- Waardering
- 9
goeie training man - vooral dat bankdrukken en die deads![]()
Thx man,maar dit is nog lang niet voluit.Ben op de weg terug van een nare "pechperiode"....
Watch me in a few months dude.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goeie training man - vooral dat bankdrukken en die deads![]()

Gelukkig zat rifle aan de riem,anders wast gedaan he(hoe ze dat hier in BE zeggen)ik schreeuwen en aant doen van
otverdomme is dat beest nu aleweer los!!!!!Kreeg ook nog een grote bek terug ook!!!!Ben snellll naar huis gegaan en heb de eigenaar (die er nooit is) gebeld met de mededeling: Die hond was weer los he,nu mag je van me weten dat ik er niet meer met gevaar voor eigen leven tussenin ga,dus maw...Je hond gaat er de volgende keer aan!!!!Hij pissed off dat zn medewerkers die hond toch weer los hebben gelaten.Tijd voor wat ontslagbrieven zou ik zeggen.

hondengevechten.. bekijk het positief, daar kan je geld aan verdienen!
kan alleen de dierenarts kosten vergoed krijgen.

bladerde onlangs de flex eens door en wie zag ik daar staan....ownsculpturer van dbb
best indrukwekkende foto's hoor![]()
Vandaag getraind:Triceps en Buik
Opmerkingen:Ging lekker,ga vanaf nu alles strikt uitvoeren en minder op de gewichten letten,ook met triceps leg ik nu de nadruk op de achterste kop,ga nu al mn minpunten aanpakken.![]()

--->Toch maar een bukkake,mn begeleider komt ook mee.
Wacht maar volgende week zaterdag @Barbarians........
--->Toch maar een bukkake,mn begeleider komt ook mee.
![]()

pfffff, je gaat verliezen kerol! al moet ik een insane kuurtje ervoor zetten in de resterende tijd, ik zal van je winnen!
you're going down!!!!!!![]()

Dat gaat dus synthol worden he,met minder dan 2 weekjes voor de boeg.
Met wat ga je winnen dan
Wie het verste wegwaaid voor het airco apparaat.
Own: Still standing
Jonko: Sinds 15sept. vermist.![]()

Kilootje of 89 bij 1.73...Hoezo,wat voer je nu weer in je schild'knaapje.![]()

, maar goed mijn vetpercentage is ook enkele percenten omhoog gegaan sinds ik zoveel bijgekomen ben
, maar vanaf volgende week wordt er aan gewerkt. Gaat verder lekker Own. French press met omgekeerd grip lijkt me toch heel onhandig niet? Anyway ik ga pas maandag weer trainen, ben donderdag en vrijdag (gisteren dus) uitgeweest en vanavond weer. Maar goed ik heb het verdiend, ik ben er door voor mijn herexamens!!!!!!!!!!!