Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

nah.. als je niet getrouwd ben kun je ook niet scheiden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
nu wachten we natuurlijk met zn allen op trainings en posing pics van haar ;)

SSST:rolleyes:

Vandaag is ze trouwens voor de 2e keer deze week meegeweest naar de gym,en doet het echt heel goed!!!Hoef haar maar 1x iets voor te doen en ze kent het meteen!!!!Natuur talentje.:D

Zie maar dat ze geen lelijk gespierd wijf wordt:p is ook niks moois/vrouwelijks meer aan.

Vrouwen dansen, mannen trainen, BASTA:D.

:jk:

:roflol: Simon

@ Own: Zei ze vandaag wel " Kevin, je kunt het, doe het voor mij...":roflol:

lkkere training man!!

"Kevin, je kunt het, doet het voor mij.... kijk.. wat ik kan.... ( pakt zo'n swissball op op zo'n manier waardoor je bijna alles aan testosteron los wilt laten.....) en je raad nooooooooooooooooooooooooooooooooit wat ik nog meer kan.. wink.. wink...."

moet jij ens kijke hoe vaak jij 200 kg squats maakt kerel :p:p

• #1.570

Zit hier in mn log niet op vrouwelijke BB'ers te flamen jongens,al zou ik liever niet hebben dat mn vrouwtje(s) het deden,ik heb er wel respect voor,die hebben een lange weg afgelegd en weten de betekenis van het woord "detication".:thumbup:

@Domie:Nee zei ze niet,ze was eerder blij dat een of andere lange ecto nerd niet aanwezig was om mn trainingsritme te vernken.:sukkeltje:

@KaLe:Ging wel lekker ja,was niet van plan deadz te doen,maar anders moest ik ze vrijdag doen,en zaterdag benen!!!Iets teveel van het goede.;)

• #1.571
"Kevin, je kunt het, doet het voor mij.... kijk.. wat ik kan.... ( pakt zo'n swissball op op zo'n manier waardoor je bijna alles aan testosteron los wilt laten.....) en je raad nooooooooooooooooooooooooooooooooit wat ik nog meer kan.. wink.. wink...."

moet jij ens kijke hoe vaak jij 200 kg squats maakt kerel :p:p

Mss als ik een stumpertje van 16+ was ja,heb andere prioriteiten @the gym dude.

Zit hier in mn log niet op vrouwelijke BB'ers te flamen jongens,al zou ik liever niet hebben dat mn vrouwtje(s) het deden,ik heb er wel respect voor,die hebben een lange weg afgelegd en weten de betekenis van het woord "detication".:thumbup:

@Domie:Nee zei ze niet,ze was eerder blij dat een of andere lange ecto nerd niet aanwezig was om mn trainingsritme te vernken.:sukkeltje:

@KaLe:Ging wel lekker ja,was niet van plan deadz te doen,maar anders moest ik ze vrijdag doen,en zaterdag benen!!!Iets teveel van het goede.;)

en bedankt Own;)

Je hebt gelijk ik zal je nie meer lastig vallen:D:roflol:

• #1.576
... het is dedication ...

Sorry:p kon het niet laten.

Hehe,Shit happens.:D

@Domie:Als je mn ritme nog verstoren wilt heb je nog maar 2 weken de tijd:rolleyes:bij de start van mn wedstrijdschema zal ik stukken minder behulpzaam zijn.Kletsen doen we naderhand aan de bar wel!!!

die hard bro!!:D

Hehe,Shit happens.:D

@Domie:Als je mn ritme nog verstoren wilt heb je nog maar 2 weken de tijd:rolleyes:bij de start van mn wedstrijdschema zal ik stukken minder behulpzaam zijn.Kletsen doen we naderhand aan de bar wel!!!

ik ga vanaaf LB trainen samen met een vriend van me...

En ik ben zelf ook wel serieus bezig:D

• #1.579
ik ga vanaaf LB trainen samen met een vriend van me...

En ik ben zelf ook wel serieus bezig:D

Je wou toch gaan powerliften???
Maar je gaat de basis met bodybuilding opbouwen...
Technieken verschillen enorm met powerliften.
tja,je zegt dat je niet naar fennel kan gaan omdat ze ook een judo afdeling hebben,en dat je niet kan gaan omdat het aartsrivalen zijn???
Kom op he domie,powerliften heeft verder niets met judo te maken,of heb je daar ooit een powerlifter met een judopakje zien lopen.:rolleyes:

Veel succes vanavond.;)

Vandaag:Borst en Rug

1.Borst

Iso-lateral-flat-benchpress
12x40kg
10x80kg
8x120kg
6x160kg

Iso-lateral-incline-benchpress
10x80kg
8x100kg
6x120kg

Decline-press machine (close/vertical grip)
10x50kg
10x80kg
8x100kg (full stack)

2.Rug

Iso-front-lat-pulldown (close/vertical grip)
10x60kg
10x85kg
10x100kg (full stack)

Bor's (omgekeerde grip)
8x50kg
8x80kg
8x110kg

Db/Ez-bar rows
8x40kg (Db)
8x60kg (Ez)
8x70kg (Ez)

Deadlifts
8x80kg
8x130kg
(3x)5x170kg

Opmerkingen:Had wat stress vantevoren,daarom niet helemaal voluit kunnen gaan:(maar gezien ik pas sinds vorige week na 3mnd weer met UB ben begonnen vond ik het niet slecht.;)

goeie training man - vooral dat bankdrukken en die deads:eek:

Terug
Naar boven