XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

op mn 15e zeker :sukkeltje:

hij is zo leuk he :D

:sukkeltje: dit icoontje

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.545
Zit nu trouwens ff bij mn zus,mijn netwerk ligt tijdelijk plat.Ga nu ff dvd'tje kijken.300!!!!Nog niet gezien.:cool:

Goeie film, maar let op de fysieken!! ;)

Leuke film, ik heb hem gisteren gehuurd! SPAAAAAAAAAAAAARTAAAAAAAAAAAAAAAAAAANS!!!!!!!!!

Opmerkingen:Vandaag duurde de training behoorlijk lang...Heb dominique geholpen (dbb-member) ,mn vrouwtje is komen trainen,en heb michel (begeleider) geholpen met benchpress,daarom verliep het allemaal niet zo vlot,en waren mn pauze's tussen sommige sets en oefeningen gewoon veels te lang!!!Over een week of 3 wedstrijdvoorbereiding...benieuwd of ik dan nog wel aanspreekbaar ben.

Jongens zijn nu ook wel gewend geloof ik dat ik niet echt daar ben om te lullen, trainingen verlopen steeds sneller. Als ze je afleiden roep je gewoon keihard, BEN JE HIER OM TE LULLEN OF TE TRAINEN!!

Komt helemaal goed met jou.

• #1.549
Jongens zijn nu ook wel gewend geloof ik dat ik niet echt daar ben om te lullen, trainingen verlopen steeds sneller. Als ze je afleiden roep je gewoon keihard, BEN JE HIER OM TE LULLEN OF TE TRAINEN!!

Komt helemaal goed met jou.

:cool:Zo hoort het ook eigenlijk elke keer te gaan,maar ben best wel behulpzaam en help zowat iedereen wel met wat tips of 1RM's etc.Zullen over 2 weekjes versteld staan van mij.:stfu:

@SpprSi&Michiel:t*ring wat een brute film man!!!Ga er toch ff een copy van trekken,fyieken zijn zowat allemaal top,vooral al die abs man,(armen kunnen beter:D)heel mooi om te zien,and a true warriors story.:cool:My kind of movie.

Straks Borst/Rug trainen,al denk ik dat ik mn deadz toch op een aparte dag ga uitvoeren.De bedoeling was om alle spiergroepen in 3 dagen te doen,maar met deadz erbij is dit toch bijna gekkenwerk.

Straks Borst/Rug trainen,al denk ik dat ik mn deadz toch op een aparte dag ga uitvoeren.De bedoeling was om alle spiergroepen in 3 dagen te doen,maar met deadz erbij is dit toch bijna gekkenwerk.

Hoezo, gaat best hoor doe ik ook nu.
Dag 1 Borst, schouder, tri
Dag 2 Rug, bi (evt abs)
Dag 3 Quads, hams en calfs
Dag 4 van voor af aan.

• #1.551
Hoezo, gaat best hoor doe ik ook nu.
Dag 1 Borst, schouder, tri
Dag 2 Rug, bi (evt abs)
Dag 3 Quads, hams en calfs
Dag 4 van voor af aan.

Zo kan het ook ja,maar heb ma: Schouders/biceps/triceps al gedaan,dus borst valt samen met rug vandaag,of ik zou al deads,rows en pullups moeten doen,en de rest laten vallen.:rolleyes:FF checken hoe ik me straks voel,maak er wel wat moois van.:D

Ik heb nog vaak voor mijn rug chins, BOR, deadlift gedaan, maar dan echt tot het uiterste dat je de laatste reps er moet uit persen of net niet haalt. De volgende dag voelde ik het toch wel;-).

Jep, de film is heel mooi, ik hou wel van films over de Klassieke Oudheid, Gladiator vond ik ook machtig. Abs zijn echt gek bij de meesten. Ze zullen heel wat fitnesszalen mogen aflopen hebben om al die fysieken te vinden:)

• #1.553
Vandaag:Borst en Rug

1.Borst

Iso-lateral-flat-benchpress
12x40kg
10x80kg
8x120kg
6x160kg

Iso-lateral-incline-benchpress
10x80kg
8x100kg
6x120kg

Decline-press machine (close/vertical grip)
10x50kg
10x80kg
8x100kg (full stack)

2.Rug

Iso-front-lat-pulldown (close/vertical grip)
10x60kg
10x85kg
10x100kg (full stack)

Bor's (omgekeerde grip)
8x50kg
8x80kg
8x110kg

Db/Ez-bar rows
8x40kg (Db)
8x60kg (Ez)
8x70kg (Ez)

Deadlifts
8x80kg
8x130kg
(3x)5x170kg

Opmerkingen:Had wat stress vantevoren,daarom niet helemaal voluit kunnen gaan:(maar gezien ik pas sinds vorige week na 3mnd weer met UB ben begonnen vond ik het niet slecht.;)

Ik heb nog vaak voor mijn rug chins, BOR, deadlift gedaan, maar dan echt tot het uiterste dat je de laatste reps er moet uit persen of net niet haalt. De volgende dag voelde ik het toch wel;-).

Jep, de film is heel mooi, ik hou wel van films over de Klassieke Oudheid, Gladiator vond ik ook machtig. Abs zijn echt gek bij de meesten. Ze zullen heel wat fitnesszalen mogen aflopen hebben om al die fysieken te vinden:)

ooit wel eens gehoord van cgi/belichting/contrast versterking etc etc :p

@ own: goede training man :cool:

Zeker goede training, waarom had je stress? Hebben de gewichten iets stouts gezegd?:mad:;)

• #1.557
Thx guyz,stress met het vrouwtje he.Moet op zn tijd kunnen toch.:rolleyes:

Aha, inderdaad, ruzie maken is eens goed, anders weet je niet wat je aan elkaar hebt, vind ik. Ben je eigenlijk getrouwd?

Terug
Naar boven