...

kom je vanavond nou wel ofniet trainen?

ik ben er gewoon om 7 uur, dus mischien zie ik je dan,

Laterie JudokaDomie

nou ik hoef niet meer te komen voor de quat ondersteuning want Laterie JudokaDomie komt al zie ik:D

dat met die computer moet je eens een adresje hier neerzetten of zo
dat klinkt intressant

29 al:D dacht dat je pas 23 was:D

gefeliciteerd he met je 25e verjaardag:p en nog vele jaren;)

nou ik hoef niet meer te komen voor de quat ondersteuning want Laterie JudokaDomie komt al zie ik:D

Ja ik was er ja:D

25 is toch nog jong, 29 ook trouwens;)

zie je volgende week en @ mark: laterie

• #1.451
@Flexx:Thx bro.;)

@Judokadomie:Begrijp je nu nog steeds niet dat ik je probeer te ontlopen.:roflol::jk:

@Marky:Word moeilijk voor domie om mij te helpen,heb tenslotte al een barbell in mn nek liggen,heb er vrij weinig aan als er een barball achter me staat.:D

Heb geen link naar een bepaalde site,voer gewoon quantum biofeedback in op google en er gaat een wereld voor je open.;)

Straks lekker quads/Hams en kuiten pakken.:wl:

Trainze strakjes.........

train ze baby!

• #1.454
Thx Jacx & Sanx :D;)

Gefeliciteerd ouwe :p ... Mr.Shake haha

Traine ze :D :bang:

@Flexx:Thx bro.;)

@Judokadomie:Begrijp je nu nog steeds niet dat ik je probeer te ontlopen.:roflol::jk:

@Marky:Word moeilijk voor domie om mij te helpen,heb tenslotte al een barbell in mn nek liggen,heb er vrij weinig aan als er een barball achter me staat.:D

Heb geen link naar een bepaalde site,voer gewoon quantum biofeedback in op google en er gaat een wereld voor je open.;)

Straks lekker quads/Hams en kuiten pakken.:wl:

ey beethe respect hea, ik deadlift bijna net zoveel als jij benched:roflol:

Zozo... 29 alweer! Gefeliciteerd man! Volgend jaar alweer 30 hè... ;)

ik voel me nog 20:p

• #1.460
Thx guyz;)ik voel me 25 :D

Trouwens nog gesproken met Theo Voorbij (6x Ned.kampioen en EK's/WK's gedraaid)hij gaat me helpen met mn poseerroutine,heeft me aangemeld op msn en wou me graag helpen.:DGoed nieuws dus.;)

Training van vandaag:Quads,Hams,Kuiten

5 min. fietsen 80rpm

1.Quads

Leg ext. L/R apart (free weights)
12x20kg
10x30kg
10x40kg

Full squat
12x60kg
10x100kg
8x130kg
(3x)5x160kg--->Rustig opvoeren naar 5x5

2.Hams

Seated leg raises
10x35kg
10x45kg
10x50kg

(1 oef.was genoeg,hams waren voller dan vol en behoorlijk verzuurd door de full squats)

3.Kuiten

Standing calve raises (met stop en extra contractie naar boven)
8x100kg
8x130kg
8x160kg

Seated calve raises (heeel langzaam uitgevoerd)
10x50kg
10x60kg
10x70kg

15min Cardio--->Rennen met de hond van de eigenaar (Am.Staff.)normaal loop ik na de training altijd een blokje met hem om,nu moest ie er toch aan geloven dat we gingen rennen.:DHele mooie hond trouwens,licht gekleurd met donkere strepen,zal later ff een pic posten,bluetooth tript weer.:mad:

Opmerkingen...........Was niet echt tevreden vandaag,voelde me sloom en gaar na elke rep/set/oefening:(Dat gesprek met Theo heeft iig veeeeel goed gemaakt.

Terug
Naar boven