XXL Nutrition

Own Sculpturer's Log

Own's gonna own them all :evil:

hehe wat een freak dips

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.844
Hehe,thx guyz.;)

Hè hè... pr's op de dips doen het altijd goed! Netjes man!

hey own.

ik ging vroeger veel om met je overbuurjongen.van autobedrijf leon.!jij had toen wat met zijn zus.ik was heel vaak daar en zag jou daar uiteraard ook vaker.toen trainde je ook al bij la chappele ofzoiets:cool:.ik weet et niet meer precies?.maar toen je pas die tattoo had laten zetten had je hem ons laten zien.sinds ik na de middelbare school ben gegaan ben ik ook gaan trainen.vandaar dat ik je nu hier tref.!

het is je goed gegaan zo te zien.!mooi fysiek man :D

zieke dips
doe je dit tussen bankje met platen??

• #1.849
@Masallah:;)

@Luukste:Thx luuk,next week is de 90kg 1RM aan de beurt.:wl:

@Droogkloot:Ahh okay,shafie bedoel je dus.Zie hem nog wel eens af en toe.Is een behoorlijke reus geworden die shaf,qua lengte dan.

Vandaag:Quads,hams en kuiten

Heb trouwens een nieuwe begeleider nu,eigenlijk de ouwe begeleider van mn begeleider:DTheo Voorbij,6x Nederlands kampioen.Hij gaat mn voedingsschema helemaal aanpassen,poseerroutine bijschaven en om de 2 weken mn vetpercentage opmeten,gewicht bijhouden etc...Vandaag bij hem langs geweest en mn hele voedinspatroon moeten uitleggen,elke dag junken zit er straks niet meer in voor mij.Goodbye maismeel.:(Welkom kwaliteitsmassa;)Mn oude begeleider word nu gewoon mn trainingspartner die af en toe een oogje in het zeil houdt.

1.Quads

One leg extensions
20x20kg
12x25kg
10x30kg

Squatten
12x60kg
10x100kg
8x130kg
(3x)5x160kg

One leg Legg press
10x100kg
(3x)10x125kg (passen niet meer schijven op)

2.Hams

Seated leg curl
12x40kg
(2x)10x50kg

Standing leg curl
12x25kg
10x30kg
8x35kg

3.Kuiten

Standing calve raises (8xFull rom+ extra contractie bovenin,8xPomp)
16x100kg
16x140kg
16x180kg

Seated calve raises (8xFull rom+ extra contractie bovenin,8xPomp)
16x50kg
16x60kg
16x70kg

En wat buikspieroefeningen gedaan,gaat nu weer dagelijkse kost worden.

gaat lekker:thumbs:

sucses met je nieuwe begeleider en die maismeel mag je altijd doorpassen

hou je ons ook op de hoogte van je cut? kan ik nog wat bijleren ;)

nice squats!

• #1.854
sucses met je nieuwe begeleider en die maismeel mag je altijd doorpassen

hou je ons ook op de hoogte van je cut? kan ik nog wat bijleren ;)

Thx sanca,krijg mn nwe dieetschema over hooguit een week,zal die overige 500gr al zga op zijn.:)Ga jullie zeker op de hoogte houden met dat cutschema straks.;)Van Theo kunnen we allemaal nog wat leren.

@Kale:Thx man.5x5x160kg ga ik naartoe werken,hou dat een paar weken aan en ga dan naar de 5x5x180kg toewerken.:cool:

hij is idd wel gegroeid.......in de lengte:D

ALsjeblieft Own .. dat gaat goed zeg ... mooi werk!

godver, k*tlog om naar te kijken nu :p als ik hier kijk wil ik graag trainen :roflol:

• #1.859
Hehe,thx jongens.:cool:

IDD...

Dat is met meer topics zo .. ben je aan het lezen, begint het ineens zoooo te kriebelen, trainen !!!!

In deze regio is er zondags dus echt helemaal niks open he.. zondag is hier nog echt zondag.. alles , maar dan ook echt alles is op non-actief...

Terug
Naar boven