- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dude... misschien van de week even afspreken op mijn light day kwa squats, dat rack wil ik wel is meemaken dan! kan je vragen hoe duur 1 losse les is?
Wij hebben ook een spiegel maar volgens Rippetoe is dat een vorm killer. Je moet niet in een spiegel kijken maar voelen hoe je de oefening doet. En daar moet ik hem gelijk in geven.
En dat squatrek van starter is idd k*t met die safety bars. Gelukkig kun je bij ons de hoogte instellen, ideaal. Heb je ze niet nodig dan zet je ze op de grond en heb je nergens last van. Rackpull zet je perfect onder de knie. Dus die nadelen heb je niet. Gewoon een stap naar achter, en niet helemaal het rek uitlopen want dat is idd k*t, en beginnen maar.
Sinds ik zonder spiegel squat is mn vorm pauper.
Rippetoe kan mn kont kussen, er komt een spiegel in het paleis pomp!!!!!
Vandaag, licht dagje:
Wide grip bench & Small grip bench:
Wide 8x60- Small 5x60
Wide 8x70- Small 5x70
Wide 8x80- Small 5x80
Wide 8x60- Small 5x60@Incline Bench als afsluitertje...
Borst is nu warm...
Dumbbell drukken:
8x30
8x34
8x38
8x40
Dumbbells gaan niet zwaarder...
Chinnen/lats:
8x60
8x70
8x80
8x90
5xbw
5xbw
5xbw
Aanhechting, als je beter bent wil ik ECHT chinnen. Dit is ruk.
Squat:
5x60
5x80
5x100
5x120
5x140 It's so ****ing easy... Lekker gevoel...
Onderarmen pompen
Side raises (12kg)
Face pulls (4x12x30kg)
Biceps (bankje) tot 8x40kg.
Triceps (skull crushers) tot 8x50kg.
Calves
Pens
Dat noem je een 'licht dagje' ?? toch een behoorlijke training !! erg goed,
nice pr! ben benieuwd of je nu volgende keer 8x115 kan pakken... dan gaat je bench echt hard de lucht in.
nog kunnen vragen aan die gast?

Jep, gaat lekker
Die gast was er niet... Er was dus GEEN begeleider. Maarja, dat weet je nooit van te voren. We moeten die kirl makkelijk kunnen omkopen met 5 eurie als we zeggen dat je uit Friesland komt om mee te trainen... Zoiets gaan we gewoon een keer doen.

ik denk inderdaad dat hij aan mijn accent gelijk hoort dat ik niet uit deze regio kom![]()
Maar serieus, ik ga woensdag weer en hoop het hem te vragen...Ik doe het woord en jij staat erbijMaar serieus, ik ga woensdag weer en hoop het hem te vragen...
allright, dan kunnen we volgende week wat fixen.
kan je ook pullups doen bij jou? weighted? of hebben jullie alleen dat pullup apparaat
Jup, neem je gereedschapskist maar mee. Hoop ik dat mijn aanhechtingen niet meer zeuren tegen die tijd...

Jij had een nette press met die dumbbells man!yo, kom jij dan eventueel ook volgende week?
ff een small meet doen
train meer dan 3 keer per week, geen hints hoor Snakeman.