MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

Komende zaterdag.;)

@Ivosnivo:Ja maar wil gewoon kunnen squatten:(pech genoeg gehad,moet nu eens afgelopen zijn.:mad:

Net weer gaan uiteten in duitsland (mega-portie).Had mn bord nog niet leeg of ik had alweer een stuk vlees van mn pa gebietst,zaten de schoonouders van mn zus ook aan tafel,ook van hun was ik het vlees van het bord aant kijken.Had nog altijd honger!!!Nog wat extra salade besteld om toch een gevoel te hebben dat ik vol zat.Ouzo er achteraan geknald en nu zit ik thuis met weer honger!!!!

FF pizza de oven in knikkeren.:meal:

Whehehehe, ik heb vroeger x eerst pizza besteld in restaurant en daarna een bord spagettie als toetje :o
Mijn record is trouwens 9 300 gram pizza's op 1 dag :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.622
Whehehehe, ik heb vroeger x eerst pizza besteld in restaurant en daarna een bord spagettie als toetje :o
Mijn record is trouwens 9 300 gram pizza's op 1 dag :)

Hehe,die pizza's wegen 300gr. eet er dagelijks een stuk of 3.Dus maw....je bent nog altijd recordhouder.:D

• #1.626
Gast chill, binnen korte tijd moet je toch al in de wedstrijdvoorbereiding. Wat er nu aan komt moet er allemaal weer af. Houd het vet% beetje stabiel nu he;)

True,maar door mijn stofwisseling kan ik eten wat ik wil en kom nog geen grammetje vet bij!!!Mn gut word wel weer groter,dus kan er straks ook meer quality-food in.;)

• #1.631
Training van vandaag:Triceps,Biceps

1.Triceps

Press down
20x20kg
10x35kg
10x40kg

French press (strikt/dus handen op duim breedte en ellebogen tegen lichaam aan )
(6x)8x30kg

French press omgekeerde grip (ook strikt)
(6x)8x25kg

Weighted dips
(5x)10x25kg
(2x) 9x25kg

Reverse one arm press down
(3x)12x30kg

Voor ik het wist had de halve gym mn triceps techniek gecopieerd,en gingen ze ook aan de gang,niemand die de 6 series vol kreeg,en allemaal met barbell only.:D

2.Biceps

BB curls
20x20kg
10x40kg
10x50kg
8x60kg

Preacher curls (hammer)
10x30kg
(2x)8x40kg
(2x)6x50kg

Cable curl (hoge pulley+stop)
10x20kg
10x25kg
10x30kg

15min.Cardio:Lopen met de hond van de eigenaar en mn dochter op mn arm.:D

dit logje ga ik met plezier weer opvolgen ;)

nice weer OS :)

• #1.635

Thx flexx,over een weekje begint mn wedstrijdvoorbereiding,zal 6mnd consequent gaan dieeten,trainen en vroeg naar bed moeten.It's all or nothing.;)

Trouwens...Zie dat ik al 3000+ posts op mn naam heb!!!!Over een maandje zit ik een jaar op het forum.:eek:Benieuwd of ik posthoer van het jaar ga worden.:roflol:

Nobody's gonna beat Sanca!!!!He's back...With a vengeance.:shoot:

lekkere gewichten man !

Mooie training Own, dus zaterdag ga je naar de gym van ED??

Hoe laat, kan er getraind worden?? Anders maken we er toch een mega trainingsfeestje van? Vrijdag doe ik benen dus zaterdag rug bij ED??

that's right baby :hedbang:

Lekker volume man :thumbs:

Terug
Naar boven