AndroidHealthClinic

Panzer VIII LOG

Ben ik de enige die niet kan sporten, maar toch veel pizza friet en alle andere junk kan eten zonder vet te worden?;p

Ben ik de enige die niet kan sporten, maar toch veel pizza friet en alle andere junk kan eten zonder vet te worden?;p

nope, jij word er ook vetter op :trollface:

---------- Post toegevoegd Fri 18 Jan 2013 om 17:57 ----------

Op sommige oefeningen niets, en op andere een klein beetje.. ben er erg blij mee inderdaad want het zegt toch wel iets over de hoeveelheid spiermassa die ik heb verloren (dat het wss vrij weinig is :))

En koffie drink ik al vaak, helpt erg goed tegen de honger inderdaad.

true:D

Panzer is toch niet zo bijzonder om naar de super te gaan om junk in te slaan ik denk dat de gemiddelde leeftijdgenoot dat doet.
weet ik wel bijna zeker.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.245
  • #2.248
refeed verliep goed tot gisteravond.. ben toen ff wat te buiten gegaan aan brood/krentenbollen met hagelslag :meal: wil nog doorcutten tot er niet flexed duidelijk een sixpack is te zien, daarna cleanbulken tot mei ofzo :) hardlopen gaat ook steeds beter en merk goed dat ik veel minder uitgeput ben in de gym.

Gaat dus lekker! Nice:)

• #2.250
voor de grap een hongerstaking gedaan afgelopen 2 weken

ac8lzr.jpg

ahahha wat

dat dere beginpic

Haha wtf panzer. Wat heb je met je stats gedaan?

• #2.255
Lekkere training, heb deze week niet getraind omdat ik tentamens had.. heb wel goed op schema gegeten. Deed bench dips met 40 kilo, gewone dips 7 herhalingen en bent over row deed ik 8x66, kracht lijkt weer toe te nemen zoals het ook zou moeten. Fly's met 8x20 en shrugs met 10x34 dumbbells.. erna nog zonnebank geweest heb nu al een mooi tintje na iets van 8 keer gegaan te zijn.

nog ff wat pics geschoten (ga zometeen ook ff gallerij updaten denk):

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

muziek :)

vp en kg nu?

Op naar de 4% bf :p

gaat goed! Bf 11/12%?

Laatst bewerkt:
  • #2.258
wat doe je voor dieet? lage carbs? hoeveel onder onderhoud?

• #2.260
wat doe je voor dieet? lage carbs? hoeveel onder onderhoud?

cut dieet? ik zat op lage carbs inderdaad, ekv verhouding denk ik 45/10/45 en de carbs zaten vooral in melk/kwark etc.. zat verder hoog in eiwitten, minstens 3 gram per kilo lichaamsgewicht. Tekort ongeveer 500-700 en gewoon lekker zwaar liften ;)

Terug
Naar boven