MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

hey own,

hoessie..?

je zult nu wel denken wie is dit. ik ken je nog van heel vroeger. ik heb me nu ook eens de moeite gedaan om me voor te stellen. na al vanaf juli 2006 passief lid te zijn geweest.

hoest met je ajax tattoo:D

welcome :D

ben jij ook zo'n beest?

@ sanca

beestje, ik ben niet zo super zwaar (72kg bij 1,73), ben alleen heel droog.:p

@sanca

ben je ook 173 of wat?:D

ik zag je pics net, maar geloof dat ik toch een andere bouw heb als jou.;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.706
Thx mannen,ging weer lekker idd.:cool:

Geen idee wat iso lateral is, maar je gebruikt hele leuke gewichten met banken :thumbup:

iso is isolatie he...

lateral

lying to the right or left side of the mid-sagittal plane of the body.:rolleyes:

@enjee:Was wel voor de hand liggend he die gok van je.:D

@Droogkloot:Hehe,met die tattoo gaat het nog altijd goed.Vraag me wel af wie je bent man,als ik al zover gegaan ben dat ik je die tattoo heb laten zien.:rolleyes:Was trouwens mn eerste tattoo,had ik mezelf cadeau gedaan op mn 18e verjaardag.....waar gaat de tijd heen man.

Hier mn "oude vertrouwde" tattoo.:D
[afbeelding niet meer beschikbaar]

@Sanca:Zal eens een foto van dat apparaat maken,vind er op google geen ene van.Merk heet Jack magnum strength systems,is een seated apparaat waarbij je 2 mega individuele pedalen voor je hebt,achter die pedalen kan je de gewichten erop leggen,geen kabels/katrollen etc...maar alleen een as waar die pedaal en weights aan vasthangen.Zie hier vaker mensen legpressen met 400/500kg,maar op dat apparaat bij ons,waar ik vaker met een knaap met mega poten train,niemand hoger komt dan 8 reps met een kilo of 150 per kant!!!Heel appart ding man.De vorige legpress die nu weg is kon je wel veel kilo's op pakken,wazig allemaal die variaties in die machines....

Die hebben wij ook op de gym, maar dan van hammerstrength. Zou hem in ieder geval precies zelfde beschrijven.

Lekkere training!

Ga je morgen nu naar ED's gym in A'dam of wat??

• #1.708
Die hebben wij ook op de gym, maar dan van hammerstrength. Zou hem in ieder geval precies zelfde beschrijven.

Lekkere training!

Ga je morgen nu naar ED's gym in A'dam of wat??

Yepp,morgen ben ik rond 1u daar.:D
Kom jij ook???
Zou een mini-meeting gaan worden dus ben benieuwd wie ik allemaal tegen het lijf ga lopen.:thumbup:

Maar kunnen we daar dan niet gaan trainen morgen. Had ik al voorgesteld in je log paar pagina's terug maar kreeg geen reply. Ik zat te denken aan rug.
Zal ook even Eds website gaan checken. Lijkt me leuk om te komen maar dan wil ik wel knallen!

• #1.710
Maar kunnen we daar dan niet gaan trainen morgen. Had ik al voorgesteld in je log paar pagina's terug maar kreeg geen reply. Ik zat te denken aan rug.
Zal ook even Eds website gaan checken. Lijkt me leuk om te komen maar dan wil ik wel knallen!

Oww damn!!!Heb ik daar overheen gelezen blijkbaar.:o

Armen en borst kan ik wel doen morgen,voor de rest barst ik van de spierpijn man!!!!Programma van deze week is al afgewerkt,maar voor deze gelegenheid maak ik wel degenlijk een uitzondering.:cool:
Moet ik wel mn trainingskleding meenemen,zal morgen aankomen in het pak.

Grijze versace-pak voor degenen die mss niet zeker weten of ik het wel ben.;)En mn kop is weer kaal btw.:D

• #1.711
Trouwens.....Hoe zit het met de parkeergelegenheid daar???
A'dam sucks qua parkingplaatsjes.:(

Ach ik stik ook van de spierpijn!

En borst en rug heb jij samen getraind de laatste keer. Dus spierpijn zal een beetje zelfde moeten zijn dan.

Wat dacht je van

Dumbbell press
Dumbbell fly
Dippen
Chins
Barbell of cable row
Barbell curl
Dumbbell curl

Doen we van alles wat en wordt een training om nooit te vergeten!

Parkeren is gratis! Is wel lastig te vinden trouwens ik reed er zo voorbij. Is na een viaduct meteen links (volgens mij was het praxis ofzo iets het zit op zelfde terrein maar niet zichtbaar van de weg)

• #1.714
Ach ik stik ook van de spierpijn!

En borst en rug heb jij samen getraind de laatste keer. Dus spierpijn zal een beetje zelfde moeten zijn dan.

Wat dacht je van

dumbbell press
dumbbell fly
Dippen
Chins
Barbell of cable row
Barbell curl
dumbbell curl

Doen we van alles wat en wordt een training om nooit te vergeten!

Heb me laten vertellen dat Ed de nieuwste panatta machines daar heeft staan,zou ik ook wel eens willen uitproberen.DB's laat ik liever ff voor wat het is,ivm die vinger van me:(de wond is wel dicht maar het littekenweefsel hurts like hell na een aantal setjes,en mn grip is ook nog niet altijd optimaal...Maar als ik uitgedaagd word...It's on!!!!!:D;)

Anyhow,gaat zowiezo een training worden om nooit te vergeten gijs.:cool:We gaan knallen als beesten daar.:wl:

Wanneer/hoe laat ben jij daar aanwezig dan???

Nou rond 1 lijkt me perfect.

• #1.717
Parkeren is gratis! Is wel lastig te vinden trouwens ik reed er zo voorbij. Is na een viaduct meteen links (volgens mij was het praxis ofzo iets het zit op zelfde terrein maar niet zichtbaar van de weg)

Das helemaal nice,navi zet me toch wel voor de deur af.:cool:

hmm ik zou ook wel wille gaan,heb toch niks te doen.

Terug
Naar boven