XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Hele nette training vind ik, zwaar ook:) Ownman Strongman

Danke voor het helpen hea own:D

De machientjes moeten op je worden aangepast though want aardig wat full stacks;)

knap dat je tussen het helpen van mij, michel en je "zina" nog zo hebt getraind:D

Fullstack pressen is altijd leuk:D

Goeie training. Dat hek zeg... flinke stoeipartij geweest! Ben je met je knie op die stenen gestuiterd?

rofl ben benieuwd hoe hij curled:roflol:

wat schattig, OS heeft er een sidekick bij :o

just kidding ofcourse :kiss:

nette training weer bro:)

das wel balen he Own, zou ook zeer kwaad zijn als ze mn hond kwaad doen,
hou je hond op je eigen domein verdomme, heb vroeger ook eens een herder op mn hof gehad, die vloog naar mn hond toe, heb hem paar lappen verkocht met bamboestok, dan droop hy het ook af

Staffs zijn mooie dieren, sterke mofo's ook :p mn broer is leraar op hondenschool voor American Pitbulls. Keno (staff van vriend van mij) heeft onlangs wedstrijd gewonnen by de pulling :) zal eens moeten opzoeken hoeveel het was :p

@own: dude.... hoeveel jaar geleden heb je een spiegel gebroken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.533
@Loo: Die front delts groeien als "kool man" (coleman:D) dus om mn bovenborst toch iets beter naar voren te laten komen,doe ik ze de eerste tijd niet meer.(ik "spank the monkey" ook veels te veel:roflol:)

@KaLe:Het ging allemaal zo snel,maar denk dat ik daar zeker wel op gestuiterd heb toen ik de pics bekeek.:(Goed gezien bro.;)

@T0mmekeDC:Thx man,zwaar kl**te wat er weer allemaal gebeurd is,(freakin german shepards)maar gelukkig zijn de wonden bij rifle al goed aant helen,en de pijn begint ook uit die knie te kruipen nu.:DEn heb je niet toevallig filmpjes van die carpulling???Heb er een paar pagina's terug ene staan hier in mn log,de wereldkampioen trouwens.;)

@Jonko:Telt een porseleinen asbak ook mee:scratch:

@Judokadomie: Training verliep opzicht wel goed jongen,maar je moet nog veeeeel leren en die koppigheid van je eens aan de kant schuiven om echt met de gewichten te gaan smijten!!!No pain no gain:wl:En ja...mn "echte" sidekick was wel het aanzien waard he.:D

@IJSer:Zo gezellig dat ik nauwelijks aan trainen toekwam.....:rolleyes:

@Dave7777:Fullstack rulezzz:wl:

@Flexx123:Thx bro,ging lekker vandaag,duurde alleen iets te lang waardoor ik mn eiwitten niet optijd binnen kreeg:mad:

Iedereen gehad nu???:D;)

trouwens wilde het slapen weer nie lukken...

kzag je om 1:30 nog in gijsjes log reageren:eek:

:D

hehe Domie... Die Own buffelt wel door he ..
Ik heb al eens benen met em getraind!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.536
trouwens wilde het slapen weer nie lukken...

kzag je om 1:30 nog in gijsjes log reageren:eek:

:D

True,maar zoals ik al eerder gezegt heb,mn voorbereiding gaat over een paar weken van start,en dan zal ik voor 12u in mn nest liggen.Nu ga ik soms wel wat later naar bed,maar alleen op de dagen dat ik ook zeker weten 8u kan blijven liggen.;)

PS:Jij hebt die slaap nog harder nodig dan mij dude.:D

True,maar zoals ik al eerder gezegt heb,mn voorbereiding gaat over een paar weken van start,en dan zal ik voor 12u in mn nest liggen.Nu ga ik soms wel wat later naar bed,maar alleen op de dagen dat ik ook zeker weten 8u kan blijven liggen.;)

PS:Jij hebt die slaap nog harder nodig dan mij dude.:D

hoezo? jij bent ouder;) 25 is toch ouder als 17???:roflol:

hoe ouder je word hoe minder slaap je nodig hebt..

Terug
Naar boven