MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
Gisteren was ik een uur alleen @the gym,zondags is ie ook gesloten.Als er niet veel mensen meer op zaterdag komen trainen gooit hij de zaak op zaterdags ook dicht.:mad:

t*ring breezahs,eerst zitten ze te zeiken zaterdags open gooien bla bla en dan komen ze gewoon nooit opdagen!!!!

:shoot::gay::shut::fu:

Succes met je "cut" en je nieuwe begeleider man echt vet.
Ik ga wel verder met de maismeel voor je bro ;) Masallah op naar de 90 kg dit jaar nog
super vreet festijn hierzo :D

• #1.863
Ik denk er ook aan om het te gebruiken, ik heb het echt nodig :D

Gisteren was ik een uur alleen @the gym,zondags is ie ook gesloten.Als er niet veel mensen meer op zaterdag komen trainen gooit hij de zaak op zaterdags ook dicht.:mad:

t*ring breezahs,eerst zitten ze te zeiken zaterdags open gooien bla bla en dan komen ze gewoon nooit opdagen!!!!

:shoot::gay::shut::fu:

damn, das balen bro', das weer 1 van de voordelen van thuis trainen, gisteren bv ging ik nog om 23u...

sst of sanca gebruikt het ook nog;)

dat staat al in mijn plannen :D

Maak er hier geen slow chat van of ga naar sanca's log :D

Anders wordt own boos :o

ontopic dan maar weer, das balen own...in mijn gym trainen in het weekend ook maar een man of 5 vind het juist leuk dan... heb mijn schema aangepast dat 2 trainingsdagen op zaterdag en zondag vallen

• #1.877
Hehe,spamsletten.:DBeetje spam ken geen kwaad toch he,maar dont push me,voor we het weten staan er weer wat PM's van mij in een garehanenhok belicht.:rolleyes:

OnTopic:Mocht hij de gym weekends dichtgooien ga ik toch 1 dag per week mn benen elders trainen,no probz.:cool:Mss bij John's fitness in maaseik ofzo,ben alleen niet gewend om voor een gym contributie te betalen.:(

ben alleen niet gewend om voor een gym contributie te betalen!!!

was dit voor mij maar geen leugen ik moet elke mnd dokke

• #1.879
ben alleen niet gewend om voor een gym contributie te betalen!!!

was dit voor mij maar geen leugen ik moet elke mnd dokke

Als je eenmaal wat verder bent doen ze dat vanzelf wel,en ja...meestal moet je dan wel aan wedstrijden doen,en een link in je handtekening zetten van de gym.;)

Als je eenmaal wat verder bent doen ze dat vanzelf wel,en ja...meestal moet je dan wel aan wedstrijden doen,en een link in je handtekening zetten van de gym.;)

Bij ons in de gym gaan gelukkig de prijsen omlaag :D Valt toch nog mee die gierigheid, alhoewel.
Geen contributie hoeven betalen gaat er niet in zitten, maar who cares binnenkort is mijn
homegym al een stukje uitgebreider wordt tijd dat ik er eindelijk is gebruik van kan maken :D

Terug
Naar boven