Fitness Seller

Own Sculpturer's Log

nice training OS, waarom geen dips?:P

bw+90 kilo dips moet kunnen OS:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.908
Very nice Close Grip, en deze week willen we dus die BW + BW dip zien anders worden we boos:mad:

• #1.910
Hehe,gaat helemaal goedkomen man.:hedbang:

dipfreak.. misschien ga ik morgen wel ff 2x trainen.. dan doe ik in de ochtend rug en dan avond ff armpjes.. heb ook zin om bi/tri te pompen:p

Own Sculpturer a.k.a. The DipGuru! :P

Zonder gekkigheid, je bent lekker bezig!

• #1.914
Hehe thx luuk,leuke titel trouwens.:lol:

@OS: Ja man alles flex. Ben weer lekker bezig na 2 maanden geen sportschool te hebben gezien om verschillende redenen, maar groei weer als een bad mofo en ga weer richting mijn oude gewicht, dus gaat goed;)

Gisteren was ik een uur alleen @the gym,zondags is ie ook gesloten.Als er niet veel mensen meer op zaterdag komen trainen gooit hij de zaak op zaterdags ook dicht.:mad:

t*ring breezahs,eerst zitten ze te zeiken zaterdags open gooien bla bla en dan komen ze gewoon nooit opdagen!!!!

:shoot::gay::shut::fu:

wel klote nu kan jij straks mss niet meer in het weekend trainen....samen met de rest van de breezars;):D

Hehe,spamsletten.:DBeetje spam ken geen kwaad toch he,maar dont push me,voor we het weten staan er weer wat PM's van mij in een garehanenhok belicht.:rolleyes:

OnTopic:Mocht hij de gym weekends dichtgooien ga ik toch 1 dag per week mn benen elders trainen,no probz.:cool:Mss bij John's fitness in maaseik ofzo,ben alleen niet gewend om voor een gym contributie te betalen.:(

wow
ik ga basic gym ook in mijn sig zetten:D kan ik ook free trainen:cool:

:eek::( al weer gedumped:o

Hehe,heb jij weer ruk matteriaal he.:rolleyes:
Als ik eraan denk zal ik iemand vragen,maar meestal zit ik met mn kop op andere gedachten op die momenten.

Help me maar herinneren,dan komt het voor de bakker.;)

:facial: il hit it:cool: :hitit:

zeg maar wanneer ik moet komen cammen:aai::coffeepc:

Terug
Naar boven