- Waardering
- 9
Ik weeg 91 @ 180 cm, maar goed mijn vetpercentage is ook enkele percenten omhoog gegaan sinds ik zoveel bijgekomen ben
, maar vanaf volgende week wordt er aan gewerkt. Gaat verder lekker Own. French press met omgekeerd grip lijkt me toch heel onhandig niet? Anyway ik ga pas maandag weer trainen, ben donderdag en vrijdag (gisteren dus) uitgeweest en vanavond weer. Maar goed ik heb het verdiend, ik ben er door voor mijn herexamens!!!!!!!!!!!
Frenchpress met omgekeerde grip is een kwestie van werken aan de techniek/uitvoering,ook je grip moet optimaal zijn,want anders word het letterlijk een schedelkraker.

Succes verder met je cut straks.

, maar goed mijn vetpercentage is ook enkele percenten omhoog gegaan sinds ik zoveel bijgekomen ben
, maar vanaf volgende week wordt er aan gewerkt. Gaat verder lekker Own. French press met omgekeerd grip lijkt me toch heel onhandig niet? Anyway ik ga pas maandag weer trainen, ben donderdag en vrijdag (gisteren dus) uitgeweest en vanavond weer. Maar goed ik heb het verdiend, ik ben er door voor mijn herexamens!!!!!!!!!!!

Mss voor juppies die de rest-voorraad aangesmeerd krijgen.
k*t hond,rest oefeningen ging alleen rustig aan
)
'achtig