AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

ik blijf liever in BG...

sfeer bevalt me en ik leer eerst wel een jaartje basis kracht voor ik verder ga...

shhiiiit had nog account van me beste vriend aan staan:P

dat wat kempi4life net zei dat was ik:P

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.584
Kloontje:D

Net gaan lopen/rennen met de hond,was iets te laat/donker voor in het bos te lopen,dus ben langs de grote weg gegaan.Ging lekker tot het laatste gedeelte....Liep langs dat cafe (waar die herdershond zit) en ja hoor!!!!Komt ineens die hond vol gas op ons afgerend!!!Blaffen en doen,rifle meteen in combat-mode erop af,een meter voor ons stopte die hond ineens,en besefte volgens mij dat het rifle was:rolleyes:Gelukkig zat rifle aan de riem,anders wast gedaan he(hoe ze dat hier in BE zeggen)ik schreeuwen en aant doen van:Potverdomme is dat beest nu aleweer los!!!!!Kreeg ook nog een grote bek terug ook!!!!Ben snellll naar huis gegaan en heb de eigenaar (die er nooit is) gebeld met de mededeling: Die hond was weer los he,nu mag je van me weten dat ik er niet meer met gevaar voor eigen leven tussenin ga,dus maw...Je hond gaat er de volgende keer aan!!!!Hij pissed off dat zn medewerkers die hond toch weer los hebben gelaten.Tijd voor wat ontslagbrieven zou ik zeggen.:mad:

Nog ff en ik kan een boek gaan schrijven over mn dagelijkse gebeurtenissen.:eek:

hondengevechten.. bekijk het positief, daar kan je geld aan verdienen!

• #1.586
hondengevechten.. bekijk het positief, daar kan je geld aan verdienen!

Spontaan gevecht langs de weg word niet echt bij gewed he.:rolleyes:kan alleen de dierenarts kosten vergoed krijgen.:(

Anyhow,tis toch tegek voor woorden na de laatste confrontatie,dat ze die hond toch nog los durven laten!!!!Was bijna zn oog kwijtgeraakt!!!

• #1.587
Vandaag getraind:Triceps en Buik

1.Triceps

Press down
20x20kg
10x35kg
10x40kg
10x50kg

French press (strikt/dus handen op duim breedte en ellebogen tegen lichaam aan )
(6x)8x40kg

French press omgekeerde grip (ook strikt)
(6x)8x30kg

Weighted dips
(8x)8x20kg

Reverse one arm press down
(3x)12x30kg

2.Buik

Tri set(10xlegg raises+2sec.stop/10xleg raises/10xknee raises)
(2x)30 reps

Crunch machine
(1x)25x30kg

Cable crunches
(3x)20x35kg

5 min. stokzwaaien,diverse standen.

Opmerkingen:Ging lekker,ga vanaf nu alles strikt uitvoeren en minder op de gewichten letten,ook met triceps leg ik nu de nadruk op de achterste kop,ga nu al mn minpunten aanpakken.:wl:

bladerde onlangs de flex eens door en wie zag ik daar staan....ownsculpturer van dbb:D
best indrukwekkende foto's hoor:)

sissyweights :rolleyes: ga es echt trainen man, biceps borst!

• #1.594
pfffff, je gaat verliezen kerol! al moet ik een insane kuurtje ervoor zetten in de resterende tijd, ik zal van je winnen!

you're going down!!!!!! :mad:

Dat gaat dus synthol worden he,met minder dan 2 weekjes voor de boeg.:rolleyes:

Met wat ga je winnen dan???
Wie het verste wegwaaid voor het airco apparaat.:D

Own: Still standing
Jonko: Sinds 15sept. vermist.;)

Gaat lekker hier :D

• #1.599

Hehe,gaat de goede kant op ivo.Heb me toch een partij spierpijn op die achterste triceps kop!!!Normaal pak ik meer gewicht en minder sets,maar daar kreeg ik dus veel minder spierpijn van.(andere houding)Blijf dit nu even aanhouden en dan komen de kilo's vanzelf wel weer,met de juiste techniek om de minpunten aan te pakken.;)

Ik weeg 91 @ 180 cm:p, maar goed mijn vetpercentage is ook enkele percenten omhoog gegaan sinds ik zoveel bijgekomen ben:D, maar vanaf volgende week wordt er aan gewerkt. Gaat verder lekker Own. French press met omgekeerd grip lijkt me toch heel onhandig niet? Anyway ik ga pas maandag weer trainen, ben donderdag en vrijdag (gisteren dus) uitgeweest en vanavond weer. Maar goed ik heb het verdiend, ik ben er door voor mijn herexamens!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven