Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
@Kale:True,maar had voor mijn gevoel nog wel wat over,borst zat wel helemaal vol,doe normaal maar 3 oefeningen voor borst,en 4 voor rug.Miste gewoon mn BOR's.:(

@Luppie:Thx man,vind de reverse rows toch iets zwaarder,maar kan er ook aan liggen wat je gewend bent he.Blijf ze nu wel doen ivm extra dikte op de binnekant rug te kweken.(tip van dexter jackson;))

Reverse rows? Binnenkant rug.... leg uit aub
Verder goeie trainingen ouwe, succes met je wedstrijdvoorbereiding!

• #1.783
Reverse rows? Binnenkant rug.... leg uit aub
Verder goeie trainingen ouwe, succes met je wedstrijdvoorbereiding!

Thx Willy.:thumbup: Hoe en wat???Tja....

It's all in the machine.Bij reverse rows spreek je de binnenkant aan,zei mn begeleider me tijdje terug nog,(om mijn minpunten te versterken)en werd gisteren door dexter jackson bevestigt in een filmpje die ik van hem zag.(paar weken voor de olympia)

Dexter zei trouwens nog: Dit jaar ga ik victor martinez achter me laten,ze zijn goede vrienden van elkaar maar ik acht dit toch onmogelijk voor dex,ookal is hij mn favoriet qua fysiek.Aan de massa van victor kan hij gewoon niet tippen.

Jij benched aardig wat kerel ... knallen met die borst!

• #1.785
Jij benched aardig wat kerel ... knallen met die borst!

Mwah,trainde weer alleen man,als ik met mn begeleider train ontkom ik niet aan de 200kg serie,en als hij straks weer op peil is na zn blessure kan ik weer van 240kg negatieven gaan genieten.:cool:

Own jij beest, wat moet er nu eigenlijk nog allemaal gebeuren tijdens je voorbereiding:p? Sterk ben je in elk geval, ben jijzelf nu volledig blessurevrij? Hopelijk wel dan kan je knallen tijdens je voorbereiding.

• #1.790
Own jij beest, wat moet er nu eigenlijk nog allemaal gebeuren tijdens je voorbereiding:p? Sterk ben je in elk geval, ben jijzelf nu volledig blessurevrij? Hopelijk wel dan kan je knallen tijdens je voorbereiding.

Hehe,thx.Ben gelukkig helemaal blessurevrij:Den nu dus alle energie om naar die 100kg BW te gaan.Word ook steeds sterker nu ik weer knallen kan zonder ergens rekening mee te houden,begeleider heeft me beloofd dat ik half jankend de gym zal uitkruipen na zn slopende negatieven.:cool:

Zo mogen we het zien .... afranselen die Own ... Groot moet ie worden !
ik heb nu ook een trainingsmaat die bij mij afgelopen maandag het zelfde geflikt heeft.. met een dik gewicht negatief ... t*ring .. dat is huilen ..

negatief trainen lijkt me een positieve aanvulling :D

• #1.794
Hehe,sanca toch.....

Meer gewicht pakken op de teruggaande beweging.(concentrisch trainen)
Ik doe ze dan met gewichten die boven mn 1RM liggen,met zon beest naast me is dat wel verantwoord.:cool:Hij helpt me dan ook met uitstoten,en voor je het weet kan je gewichten aan waar je nog niet over had durven dromen.

goede log bro, idem voor sanca's.... geeft mij echt motivatie,waar de wil is... is de weg:thumbs:

You go girl :D

You got the tits right? :roflol:

Terug
Naar boven