AndroidHealthClinic

Own Sculpturer's Log

Heb je nu al eens van dat marrokaanse maïs meel gegeten? Je poste er hieer eens een foto van, en je zei dat je hierdoor snel gewicht aanzet? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.804
Heb je nu al eens van dat marrokaanse maïs meel gegeten? Je poste er hieer eens een foto van, en je zei dat je hierdoor snel gewicht aanzet? :)

Behoorlijk!!!Smijt dat nu altijd door mn havermoutshake heen,begin aardig wat kilo's te gainen nu.Is ook nog lekker ook,al klonterd het wel wat,ff een spatel erdoor en naar binnen die hap.:cool:

75gr carbs per 100gr!!!!No added sugar.:hedbang:

Behoorlijk!!!Smijt dat nu altijd door mn havermoutshake heen,begin aardig wat kilo's te gainen nu.Is ook nog lekker ook,al klonterd het wel wat,ff een spatel erdoor en naar binnen die hap.:cool:

75gr carbs per 100gr!!!!No added sugar.:hedbang:

Waar haal je die stuff? Dat moet ik ook in me shake fl*kkeren :D
Is ook wel wat voor me broer aangezien hij tarwe allergie heeft
en dus ook voor geen meter aankomt omdat hij niet veel keus
heeft met ander eten.

• #1.806
Waar haal je die stuff? Dat moet ik ook in me shake fl*kkeren :D
Is ook wel wat voor me broer aangezien hij tarwe allergie heeft
en dus ook voor geen meter aankomt omdat hij niet veel keus
heeft met ander eten.

Mss eens een marokaans winkeltje proberen,de mijne is verse import,meegenomen door mn schoonmoedertje.Anders moet je ff op en neer naar agadir crossen.:D

Goede tip, Own! Moet ik ook maar eens aan gaan denken!

• #1.808
Vult als een tiet,moet toch tot bijna 3x toe mn shake halverwege met water verdunnen om het zaakje vloeibaar te houden,maar het smaakt goed....Zolang je het mixt met:Havermout,bananen en een schep whey.;)

hoe heet die shizzle ook alweer?

Nice training Own, Binnenkant rug bedoel je erector spinae? (kabels langs je ruggewervels)
Pak je wat mij betreft het best met dikke deads. Reverse rows is ten opzichte van pronated gewoon meer gebruik maken van biceps.

Maismeel, hoe kom je erop:D

Nice training Own, Binnenkant rug bedoel je erector spinae? (kabels langs je ruggewervels)
Pak je wat mij betreft het best met dikke deads. Reverse rows is ten opzichte van pronated gewoon meer gebruik maken van biceps.

Supinated grip legt IMO net even wat meer nadruk op de lats zelf. Pronated pakt ook een hoop upperback mee. Maar is ook meer persoonsgebonden denk ik.

• #1.813

Deadz train ik altijd apart van rug,die reverse row is een machine,spreekt idd ook de biceps aan,maar de nadruk ligt bij dat apparaat echt aan de binnenkant rug(erector spinae en onderkant traps),als je de hendels naar je toe haalt eindig je in je zij,waardoor je de binnenkant zowat samendrukt.

Tja maismeel,marokanen en antilianen gebruiken het in veel gerechten,mss word ik ook wel een big mamma.:DWas een tip van mn schoonmoedertje(al is ze geen big mamma)als hun wat onder gewicht zitten drinken ze het weg met melk,dus dacht ik:Goeie aanvulling voor een shake.;)

Per 100gr 75gr Carbs zonder toevoeging van suikers.

God ik haal die 2 namen steeds door elkaar ... supinated is toch palms down en pronated palms up toch?

Damn Own .. jij gaat echt woest .. :roflol: @ bruidsmeisje Massalah, geweldig...
Dit log is zeker motivatie.. NO NONSENSE :P BOEM!

supinated is handpalmen naar je toe

• #1.816
Vandaag gegaan voor deadz,maar ivm wat spanning heb ik ze deze week overgeslagen,beter weekje rust ipv maand of langer met een blessure rond te lopen.

Triceps/Biceps getraind

1.Triceps

French press strikt
(6x)8x40kg

Weighted dips
8x25kg
8x50kg
(2x)4x75kg PR
(1x)5x75kg PR(laatste rep met hulp)

French press omgekeerde grip
(4x)8x30kg

One arm cable press down
(3x)12x35kg

2.Biceps

One arm preacher curls
(4x)8x20kg

One arm machine curls
(3x)10x65kg full stack

High pulley cable curls
8x30kg
8x35kg
8x40kg (laatste 2 met wat hulp)

Opmerkingen:Weeg alweer 90kg:DDank je maismeel..je hebt mn leven drastisch veranderd.:rolleyes::cool:

Verdomme je owned me op de dips, moet weer aan de bak zie ik al.

Maismeel for the win :D morgen even checken vandaag niet aan toegekomen.

• #1.818
Verdomme je owned me op de dips, moet weer aan de bak zie ik al.

Maismeel for the win :D morgen even checken vandaag niet aan toegekomen.

Hehe,volgende keer ga ik de 90kg attempten....dus maak je borst maar nat.:cool:

Maismeel iz da shizznit!!!!!

Jammer van de deads, armen training is ook leuk maar deads RULEN:D

Gewicht is alweer bijna je sig. En je vet% nu?

jij gaat vooruit op elk voer:thumb:

Terug
Naar boven