- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Haha thnx mannen!
Vandaag een rare dag, wilde eigenlijk niks doen, maar Chick pmde over een strongman training. Ik Omega smsen, samen besloten te gaan kijken. Wij daarheen, niks kijken, gelijk moeten meedoen.
Daar sta je dan met een yoke, WTF.
Eerste yoke heb ik meegelopen, startte enthousiast. DAMN. Vaag ding, stop.
Opnieuw lopen en stabiliteit houden. Dit gewicht was 160kg? Tweede lading tot 200kg ongeveer. Ook uitgetild en deze keer een mini stukje gelopen. Vorm was k*t, dus ik besloot te kappen en alleen uit te tillen. Derde lading, yoke van 260kg, 2x5 uittillen niets gelopen. Wat een gewicht zeg, gaaf gevoel op je rug. (Omega heeft alles gelopen).
Atlas stone @ 90kg. Fail, fail, fail, fail. Mentaal lukte het niet. Wilde niks forceren.
Enorme domper. Twijfel alles. Omega lukte het
Iedereen zei dat het niet aan mijn kracht lag, ik weet het niet. DAMN.
Wij in een gekke bui nog naar de gym, was goed kwaad.
SQUAT:
8x60
8x80
8x100
5x120
3x140
3x150
1x162,5 PR Redelijk easy, maar mijn onderrug voelde erg k*t door de zware belasting die ik om de oren heb gehad met de Yoke.
Al met al best lachen deze dag, en ik wilde nog een boekje gaan lezen
Omega heeft echt de bouw voor deze shizzle, props gaan naar hem.
Vandaag een rare dag, wilde eigenlijk niks doen, maar Chick pmde over een strongman training. Ik Omega smsen, samen besloten te gaan kijken. Wij daarheen, niks kijken, gelijk moeten meedoen.
Daar sta je dan met een yoke, WTF.
Eerste yoke heb ik meegelopen, startte enthousiast. DAMN. Vaag ding, stop.
Opnieuw lopen en stabiliteit houden. Dit gewicht was 160kg? Tweede lading tot 200kg ongeveer. Ook uitgetild en deze keer een mini stukje gelopen. Vorm was k*t, dus ik besloot te kappen en alleen uit te tillen. Derde lading, yoke van 260kg, 2x5 uittillen niets gelopen. Wat een gewicht zeg, gaaf gevoel op je rug. (Omega heeft alles gelopen).
Atlas stone @ 90kg. Fail, fail, fail, fail. Mentaal lukte het niet. Wilde niks forceren.
Enorme domper. Twijfel alles. Omega lukte het
Iedereen zei dat het niet aan mijn kracht lag, ik weet het niet. DAMN.Wij in een gekke bui nog naar de gym, was goed kwaad.
SQUAT:
8x60
8x80
8x100
5x120
3x140
3x150
1x162,5 PR Redelijk easy, maar mijn onderrug voelde erg k*t door de zware belasting die ik om de oren heb gehad met de Yoke.
Al met al best lachen deze dag, en ik wilde nog een boekje gaan lezen

Omega heeft echt de bouw voor deze shizzle, props gaan naar hem.

...
Toch lijkt me bankdrukken met chains cooler