Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

nah.. als je niet getrouwd ben kun je ook niet scheiden.
nu wachten we natuurlijk met zn allen op trainings en posing pics van haar![]()

SSST
Vandaag is ze trouwens voor de 2e keer deze week meegeweest naar de gym,en doet het echt heel goed!!!Hoef haar maar 1x iets voor te doen en ze kent het meteen!!!!Natuur talentje.![]()
is ook niks moois/vrouwelijks meer aan.
. 
Simon
@ Own: Zei ze vandaag wel " Kevin, je kunt het, doe het voor mij..."![]()

Simon
@ Own: Zei ze vandaag wel " Kevin, je kunt het, doe het voor mij..."![]()

"Kevin, je kunt het, doet het voor mij.... kijk.. wat ik kan.... ( pakt zo'n swissball op op zo'n manier waardoor je bijna alles aan testosteron los wilt laten.....) en je raad nooooooooooooooooooooooooooooooooit wat ik nog meer kan.. wink.. wink...."
moet jij ens kijke hoe vaak jij 200 kg squats maakt kerel![]()
Mss als ik een stumpertje van 16+ was ja,heb andere prioriteiten @the gym dude.

Zit hier in mn log niet op vrouwelijke BB'ers te flamen jongens,al zou ik liever niet hebben dat mn vrouwtje(s) het deden,ik heb er wel respect voor,die hebben een lange weg afgelegd en weten de betekenis van het woord "detication".
@Domie:Nee zei ze niet,ze was eerder blij dat een of andere lange ecto nerd niet aanwezig was om mn trainingsritme te vernken.
@KaLe:Ging wel lekker ja,was niet van plan deadz te doen,maar anders moest ik ze vrijdag doen,en zaterdag benen!!!Iets teveel van het goede.![]()

kon het niet laten.... het is dedication ...
Sorrykon het niet laten.

bij de start van mn wedstrijdschema zal ik stukken minder behulpzaam zijn.Kletsen doen we naderhand aan de bar wel!!!Hehe,Shit happens.
@Domie:Als je mn ritme nog verstoren wilt heb je nog maar 2 weken de tijdbij de start van mn wedstrijdschema zal ik stukken minder behulpzaam zijn.Kletsen doen we naderhand aan de bar wel!!!

ik ga vanaaf LB trainen samen met een vriend van me...
En ik ben zelf ook wel serieus bezig![]()

Vandaag:Borst en Rug
1.Borst
Iso-lateral-flat-benchpress
12x40kg
10x80kg
8x120kg
6x160kg
Iso-lateral-incline-benchpress
10x80kg
8x100kg
6x120kg
Decline-press machine (close/vertical grip)
10x50kg
10x80kg
8x100kg (full stack)
2.Rug
Iso-front-lat-pulldown (close/vertical grip)
10x60kg
10x85kg
10x100kg (full stack)
Bor's (omgekeerde grip)
8x50kg
8x80kg
8x110kg
Db/Ez-bar rows
8x40kg (Db)
8x60kg (Ez)
8x70kg (Ez)
Deadlifts
8x80kg
8x130kg
(3x)5x170kg
Opmerkingen:Had wat stress vantevoren,daarom niet helemaal voluit kunnen gaanmaar gezien ik pas sinds vorige week na 3mnd weer met UB ben begonnen vond ik het niet slecht.
![]()