AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.501
Hier ff de pics

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Hier het stuk vijver waar ik doorheen heb gerolt met de honden.

Jezus man, dat hek :eek:

jij maakt ook heel wat mee de laatste tijd kerel. in ieder geval geen saai leven :p

hoop dat het met je hand en knie wel mee zal vallen en dat je vandaag lekker UB en in de loop van de week LB kunt pakken

Dat ziet er allemaal niet zo best uit nee... Wat een ellende de laatste tijd zeg... :(

Sterkte ermee!

• #1.504
@marcJ:Hehe,zeker niet saai...al ben ik er wel altijd de dupe van.:(Gaat nu wel met die knie na een zware pijnstiller te hebben gepakt.UB gaat vandaag dus helemaal goedkomen.;)

@Luukste:Thx luuc.Behoorlijk ellendig ja,afgelopen week nog met de huisbaas in de clinch gelegen over mn borg,en nu dit!!!

• #1.505
Zometeen de kleine van school halen,en dan door naar de osteopaat,ff alles laten checken.Komt nu iig weer goed uit he...:rolleyes:

Mooie hond heb je.

• #1.507

Thx wimmos,maar die extra littekens maken hem alleen niet echt mooier he...Alleen bruuter!!!Schrikken ze nog sneller van hem dan normaal,en als je een keer aangehouden word door de juten hebben ze hun vooroordeel al meteen klaarliggen he....:mad:

Gezien die cafe eigenaar voor meer dan rede vatbaar was,ga ik het allemaal niet via de verzekering uitspelen.Hij komt zelf het hek maken en vergoed mn kleren en de tuin.Zelf lig ik nu ook weer met een knie die naar de kloote is,kan amper traplopen man!!!Heb net een pijnstiller gepakt om vandaag toch maar UB te kunnen trainen,maar loop wel mank.

Oud worden is toch wat hé, nu al reeds manken :roflol:

:jk:

• #1.509
hehe.....Komt wel goed met die knie,eind van deze week gaat die "ouwe" weer knallen.:wl:

Kom net van de osteopaat af,heeft mn zenuwstelsel weer wat ontspannender gemaakt.Heeft me iig weer wat extra energie bezorgd (voelde het letterlijk mn handen en voeten instromen)en over een week of 5 gaat de behandeling daarvan echt beginnen.Mag alles blijven doen qua training maar moet vooral ontspannen blijven.:rolleyes:en gewoon relaxen en mn ding doen.

nog steeds gewoon 4 uur @ BG?

Ach, het geneest allemaal wel weer ow. :D

Het word gelukkig allemaal betaald!

• #1.513
Training van vandaag: Schouders.Biceps,triceps

1.Schouders

Machine press (wide grip)
20x40kg
12x60kg
10x90kg
10x125kg (full stack)

Seated DB side raises
10x16kg
10x18kg
10x20kg

Reverse pec dec
12x50kg
12x60kg
12x70kg

2.Biceps

Preachercurl (hammer)
20x20kg
10x30kg
8x40kg
6x50kg

BB curl
8x40kg
(3x)8x50kg

Seated curl machine L/R apart
(3x)10x65kg

3.Triceps

Close grip bench press (smith)
10x50kg
10x80kg
6x100kg (p*ssy)

Weighted dips (close stance)
15xBW
8x25kg
6x50kg (leeg:()

Reverse grip press down
10x25kg
10x30kg
10x35kg

Dip machine (close stance)
10x60kg
(2x)10x75kg (full stack + 10kg extra)

Opmerkingen:Vandaag duurde de training behoorlijk lang...Heb dominique geholpen (dbb-member) ,mn vrouwtje is komen trainen,en heb michel (begeleider) geholpen met benchpress,daarom verliep het allemaal niet zo vlot,en waren mn pauze's tussen sommige sets en oefeningen gewoon veels te lang!!!Over een week of 3 wedstrijdvoorbereiding...benieuwd of ik dan nog wel aanspreekbaar ben.:rolleyes::D

Het is ook niet dat je zegt een korte training ;) gaat wel lekker zo.

• #1.515
Het is ook niet dat je zegt een korte training ;) gaat wel lekker zo.

Ja ik weet het,zijn toch 3 spiergroepen op 1 dag achter elkaar.Wil nu gewoon ff alles in 3 dagen gedaan hebben zodat ik wat meer rusten kan,met al mn "tijdelijke" kwaaltjes.:(Had iig wel last van die knie en vinger(s),maar niet genoeg om te tot stoppen te dwingen.:wl:

heeele erg nette hamercurl sterkte ermee trouwens veder!!

lekkere training weer!

doe je geen front raises of andere oefening om nadruk te leggen op je front delts?

Was gezellig he met domie! nice training pik ;)

Terug
Naar boven