Net weer wat meegemaakt jongens.......ik maak me wat mee de laatste tijd...komt ie dan.
Liet rifle eerder ff los in de tuin en liep er ineens een grote herdershond door mn tuin!!!Tja...rifle heeft zn territorium bewaakt en is er meteen op afgevlogen.Heeft die hond proberen te ontsnappen door mn tuinhek omver te lopen,hele hek is gaar en hond kwam er niet doorheen,rifle had hem meteen te pakken.Heb ik 5 minuten met ze geworsteld om ze uitelkaar te krijgen,heb door de vijver met ze gerold en geschopt en geslagen om ze los te krijgen...lukte niet,die hond jankte de hele wijk bijeen en rifle liet hem niet meer los,kreeg ik ze net los pakte die hond rifle vol in zn kop vast!!!Heb rifle bij zn achterpoten gepakt en heb hem,nog vast hangend aan die herder over het verranda hek gegooid,nog zaten ze inelkaar vast,hond liet los en rifle pakte hem in zn lip (eerder had hij hem boven het oog vast) heb weer geschopt en geslagen tot rifle eindelijk losliet,die hond heeft een sprint getrokken en is weggekomen,resultaat..rifle een mega gat in zn hoofd waar het bloed bijna uitspoot,ik in mn rechterhand een snee,en mn knie naar de kloote,denk dat het een mega blauweplek gaat worden van al het gerol en gedoens.Ook mn voet is helemaal stijf van het trappen en te doen,had vantevoren niet kunnen opwarmen he
Die hond is hier al vaker geweest en zeikt altijd mn hele tuin naar de kloote,ben naar het cafe gegaan waar hij vandaan komt (halve terras naar de t*ring geschopt)en heb ze al eerder hiervoor gewaarschuwd.Mn kleine meid was erbij en stond op de brug toen ik met ze de vijver invloog,scheelde net een haartje!!!!!Eenmaal in dat cafe was de eigenaar er niet,maar heb wel ff mn punt (vol in een adrenalinestoot) duidelijk gemaakt,dit gaat jullie pieken kosten,mn hele hek is gewoon weg!!!En mn hond lag in de woonkamer te bloeden en te doen.
Eigenaar zou naar me toekomen,na een half uurtje was hij er eindelijk.Ik heb geflipt op hem want ja,nadat die hond hier 9x geweest is is het de 10e keer dus fataal misgegaan.Hij had nog een wat bredere gast bij zich,een echte zatlap.Hij (de cafe eigenaar) was zeker voor rede vatbaar en zou alle onkosten vergoeden,dierenarts,hek,verandahek en mn kleren.Begon ik over de tuin en dat die hond dus al vaker hier is geweest en hij de tuin ook voor zn rekening mocht nemen (ivm mn borg/moet er binnenkort uit hier,maar das een ander verhaal) begint die zatlap ineens...zeg...hebt ge een plastiekzakske...ik zo ja...waarom...nee een vriend van me werkt hier en daar en ga wel ff onderzoeken van wie die poep en plasvlekken zijn!!!!!WTF...ik zo...zeg ventje...probeer je me nu de schuld in de schoenen te schuiven of wat!!!Ik zo tegen die eigenaar van...Wat is die zatlap hier van plan...hij zo...nee nee luister naar mij luister maar niet naar hem!!!Maar ik zat vol in die adrenalinestoot,WTF ga je me de schuld in de schoenen schuiven debiel!!!Mn tuin uit riep ik,opgerot hier en gaf hem een hele goede duw zal ik maar zeggen,net als die hond vertrok hij met de staart tussen de benen mn tuin uit,wou hij via mn huis weggaan,ik zo...opgerot mn huis uit man,hier...loop maar om voordat ik je hier je kop verbouw en de vijver in schop!!!!
Telefoon nr omgewisseld met de eigenaar en rifle is inmiddels op zijn kosten behandeld (repect),mn vrouwtje was ook van het werk naar thuis gekomen dus mist ook natuurlijk een halve dag loon,ook dit heeft hij vergoed door 100e in mn hand te stoppen,ik zei..ik ben de beroerdste niet,had allang een zaak hievan kunnen maken en je hond kunnen laten platspuiten,maar zo zit ik niet inelkaar.
Ben mss nog wat details vergeten maar het was me het dagje wel weer!!!!
Oja,die hond van hem is onder narcose gehecht moeten worden,had een behoorlijke snee onder zn oog.Rifle moest trouwens gewogen worden voor de antibiotica dosis vast te stellen,hij woog 37kg!!!!