MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.722
Hehe,gewoon komen guyz!!!Jij ook klus.:rolleyes:

jammer ik moet werken anders had ik ook gekomen:(

Bende , ik moet ook werken de hele dag .. anders was ik ook van de partij geweest!

Nice Own,

ik wou dat ik erbij was, dan kon ik mischien de platen terug duwen op de legpress:roflol:

Niet kunnen trainen, want het mocht niet vanwege open dag:mad:
Echt te brak voor woorden.

Komt wel weer een keer Own. Zag er echt naar uit.

• #1.727
Ja,jammer genoeg kon er niet getraind worden:(
Maar heb het toch aardig naar mn zin gehad,met edje,mascha,aimee en nog een hele bende aardig aan de praat geweest,mn begeleider was ook nog nagekomen.:cool:Super mooie gym maar meer op fitnessvolk afgesteld dan BBing,maar ja...moet toch de hele zooi draaiend kunnen houden he,en dat lukt alleen door de massa aan te trekken.Ben iig weer\stukken wijzer geworden qua wedstrijden en voorbereiding,was zeker de moeite waard.Nog ff de stad ingegaan en wat gehopt...eigenlijk alleen maar\gegeten en gegeten.;)

Zit nu trouwens bij een maat van me in lelystadt,dus straks nog een verre reis voor de boeg.

Ja,jammer genoeg kon er niet getraind worden:(
Maar heb het toch aardig naar mn zin gehad,met edje,mascha,aimee en nog een hele bende aardig aan de praat geweest,mn begeleider was ook nog nagekomen.:cool:Super mooie gym maar meer op fitnessvolk afgesteld dan bodybuilding,maar ja...moet toch de hele zooi draaiend kunnen houden he,en dat lukt alleen door de massa aan te trekken.Ben iig weerstukken wijzer geworden qua wedstrijden en voorbereiding,was zeker de moeite waard.Nog ff de stad ingegaan en wat gehopt...eigenlijk alleen maargegeten en gegeten.;)

Zit nu trouwens bij een maat van me in lelystadt,dus straks nog een verre reis voor de boeg.

:bow:

respect bro'! en leek je veel klein langs edje?!

• #1.729
:bow:

respect bro'! en leek je veel klein langs edje?!

Hehe,thx sanca,maar zowat iedereen leek klein naast Ed,hij is echt een beest man,niet te geloven!!!!

Mooie is dan wel weer dat hij me wel verder opweg wil helpen met wedstrijden.:cool:Top gozer en zo gek als een deur.

Hehe,thx sanca,maar zowat iedereen leek klein naast Ed,hij is echt een beest man,niet te geloven!!!!

Mooie is dan wel weer dat hij me wel verder opweg wil helpen met wedstrijden.:cool:Top gozer en zo gek als een deur.

Dat zou zeker niet verkeerd zijn man, wel jammer dat je daar niet hebt kunnen trainen.
Wanneer gaan wij eens de boel afbreken, heb nu toch heel weinig school dinsdagen en vrijdagen vrij ;)

DAMN ... goed gedaan Own .. Ook hulp van Van Amsterdam ... zo moet je het hebben!

• #1.732
Dat zou zeker niet verkeerd zijn man, wel jammer dat je daar niet hebt kunnen trainen.
Wanneer gaan wij eens de boel afbreken, heb nu toch heel weinig school dinsdagen en vrijdagen vrij ;)

Ach ja,er was genoeg entertainment aanwezig en genoeg vrouwelijkschoons om je gedachten wel op wat anders te zetten.:rolleyes:Kreeg een rondleiding door de gym en er waren ook spinningdemo's,een michael Jackson lookalike optreden(:roflol:)etc..

Wel jammer dat er zowat geen members aanwezig waren,g-men was er volgens eigen zeggen wel,maar heb hem niet gezien!!!En zo groot was het daar nu ook weer niet.Enige actieve member waar ik een uitgebreidt gesprek mee heb kunnen voeren was aimee,toffe meid en 100% dedicated!!!Liepen ook behoorlijk wat knapen rond daar,Beef te over.:DVoelde me iig wel thuis daar.

