XXL Nutrition

paar vragen voor me broer,

jesse833

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
2m02
Massa
103kg
Vetpercentage
15%
hallo allemaal,

ik heb me broer aangestoken met mijn gainz want nu wilt hij ook gaan sporten en hetzelfde resultaat behalen, maar hij wil mass gainers gebruiken en dan die van mammoet ofzo ?

ik heb hem al aangeraden om gewoon je kcal uit voeding te halen maar hij luistert niet dus misschien kunnen jullie wat tips geven.

is het goed om mass gainer te gebruiken , hij is 1.80 en 75 kg en staat op 12% ong

is die mammoet wel een goede mass gainer?

en het is toch gewoon beter om je kcal uit normale voeding te halen?

en hij zegt dat hij niet gaat sporten icm met de mass gainer want dat gaat hij pas in augustus en hij krijgt maandag de gainer binnen en hij wil hem dan gelijk volop gebruiken, lijkt me ook niet de beste keuze of wel?

gr jesse ,

Mass gainers en alle andere supplementen hanteer je wanneer je onvoldoende uit je voeding kunt halen. Het beste lijkt me om 'MyFitnessPall' te downloaden en vrijwel alles wat je zoal eet/drinkt op een dag in te geven. Als hij dan merkt dat hij inderdaad te weinig kcal's of te weinig eiwitten uit zijn voeding kan halen, kan hij inderdaad aan supplementen denken.

Ikzelf heb geen ervaring met 'Mammoet'. Wel jammer dat hij je advies niet accepteert.

Je klinkt als een verstandige jongeman. Zeldzaam.

Wat versta jij onder gains? Spier of gewoon kg "winst" op de weegschaal?
Als je geld hebt voor poeder, heb je geld voor echt eten ook.
Kilo's op weegschaal zeggen niets.

Mass gainers en alle andere supplementen hanteer je wanneer je onvoldoende uit je voeding kunt halen. Het beste lijkt me om 'MyFitnessPall' te downloaden en vrijwel alles wat je zoal eet/drinkt op een dag in te geven. Als hij dan merkt dat hij inderdaad te weinig kcal's of te weinig eiwitten uit zijn voeding kan halen, kan hij inderdaad aan supplementen denken.

Ikzelf heb geen ervaring met 'Mammoet'. Wel jammer dat hij je advies niet accepteert.

Dit

En dat een betere en goedkopere weightgainer een wheyshake met havermout en olijfolie is

Je klinkt als iemand die niks beters te doen heeft dan zinloze reacties te plaatsen... Niet-zeldzaam.

Je klinkt als iemand die niet eerst even z'n best doet om te kijken op welk aspect (van de post van TS) Jezza's reactie precies gericht is, voordat je zijn reactie zinloos noemt.

Kan je broer zelf niet typen ?

Hoe kan je hem iets aanraden om vervolgens hier om tips te vragen

Sneu dat z'n broer niet diezelfde genetische eigenschappen van hun ouders heeft geërfd. :(
15d89qs.jpg

Je klinkt als iemand die niet eerst even z'n best doet om te kijken op welk aspect (van de post van TS) Jezza's reactie precies gericht is, voordat je zijn reactie zinloos noemt.
+1.

• Topic Starter Topic Starter
Kan je broer zelf niet typen ?

hij zit niet op dit forum

---------- Toegevoegd om 13:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

Wat versta jij onder gains? Spier of gewoon kg "winst" op de weegschaal?
Als je geld hebt voor poeder, heb je geld voor echt eten ook.
Kilo's op weegschaal zeggen niets.

naja hij heeft de genetics van me moeder , dus de slechte en ik van me vader en dat zijn juist weer de goede , hij komt erg moeilijk spier aan

---------- Toegevoegd om 14:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Hoe kan je hem iets aanraden om vervolgens hier om tips te vragen[/

niet zozeer tips , misschien als hij het hoort van meer mensen dat hij het dan wel gelooft

Genetics.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mass gainers lol eet echt eten man

Terug
Naar boven