MuscleMeat

Own Sculpturer's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.881
Bij ons in de gym gaan gelukkig de prijsen omlaag :D Valt toch nog mee die gierigheid, alhoewel.
Geen contributie hoeven betalen gaat er niet in zitten, maar who cares binnenkort is mijn
homegym al een stukje uitgebreider wordt tijd dat ik er eindelijk is gebruik van kan maken :D

Laat maar weten wanneer die af is,kom ik de keet eens ff inwijden,hehe.:cool:

Hehe ... komt Own direct die gym slopen :D

• #1.883
Training vanmorgen:Biceps,triceps (samen met ouwe begeleider,nu trainingspartner,lekker negatieven aangepakt:wl:)

1.Biceps

Preacher curls
10x30kg
10x40kg
8x50kg
7x60kg

BB curls
10x40kg
8x50kg
6x60kg

High pulley cable curls (2sec.stop)
10x30kg
10x35kg
8x40kg

2.Triceps

Close grip bench (barbell)
10x70kg
10x100kg
8x130kg

Press down (close grip/meedraaiende pols handles)
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Behind the neck press
10x30kg
10x40kg
8x50kg (full stack)

One arm reverse press downs
(3x)12x35kg

Opmerkingen::cool:

godver, kijk ik weer :(

• #1.885
Komt goed jonko,deze rustperiode zal alle kwaaltjes gaan herstellen en zal er straks alleen maar sterker en groter van gaan worden,keep the positive mind,and go beyond.;)

hehe jij close grip is veel hoger dan meeste normale benches in deze log sectie:D

lekkere training alleen ik zou persoonlijk preacher en barbell omdraaien

• #1.887
hehe jij close grip is veel hoger dan meeste normale benches in deze log sectie:D

lekkere training alleen ik zou persoonlijk preacher en barbell omdraaien

Hehe,thx punani.Normaal begin ik ook met BB curls,maar gooi het om de zoveel tijd gewoon ff om,zo krijg ik weer een extra impuls en worden bepaalde oefeningen gewoon weer wat zwaarder met hetzelfde gewicht.;)

Yo Own whats up man? Je gaat gelukkig weer de goede kant op met die monstergewichten van je.;)

Komt goed jonko,deze rustperiode zal alle kwaaltjes gaan herstellen en zal er straks alleen maar sterker en groter van gaan worden,keep the positive mind,and go beyond.;)

I know, zodra ik blessurevrij ben ga ik hard werken voor BB-er van de maand! kan ik eindelijk onzedelijk in de FLEX staan net als jij :D

• #1.891
I know, zodra ik blessurevrij ben ga ik hard werken voor BB-er van de maand! kan ik eindelijk onzedelijk in de FLEX staan net als jij :D

hehe,volgende keer draag ik een slip.;)

iig suc6 bro,iets minder spammen en het is een kwestie van tijd.:D

Training vanmorgen:Biceps,triceps (samen met ouwe begeleider,nu trainingspartner,lekker negatieven aangepakt:wl:)

1.Biceps

Preacher curls
10x30kg
10x40kg
8x50kg
7x60kg

BB curls
10x40kg
8x50kg
6x60kg

High pulley cable curls (2sec.stop)
10x30kg
10x35kg
8x40kg

2.Triceps

Close grip bench (barbell)
10x70kg
10x100kg
8x130kg

Press down (close grip/meedraaiende pols handles)
10x30kg
10x40kg
10x50kg

Behind the neck press
10x30kg
10x40kg
8x50kg (full stack)

One arm reverse press downs
(3x)12x35kg

Opmerkingen::cool:

High pulley cable curls, das wel fijne oefening als afmaker he :) Je arm lekker helemaal strekken, en dan weer opspannen :thumbup:
Je bent enorm vooruit gegaan met smal bankdrukken of niet? Damn wat een brute gewichten, zal wel lekkere spierpijn worden morgen :)

Inderdaad :cool: Own

• #1.894
High pulley cable curls, das wel fijne oefening als afmaker he :) Je arm lekker helemaal strekken, en dan weer opspannen :thumbup:
Je bent enorm vooruit gegaan met smal bankdrukken of niet? Damn wat een brute gewichten, zal wel lekkere spierpijn worden morgen :)

Hehe,thx,gaat idd steeds beter nu.Die spierpijn word onvermijdbaar.:cool:

Altijd fijn om met de high pulley te eindigen,stop van 2sec.bovenin en de steken zijn niet meer bij te houden.MEGA POMP!!!Mass on the way:wl:

Behind the neck press?? das toch een schouderoefening? of begrijp ik ff iets niet. .

Terug
Naar boven