MuscleMeat

Panharing's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet trouwens niet of dit normaal is. Tijdens het deadliften wordt de binnenkant van m'n onderarm in het verlengde aardig rood en lichte bloeduitstorting bij het dikste deel van de onderarm. Het rooie is wel weg, alleen de bloeduitstorting is nog wel beetje zichtbaar. Het doet verder geen pijn. Deze training heb ik dat voor 't eerst opgemerkt. Vorige trainingen volgens mij geen last van gehad.

Heb je misschien van die banden die je om die stang kan doenen aan je polsen?

Nee, dat is uit den boze. Straps gebruiken is a nono. Dat is hetzelfde als dat je altijd een riem gebruikt bij het squaten en deadliften. Zo wordt die beperkende factor alleen maar meer beperkend. Ik zal gewoon op m'n p*ssy grip moeten trainen.

Nee, dat is uit den boze. Straps gebruiken is a nono. Dat is hetzelfde als dat je altijd een riem gebruikt bij het squaten en deadliften. Zo wordt die beperkende factor alleen maar meer beperkend. Ik zal gewoon op m'n p*ssy grip moeten trainen.

Precies; wraps, belts, etc... = for p*ssy's!

Ik weet trouwens niet of dit normaal is. Tijdens het deadliften wordt de binnenkant van m'n onderarm in het verlengde aardig rood en lichte bloeduitstorting bij het dikste deel van de onderarm. Het rooie is wel weg, alleen de bloeduitstorting is nog wel beetje zichtbaar. Het doet verder geen pijn. Deze training heb ik dat voor 't eerst opgemerkt. Vorige trainingen volgens mij geen last van gehad.

Ik denk niet dat dat normaal is nee (zacht uitgedrukt)???

Ik hoop 't voor je. Maar al zie je d'r nu nix meer van dan zal het wel meevallen:).

Ik hoop 't voor je. Maar al zie je d'r nu nix meer van dan zal het wel meevallen:).

M'n trainingsmaat had het ook, alleen wat minder. Hij zit ook stukken lager nog qua gewicht. Zal ook wel kwestie van gewenning zijn. Ik ben nog niet zo lang bezig met deadliften.

Dan zou ik nog ff niet tè zwaar gaan hé.

Dat valt wel mee. 100 kg red ik makkelijk. M'n onderarmen, grip zijn beperkende factoren, wat onacceptabel is. Dat moet dus getraind worden.

Minder intensieve training vandaag, lekker rustig aan. Reden is te weinig rusttijd tussen laatste training. Voelde m'n rug nog goed van afgelopen training.

Full Squat
20 x 20
10 x 40
5 x 60
1 x 80
12 x 90

Bankdrukken
20 x 20
10 x 40
5 x 60
1 x 80
4 x 85 Laatste rep :yell: :grumble:
2 x 10 x 50 ballistic bench

Kuiten press
2 x 8 x 180

Wijd chinnen
4 x 3 x BW (Slecht onderdeel, probeer het nu even zo om sterker te worden)

Lying triceps extensions (weer eens wat anders)
2 x 8 x 32kg

Side raises
2 x 8 x 11kg

Weighted crunches
14 x 17,5 kg
10 x 17,5 kg

Incline DB curl
2 x 5 x 18

Minder dan 48 uur rust tussen vorige training. Was even niet anders. Weer rustig getraind. Voelde m'n triceps en biceps nog van de vorige training. Voel ik anders nooit. Wellicht door slow curls en nieuwe triceps oefening. Voelde me erg sloom. Toch nog de volgende training er uit weten te persen.

Full Squat
20 x 20
10 x 40
5 x 60
1 x 80
14 x 90

Flat bench press
20 x 20
10 x 40
5 x 60
1 x 80
6 x 80 (viel me nog mee, had er geen hoop in drie te halen eigenlijk :o )

Calves press
2 x 10 x 170

BOR
10 x 20
12 x 50
12 x 60

Incline DB curl
9 x 16

Dippen
12 x BW

Nog wat crunches en pfff, toen had ik geen zin meer.

Ga lekker genieten van je weekend:thumbs:

Thx, ga ik ook zeker doen ;)

Haha, ja een set maar dan breathing sT.
Normaal doe ik zo'n 8 reps met 90, alleen minder intensief dus doe ik breathing setje, snappie? ;)

Maar waarom dan ook die 1*80 en 5*60? Die kan je dan toch veel zwaarder pakken?

Maar waarom dan ook die 1*80 en 5*60? Die kan je dan toch veel zwaarder pakken?

Yep, dat klopt, alleen ging ik voor een werkset. Dat is dus nog gewoon opwarming. Geen gewone werkset maar breathing sT. Dus even lucht happen, nog een rep etc. Breathing rep set is een vrij intensieve set waar je er alles even uitperst. Ik warm zowiezo altijd op op die manier, geen zin in blessures. De laatste trainingen heb ik wat minder intensief getraind door de rusttijd tussen de trainingen.

Ook al is het maar een setje, tikt wel aan hoor ;-)

Vanavond FB gedaan.
Ik post alleen de gewichten even. Geen apart triceps werk dit keer. Triceps aardig aan 't werk gezet met benchen en set ballistic bench. Paar PR's en verder gemiddelde training.

Deadlift
6 x 120 PR (Ik heb hier nog niet op gemaxt)

Incline bench
10 x 60 PR! (Had niet verwacht er 7 te halen! Ik ben echt van mening dat die ballistic bench wonderen doet voor top bench. Ik denk dat de 100 kg flat bench er op deze manier gauw aan zit te komen.)

Chins wijd
6 x BW - 5 (Full ROM, zie vaak mensen halve chins maken, yeah right dan kan ik het ook...)

Dumbbell shoulder press
7 x 24 PR!

Dumbbell curl
6 x 18

Side raises
10 x 12

Terug
Naar boven