- Waardering
- 9

O so true.....Jij doet er onderhand wel een moord voor om ze te bemachtigen he.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

O so true.....Jij doet er onderhand wel een moord voor om ze te bemachtigen he.![]()

Heb je nu al eens van dat marrokaanse maïs meel gegeten? Je poste er hieer eens een foto van, en je zei dat je hierdoor snel gewicht aanzet?![]()

Behoorlijk!!!Smijt dat nu altijd door mn havermoutshake heen,begin aardig wat kilo's te gainen nu.Is ook nog lekker ook,al klonterd het wel wat,ff een spatel erdoor en naar binnen die hap.
75gr carbs per 100gr!!!!No added sugar.![]()

Waar haal je die stuff? Dat moet ik ook in me shake fl*kkeren
Is ook wel wat voor me broer aangezien hij tarwe allergie heeft
en dus ook voor geen meter aankomt omdat hij niet veel keus
heeft met ander eten.

Nice training Own, Binnenkant rug bedoel je erector spinae? (kabels langs je ruggewervels)
Pak je wat mij betreft het best met dikke deads. Reverse rows is ten opzichte van pronated gewoon meer gebruik maken van biceps.
Maismeel, hoe kom je erop![]()
Nice training Own, Binnenkant rug bedoel je erector spinae? (kabels langs je ruggewervels)
Pak je wat mij betreft het best met dikke deads. Reverse rows is ten opzichte van pronated gewoon meer gebruik maken van biceps.
Maismeel, hoe kom je erop![]()
Was een tip van mn schoonmoedertje(al is ze geen big mamma)als hun wat onder gewicht zitten drinken ze het weg met melk,dus dacht ik:Goeie aanvulling voor een shake.
Dank je maismeel..je hebt mn leven drastisch veranderd.

Verdomme je owned me op de dips, moet weer aan de bak zie ik al.
Maismeel for the winmorgen even checken vandaag niet aan toegekomen.