Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

Verstandig dat je niet gedeadlift hebt. De t*ring zeg wat een dips, echt gruwelijk :thumbup:

Hoe gaat het trouwens met niet blowen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
Jammer van de deads, armen training is ook leuk maar deads RULEN:D

Gewicht is alweer bijna je sig. En je vet% nu?

Vetpercentage zal hooguit 9% zijn,enige wat ik altijd vasthou is vocht,en mn gut gaat altijd wat uitzetten van al dat gevreet.:D

@Clawfinger:Hehe,ik ga die maismeel blijven gebruiken tot ik moet cutten.Let the gains begin.:cool:

@ivosnivo:Hehe,thx volgende week gaat die 90kg eraan geloven.;)Blowen doe ik niet meer,hou liever nog wat hersencellen over voor hoever ik ze nog heb.:roflol:

kolere zeg wat een dips!!

own heeft gewoon z;n app waar hij op gaat staan en dan dips doet
eigenlijk gaat hij er dus niet op vooruit maar achteruit
steeds pakt hij meer gewicht dat met hem mee beweegt en zo word het steeds ligter haha

• #1.825

Hehe,zag masallah's log gisteren en dacht...zit ik te klooten met 25kg high reps:rolleyes:word tijd om weer eens te gaan knallen,ging boven verwachting goed,dus volgende keer ga ik mn bodyweight (@90kg) attempten.:cool:

@Marky:Freeweights baby:hedbang:

hoe eet je dan die maismeel? :p bereidingen? :p

• #1.827
hoe eet je dan die maismeel? :p bereidingen? :p

400ml volle melk
150gr havermout (ongekookt)
2 bananen erdoor
Paar grote scheppen maismeel

ff mixen,en klaar is kees.Al moet je wel een halve liter water bij de hand houden om die shake vloeibaar te houden.;)

Vandaag gegaan voor deadz,maar ivm wat spanning heb ik ze deze week overgeslagen,beter weekje rust ipv maand of langer met een blessure rond te lopen.

Triceps/Biceps getraind

1.Triceps

French press strikt
(6x)8x40kg

Weighted dips
8x25kg
8x50kg
(2x)4x75kg PR
(1x)5x75kg PR(laatste rep met hulp)

French press omgekeerde grip
(4x)8x30kg

One arm cable press down
(3x)12x35kg

2.Biceps

One arm preacher curls
(4x)8x20kg

One arm machine curls
(3x)10x65kg full stack

High pulley cable curls
8x30kg
8x35kg
8x40kg (laatste 2 met wat hulp)

Opmerkingen:Weeg alweer 90kg:DDank je maismeel..je hebt mn leven drastisch veranderd.:rolleyes::cool:

Jaja teringbeest :D Dips gaan lekker zo te zien. wel teringveel sets voor triceps?

die bw-dips ga je ownen own! :thumbs:

• #1.830
Jaja teringbeest :D Dips gaan lekker zo te zien. wel teringveel sets voor triceps?

Hehe,thx IJS.Die mega sets zijn voor de achterste kop meer werk te laten leveren,alleen op die manier krijg ik nog spierpijn,doe ze ook close grip en hou mn ellebogen tegen mn lichaam aan.Zo spreek je de achterkant aan.;)

Hehe,thx IJS.Die mega sets zijn voor de achterste kop meer werk te laten leveren,alleen op die manier krijg ik nog spierpijn,doe ze ook close grip en hou mn ellebogen tegen mn lichaam aan.Zo spreek je de achterkant aan.;)

Geloof ik best dat je hier spierpijn van krijgt hehe :D Ga maandag ook maar es close grip benchen op jou manier! Laat je hem wel helemaal zakken?Ik deed namelijk wel altijd, maar sommige doen het ook weer niet. Ben benieuwd of het echt werkt zoveel sets, hoelang doe je het nou al?

Thx Own :) morgen eens maken :p

Hehe,zag masallah's log gisteren en dacht...zit ik te klooten met 25kg high reps:rolleyes:word tijd om weer eens te gaan knallen,ging boven verwachting goed,dus volgende keer ga ik mn bodyweight (@90kg) attempten.:cool:

@Marky:Freeweights baby:hedbang:

je kan mooie filmpjes maken van je dochter terwijl je burnouts maakt
maak nu maar eens een filmpje van je 90kg attempt:D:cool:

• #1.836
Geloof ik best dat je hier spierpijn van krijgt hehe :D Ga maandag ook maar es close grip benchen op jou manier! Laat je hem wel helemaal zakken?Ik deed namelijk wel altijd, maar sommige doen het ook weer niet. Ben benieuwd of het echt werkt zoveel sets, hoelang doe je het nou al?

Laat hem helemaal zakken,doe altijd full rom,hardgainers wisdom.;)
Doe ze nu een aantal weken en kan gewoon in kilo's blijven verhogen,zal tussendoor ook weer eens wide grip pakken,maar dat heb ik al lang genoeg gedaan,nu is het tijd om mn minpunten extra aandacht te geven,om straks met een zgm uitgeballanceerde fysiek op de planken te staan.

• #1.837
je kan mooie filmpjes maken van je dochter terwijl je burnouts maakt
maak nu maar eens een filmpje van je 90kg attempt:D:cool:

Hehe,heb jij weer ruk matteriaal he.:rolleyes:
Als ik eraan denk zal ik iemand vragen,maar meestal zit ik met mn kop op andere gedachten op die momenten.

Help me maar herinneren,dan komt het voor de bakker.;)

pff die dips, sterk beest:)

Laat hem helemaal zakken,doe altijd full rom,hardgainers wisdom.;)
Doe ze nu een aantal weken en kan gewoon in kilo's blijven verhogen,zal tussendoor ook weer eens wide grip pakken,maar dat heb ik al lang genoeg gedaan,nu is het tijd om mn minpunten extra aandacht te geven,om straks met een zgm uitgeballanceerde fysiek op de planken te staan.

yeah baby, je gaat gewoon iedereen eraf blazen met een helemaal volledig super fysiek bro :thumbs::D

• #1.840
yeah baby, je gaat gewoon iedereen eraf blazen met een helemaal volledig super fysiek bro :thumbs::D

Hehe,dat is wel mn 1e doelstelling ja,NK kwalificatie,niet meer...en niet minder.:cool:Daarna ga ik voor een EK/WK ticket!!!!

@Flexx:Thx man,nog ff en ga beyond bodyweight,hehe.

Edit: Ik moet naar de 100kg toe voor het nieuwe jaar dus hou het maar op 100kg+BW.:hedbang:

Terug
Naar boven