Vandaag trouwens weer naar een opendag toe,de eigenaar van een Gym in Haelen was daar ook aanwezig en loopt ook wel eens bij ons naar binnen @Basicgym.Maar ga toch ietsje later dan gepland,ben helemaal gaar van het op en neer knallen.Al ging de terugweg behoorlijk snel,160/180/200km/u op de cruise control (waar dit iig gaat in dit kikkerland) en was in 1u en hooguit 3 kwartier alweer thuis.(food-stops meegerekend)

@Hiekie:Zeker top bro,Ed had het al eens eerder aangeboden,maar heeft het t*ring druk nu met zn carriere&gym,ik zei nog:Heb je laatst nog een mail gestuurd,hij zei:Kerel,ik krijg 1 mail per minuut!!Beter gewoon ff een belletje geven,dat gaat wat sneller.:thumbup:Anyhow,kreeg wel bakken vol respect van hem omdat ik helemaal vanuit het zuiden was gekomen om bij zn opening te zijn,toen ik zei dat ik vanuit belgie kwam keek hij verbaasd rond en kneep me bijna tot pulp!!!!

Was er van 13:00 uur tot 13:20 toen begon ik zenuwachtig te worden omdat mijn training in het gedrang kwam en tijdens wedstrijdvoorbereiding gaat dat voor.

Wel nog goedkoop potje Vitargo meegenomen, lijkt me beter tijdens wedstrijdvoorbereiding dan dextrose.

Edje was echt breed idd, die onderarmen die uit z'n shirt staken waren van immense proporties.

• #1.734
Was er van 13:00 uur tot 13:20 toen begon ik zenuwachtig te worden omdat mijn training in het gedrang kwam en tijdens wedstrijdvoorbereiding gaat dat voor.

Wel nog goedkoop potje Vitargo meegenomen, lijkt me beter tijdens wedstrijdvoorbereiding dan dextrose.

Edje was echt breed idd, die onderarmen die uit z'n shirt staken waren van immense proporties.

Damn!!!Hebben we elkaar net misgelopen dus,was er exact om 1uur!!!!!

Ed was/is gewoon reusachtig HUGE,had hem later op de dag in dat kapiteinspak moeten zien man!!!!Denk dat ie dat pak toch echt in amerika heeft moeten bestellen,zo groot zijn ze hier toch niet verkrijgbaar.:cool:

Waarom kon je er niet trainen dan? Dacht dat het open dag was en dat iedereen er gratis lesje kon krijgen? Was er een squatrek en zware dumbbells?

• #1.736
Waarom kon je er niet trainen dan? Dacht dat het open dag was en dat iedereen er gratis lesje kon krijgen? Was er een squatrek en zware dumbbells?

Kon er niet trainen,alleen rondleiding door de gym krijgen en wat demo's zien.Het feest was buiten aan de gang met wat standjes,feesttent,springkussens,vreettentjes,bar etc...

Alle apparatuur was er wel aanwezig,dumbbells gaan tot 60kg.

support van edje damn bro

t*ring OWN ... echt goed gedaan :) !! zo moet je het hebben !

Ik moest dus werken gister (eigen winkel he), er komt op den duur wel iemand bij zodat ik de weekenden weer vrij heb maarjah dat moet nog even wachten.. Anders was ik zeker ook gekomen naar Ed's gym!

Heb je geen foto's gemaakt, daar in A'dam? :)

• #1.740
Thx guyz,maar heb alleen foto's gemaakt in de binnenstadt,het klepje van mn gsm was aant trippen (N70) dus elke keer als ik een pic wou schieten sprong hij weer uit.:mad:Ga binnekort toch terug naar edje toe en schiet dan wel wat pics van de gym en ed himself.:cool:En neem dan een camera mee ipv een kl**te gsm.

Terug
Naar boven