Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jammer van de deads, armen training is ook leuk maar deads RULEN
Gewicht is alweer bijna je sig. En je vet% nu?

Blowen doe ik niet meer,hou liever nog wat hersencellen over voor hoever ik ze nog heb.
word tijd om weer eens te gaan knallen,ging boven verwachting goed,dus volgende keer ga ik mn bodyweight (@90kg) attempten.

Vandaag gegaan voor deadz,maar ivm wat spanning heb ik ze deze week overgeslagen,beter weekje rust ipv maand of langer met een blessure rond te lopen.
Triceps/Biceps getraind
1.Triceps
French press strikt
(6x)8x40kg
Weighted dips
8x25kg
8x50kg
(2x)4x75kg PR
(1x)5x75kg PR(laatste rep met hulp)
French press omgekeerde grip
(4x)8x30kg
One arm cable press down
(3x)12x35kg
2.Biceps
One arm preacher curls
(4x)8x20kg
One arm machine curls
(3x)10x65kg full stack
High pulley cable curls
8x30kg
8x35kg
8x40kg (laatste 2 met wat hulp)
Opmerkingen:Weeg alweer 90kgDank je maismeel..je hebt mn leven drastisch veranderd.
![]()
Dips gaan lekker zo te zien. wel teringveel sets voor triceps?Jaja teringbeestDips gaan lekker zo te zien. wel teringveel sets voor triceps?

own heeft gewoon z;n app waar hij op gaat staan en dan dips doet
eigenlijk gaat hij er dus niet op vooruit maar achteruit
steeds pakt hij meer gewicht dat met hem mee beweegt en zo word het steeds ligter haha

Hehe,thx IJS.Die mega sets zijn voor de achterste kop meer werk te laten leveren,alleen op die manier krijg ik nog spierpijn,doe ze ook close grip en hou mn ellebogen tegen mn lichaam aan.Zo spreek je de achterkant aan.![]()
Ga maandag ook maar es close grip benchen op jou manier! Laat je hem wel helemaal zakken?Ik deed namelijk wel altijd, maar sommige doen het ook weer niet. Ben benieuwd of het echt werkt zoveel sets, hoelang doe je het nou al?Hehe,zag masallah's log gisteren en dacht...zit ik te klooten met 25kg high repsword tijd om weer eens te gaan knallen,ging boven verwachting goed,dus volgende keer ga ik mn bodyweight (@90kg) attempten.
@Marky:Freeweights baby![]()

Geloof ik best dat je hier spierpijn van krijgt heheGa maandag ook maar es close grip benchen op jou manier! Laat je hem wel helemaal zakken?Ik deed namelijk wel altijd, maar sommige doen het ook weer niet. Ben benieuwd of het echt werkt zoveel sets, hoelang doe je het nou al?

je kan mooie filmpjes maken van je dochter terwijl je burnouts maakt
maak nu maar eens een filmpje van je 90kg attempt![]()

Laat hem helemaal zakken,doe altijd full rom,hardgainers wisdom.
Doe ze nu een aantal weken en kan gewoon in kilo's blijven verhogen,zal tussendoor ook weer eens wide grip pakken,maar dat heb ik al lang genoeg gedaan,nu is het tijd om mn minpunten extra aandacht te geven,om straks met een zgm uitgeballanceerde fysiek op de planken te staan.

yeah baby, je gaat gewoon iedereen eraf blazen met een helemaal volledig super fysiek bro![]()
Daarna ga ik voor een EK/WK ticket!!!!