Tweede homokoppel @ dbb

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thx,train triceps nu 2x per week,dus die dips gaan nog komen deze week.![]()
Thx,train triceps nu 2x per week,dus die dips gaan nog komen deze week.![]()

Yo Own whats up man? Je gaat gelukkig weer de goede kant op met die monstergewichten van je.![]()

dipfreak.. misschien ga ik morgen wel ff 2x trainen.. dan doe ik in de ochtend rug en dan avond ff armpjes.. heb ook zin om bi/tri te pompen![]()

Hehe ik weet gewoon niet beter dan dat ik mn best moet doen.![]()

Gisteren was ik een uur alleen @the gym,zondags is ie ook gesloten.Als er niet veel mensen meer op zaterdag komen trainen gooit hij de zaak op zaterdags ook dicht.
t*ring breezahs,eerst zitten ze te zeiken zaterdags open gooien bla bla en dan komen ze gewoon nooit opdagen!!!!
:shoot::shut:
![]()

Hehe,spamsletten.Beetje spam ken geen kwaad toch he,maar dont push me,voor we het weten staan er weer wat PM's van mij in een garehanenhok belicht.
OnTopic:Mocht hij de gym weekends dichtgooien ga ik toch 1 dag per week mn benen elders trainen,no probz.Mss bij John's fitness in maaseik ofzo,ben alleen niet gewend om voor een gym contributie te betalen.
![]()
kan ik ook free trainen

al weer gedumped
Hehe,heb jij weer ruk matteriaal he.
Als ik eraan denk zal ik iemand vragen,maar meestal zit ik met mn kop op andere gedachten op die momenten.
Help me maar herinneren,dan komt het voor de bakker.![]()
il hit it