MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

damn bro', met edje aan je zijde kun je ver raken!!!

Ga binnekort toch terug naar edje toe en schiet dan wel wat pics van de gym en ed himself.En neem dan een camera mee ipv een kl**te gsm
.

Laat effe weten op je log dan kunnen we het even goed maken! Gaan we alsnog knallen.

Al ging de terugweg behoorlijk snel,160/180/200km/u op de cruise control (waar dit iig gaat in dit kikkerland) en was in 1u en hooguit 3 kwartier alweer thuis.(food-stops meegerekend)

QUOTE]200:eek::eek: schande
je had een ongeluk kunnen krijgen en dan was al je bodybuild werk voor niks geweest:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.749
hehe,heb een radardetector op mn navi en er zit flitscontrole op,geeft alle bekende flitspalen aan in heel europa dus weet wel wanneer ik van het gas af moet.:D

@G-men:komt goed gijs,zal het je meteen laten weten.;)

Anyhow,mn DBB-netwerk ligt weer plat in BE,zit nu in NL en hier werkt ie gewoon.

Nu lekker mn armen gaan aanpakken,voorbereiding is van start gegaan dus zal ook wat minder actief gaan worden op het forum.Beter een uurtje poseren/eten bereiden/wandelen met de hond dan een uren wegrotten achter de pc toch....:rolleyes:

Wish me luck.:wl:

Dat moet ongeloofelijk gaaf zijn om met ed te trainen en advies van hem te krijgen.
Je hebt er veel voor over dus het is je gegunt ook :thumb:

Veel succes kerel en dat je wedstrijdvoorbereiding soepel mag verlopen :D

succes met de voorbereidingen

welke wedstrijd ga je meedoen??

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.755
Thx guyz.:thumbup:

@Jimi: De bedoeling was de Eemsmondcup te pakken maar die gaat niet door na horen zeggen,gaat dus de S&Fcup worden,alleen daar heb ik kans op NK kwalificatie.

Kan eindelijk het forum weer op,hier mn training van vandaag.

Schouders,Biceps,Triceps (alleen schouders alleen getraind,rest met begeleider:D)

1.Schouders

Behind the neck smith press (tijdje geleden weer)
12x50kg
10x70kg
8x90kg

Seated side raises
8x16kg
8x18kg
8x20kg

Reverse pec dec (+stop)
12x50kg
12x60kg
12x70kg

Seated DB front raises (heeel lang geleden)
10x12kg
10x14kg
10x16kg
10x18kg (te easy,volgende keer more weights)

2.Biceps

Preachercurl
16x20kg
10x35kg
10x50kg
8x65kg (veel hulp maar intens genoeg)

BB curls
10x40kg
10x50kg
10x55kg (helemaal gesloopt na die preacher curls!!!)

Cable curl (staand/achterover leunend)
10x35kg
10x40kg
10x50kg

3.Triceps

Smal bankdrukken (smith)
12x70kg
10x90kg
8x110kg

Behind the neck press (met touw)
10x40kg
10x45kg
8x55kg

Weighted dips
(4x)10x25kg (meer zat er niet in,begeleider had me gesloopt met al die negatieven en volgens hem is het niet goed kleine spiergroepen af te beulen,ivm teveel verbranden.Kort maar krachtig houden,vooral omdat het ook een zwakpunt van me is)

nette training OS, dikke pomp in je armen?

gaat lekker met jouw. :thumb: veel suc6 met je voorbereidingen voor de wedstrijd !

Terug
Naar boven