Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

die komen wel weer het is klote om na die tegenslagen na je kracht te kijken heb hetzelfde nu maar de kracht komt wel weer!!

Super training !!

ey beast, ga je straks nog naar BG met jesse om FB te doen, ga je ook nog vandaag? Ik ben er rond 4 uur denk ik... jesse valt vast op met zn brutal 55kg BW, maja iedereen moet beginnen hea:D

Ow ja, mooie training:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.687
Hehe,thx mannen.

@Domie:Vandaag staan de benen op het programma en probeer zelf tussen 5 en 6 daar te zijn.Beetje drukke dag vandaag.

Jij hebt ook vrijdag benendag ... mooie start van het weekend :P

• #1.689
Jij hebt ook vrijdag benendag ... mooie start van het weekend :P

Normaal gezien had ik vandaag een rustdag,maar ivm de opening van ed's gym kan ik morgen de benen niet trainen.Daarom dus vandaag,met t*ring veel spierpijn door de slopende training van gisteren!!Heeft er echt ingehakt man,voel me toch wat ziekjes en heb wat kliertjes opgezet in mn nek.HARDCORE!!!!!

• #1.691
Vandaag getraind:Quads,Hams en Kuiten.

5min.fietsen @85rpm

1.Quads

Leg extensions
12x30kg
12x40kg
10x50kg

Squatten
12x60kg
8x100kg
8x130kg
8x160kg

Leg press (one leg)-->Heel aparte legpress met freeweights
10x75kgkg
10x100kg
8x115kg

2.Hams

Liggende leg curl
12x20kg
12x30kg
10x40kg

Staande leg curl
8x30kg
8x35kg
8x40kg

3.Kuiten

Standing calve raises (8xvol+stop+extra contractie/8xpomp)
16x100kg
16x140kg
16x180kg

Zittende calve raises
10x50kg
10x60kg
10x70kg

nice job nu het weekend in en geniet van je rust

nice training weer OS :D

netjes bro'! hoe doe je die leggpress met free weights?

• #1.695
Thx guyz :thumbup:

@Sanca:Zal eens een foto van dat apparaat maken,vind er op google geen ene van.Merk heet Jack magnum strength systems,is een seated apparaat waarbij je 2 mega individuele pedalen voor je hebt,achter die pedalen kan je de gewichten erop leggen,geen kabels/katrollen etc...maar alleen een as waar die pedaal en weights aan vasthangen.Zie hier vaker mensen legpressen met 400/500kg,maar op dat apparaat bij ons,waar ik vaker met een knaap met mega poten train,niemand hoger komt dan 8 reps met een kilo of 150 per kant!!!Heel appart ding man.De vorige legpress die nu weg is kon je wel veel kilo's op pakken,wazig allemaal die variaties in die machines....

Geen idee wat iso lateral is, maar je gebruikt hele leuke gewichten met banken :thumbup:

Thx guyz :thumbup:

@Sanca:Zal eens een foto van dat apparaat maken,vind er op google geen ene van.Merk heet Jack magnum strength systems,is een seated apparaat waarbij je 2 mega individuele pedalen voor je hebt,achter die pedalen kan je de gewichten erop leggen,geen kabels/katrollen etc...maar alleen een as waar die pedaal en weights aan vasthangen.Zie hier vaker mensen legpressen met 400/500kg,maar op dat apparaat bij ons,waar ik vaker met een knaap met mega poten train,niemand hoger komt dan 8 reps met een kilo of 150 per kant!!!Heel appart ding man.De vorige legpress die nu weg is kon je wel veel kilo's op pakken,wazig allemaal die variaties in die machines....

cool, dan heb ik misschien wat inspiratie om die shizzle zelf ineentesteken ;)

hey own,

hoessie..?

je zult nu wel denken wie is dit. ik ken je nog van heel vroeger. ik heb me nu ook eens de moeite gedaan om me voor te stellen. na al vanaf juli 2006 passief lid te zijn geweest.

hoest met je ajax tattoo:D

lekker bezig geweest damn ;)

Terug
Naar boven