MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.601
Ik weeg 91 @ 180 cm:p, maar goed mijn vetpercentage is ook enkele percenten omhoog gegaan sinds ik zoveel bijgekomen ben:D, maar vanaf volgende week wordt er aan gewerkt. Gaat verder lekker Own. French press met omgekeerd grip lijkt me toch heel onhandig niet? Anyway ik ga pas maandag weer trainen, ben donderdag en vrijdag (gisteren dus) uitgeweest en vanavond weer. Maar goed ik heb het verdiend, ik ben er door voor mijn herexamens!!!!!!!!!!!

Frenchpress met omgekeerde grip is een kwestie van werken aan de techniek/uitvoering,ook je grip moet optimaal zijn,want anders word het letterlijk een schedelkraker.;)

Succes verder met je cut straks.:thumbup:

Thx, heb al glutamine gekocht ervoor i.v.m. spierbehoud.

• #1.603
Thx, heb al glutamine gekocht ervoor i.v.m. spierbehoud.

Hehe,glutamine heb ik ook,samen met BCAA's in 1 pot.:cool:

Kreeg gisteren trouwens ook nog de tip: Om de dag een injectie stromba in de triceps te zetten om groei op die zwakkeplek te bevorderen.Dat waar ik ook nog op mn vingers getikt werd in masallah's log,zou niet meer te krijgen zijn.:roflol:Mss voor juppies die de rest-voorraad aangesmeerd krijgen.:D

Ga toch eerst natural kijken hoever ik ga komen,als het niet lukken wilt ga ik het toch eens overwegen.;)

Hehe,glutamine heb ik ook,samen met BCAA's in 1 pot.:cool:

Kreeg gisteren trouwens ook nog de tip: Om de dag een injectie stromba in de triceps te zetten om groei op die zwakkeplek te bevorderen.Dat waar ik ook nog op mn vingers getikt werd in masallah's log,zou niet meer te krijgen zijn.:roflol:Mss voor juppies die de rest-voorraad aangesmeerd krijgen.:D

Ga toch eerst natural kijken hoever ik ga komen,als het niet lukken wilt ga ik het toch eens overwegen.;)

Ben ff niet mee:p wat was dat in mas z'n log dan? Bah injecties vind ik zo vies eh.

• #1.605
Ben ff niet mee:p wat was dat in mas z'n log dan? Bah injecties vind ik zo vies eh.

Hehe,zal er niet verder op doorgaan,straks heb ik weer 3 strafpunten aan mn broek hangen door de 3 mutsketiers.:cool:

Injecties vies?Ben je er bang voor of wat?
Normaal als ik een slechte periode heb gehad qua blessure's zette ik me wel eens een paar decaatjes voor het herstel te bevorderen.Bij mn laatste pechperiode heb ik dat niet gedaan,herstel verliep daardoor ook moeizaam.Deca is ook zo slecht nog niet,kreeg het op doktersadvies.Normaal krijgen kinderen met groeistoornissen dit voorgeschreven om extra eiwitten op te sparen,als een kind dit verdragen kan,waarom zou het dan slecht voor een volwassene moeten zijn!!!!Zuipen roken en de rest.....Das pas slecht voor je,maar wel de normaalste zaak van de wereld.:rolleyes:

Laatst bewerkt:
  • #1.606
Training van vandaag:Kuiten,Hams en Quads.

5 min.fietsen @85rpm

1.Kuiten

Standing calve raises (+stop en extra contractie bovenin)
20x50kg
10x100kg
10x130kg
10x160kg

Seated calve raises superset (voeten naar binnen en buiten gericht)
(2x)10x50kg
(2x)10x60kg
(2x)10x70kg

2.Hamstrings

Liggende leg curl
12x30kg
12x40kg
10x50kg

Standing leg curl
10x25kg
10x30kg
10x35kg

3.Quadriceps (squatten ging niet ivm mn knie:mad:k*t hond,rest oefeningen ging alleen rustig aan:()

Leg extensions
12x25kg
12x30kg
12x40kg
12x45kg

Leg press (one leg)
10x100kg
10x150kg
10x200kg
10x250kg

Opmerkingen: BALEN!!!!!!Niet kunnen squatten is :sd:'achtig

wat niet gaat, gaat niet ;)

one leg legpress oh cool nooit gedaan:D:D

Andere vorm van squat, bv bulgaarse squat of splitsquat, wil vaak wel hoor. En doe dan bv stiff legged deads of GHR er nog in om het hardcore gevoel beetje op te krikken en je gevoel van "trainingstevredenheid".

• #1.611
Andere vorm van squat, bv bulgaarse squat of splitsquat, wil vaak wel hoor. En doe dan bv stiff legged deads of GHR er nog in om het hardcore gevoel beetje op te krikken en je gevoel van "trainingstevredenheid".

Mss was dat wel een optie geweest ja,alleen die GHR's zouden niet gekund hebben,teveel druk op de knie.Is trouwens een geel/blauwe plek die op mn knie zit,dus niets ergs gelukkig.Trekt wel weer weg.Next week its on!!!!!

Barbarians 15 september ... dat is ?

Legpress met 250kg op 1 been is dan weer niet zo :sd:

• #1.614
Barbarians 15 september ... dat is ?

Komende zaterdag.;)

@Ivosnivo:Ja maar wil gewoon kunnen squatten:(pech genoeg gehad,moet nu eens afgelopen zijn.:mad:

Net weer gaan uiteten in duitsland (mega-portie).Had mn bord nog niet leeg of ik had alweer een stuk vlees van mn pa gebietst,zaten de schoonouders van mn zus ook aan tafel,ook van hun was ik het vlees van het bord aant kijken.Had nog altijd honger!!!Nog wat extra salade besteld om toch een gevoel te hebben dat ik vol zat.Ouzo er achteraan geknald en nu zit ik thuis met weer honger!!!!

FF pizza de oven in knikkeren.:meal:

haha vreetzak:)

ik zal ook maar weer eens gaan eten,pas 2000kcal binne ofzo?:(:P

Gast chill, binnen korte tijd moet je toch al in de wedstrijdvoorbereiding. Wat er nu aan komt moet er allemaal weer af. Houd het vet% beetje stabiel nu he;)

Terug
Naar boven