MuscleMeat

Panharing's trainingslog

• Topic Starter Topic Starter
Zware DB curls hebben zo ook hun nut. Ik doe ook vaak genoeg rows. Ik had geen energie meer om nog effectieve sets neer te zetten voor rows. Keuze die ik maak.

Ja, ik buig dan te ver naar voren. Het wordt dan een halve goodmorning. Zwakke quads, lange poten. Zal gewoon veel tijd gaan kosten voordat ik een aardig gewicht kan weg squatten.

Weekje snip verkouden geweest en niet wezen trainen. Zoals ik al had verwacht vrijwel geen achteruitgang in kracht en op hetzelfde gewicht gebleven ondanks het niet zo goed eten. Afgelopen zaterdag weer rustig begonnen. Komende week weer hard aan de slag met compound schema.

suc6:) ,ziek zijn is k*t.

Weekje snip verkouden geweest en niet wezen trainen. Zoals ik al had verwacht vrijwel geen achteruitgang in kracht en op hetzelfde gewicht gebleven ondanks het niet zo goed eten. Afgelopen zaterdag weer rustig begonnen. Komende week weer hard aan de slag met compound schema.

su6 er mee!!;)

Gare training vandaag. Het ging niet lekker.
Vandaag 90 kg geprobeerd met banken. Ging echt kloten. Toch niet veel opwarm setjes gedaan. Kan niet zijn dat ik teveel energie heb verspeeld. 10 x 40, 5 x 60 en 1 x 80. Had meer in moeten zitten. Ik kan 85 kg 4x wegdrukken.

Flat bench
1 x 90 :(
6 x 80
3 x 85

Full squat
15 x 80
12 x 70 slow reps met pauze onderin

Deadlift
2 x 9 x 100 Geen bounch, stricte uitvoering.

BOR (lever)
2 x 8 x 60

Side raises (strictere uitvoering, lager gewicht)
2 x 8 x 11
1 x 6 x 11

JM press
2 x 9 x 50
Ik moet afzien met dit gewicht. Ik voer 'm strict uit. Ik laat 'm niet helemaal zakken, zodat je de spanning in je triceps goed voelt. Misschien pak ik 'm te smal? Ik zet m'n handen voor het grootste deel binnen het gladde gedeelte van de stang. Ik voel 'm zeker in m'n triceps. Ik zie op Internet echt verschillende uitvoeringen van een JM press.
Ik voer 'm uit als in dit filmpje, alleen laat ik de bar wel verder zakken, tot cm of 10 boven m'n keel, bovenborst. Misschien laat ik 'm te ver zakken?

http://www.midwestbarbell.com/videos/jmpress.wmv

Biceps DB curl
7 x 18
5 x 18
11 x 14

Terug
Naar boven