Fitness Seller

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

• Topic Starter Topic Starter
Haha thnx mannen!

Vandaag een rare dag, wilde eigenlijk niks doen, maar Chick pmde over een strongman training. Ik Omega smsen, samen besloten te gaan kijken. Wij daarheen, niks kijken, gelijk moeten meedoen.

Daar sta je dan met een yoke, WTF.

Eerste yoke heb ik meegelopen, startte enthousiast. DAMN. Vaag ding, stop.
Opnieuw lopen en stabiliteit houden. Dit gewicht was 160kg? Tweede lading tot 200kg ongeveer. Ook uitgetild en deze keer een mini stukje gelopen. Vorm was k*t, dus ik besloot te kappen en alleen uit te tillen. Derde lading, yoke van 260kg, 2x5 uittillen niets gelopen. Wat een gewicht zeg, gaaf gevoel op je rug. (Omega heeft alles gelopen).

Atlas stone @ 90kg. Fail, fail, fail, fail. Mentaal lukte het niet. Wilde niks forceren.
Enorme domper. Twijfel alles. Omega lukte het:D Iedereen zei dat het niet aan mijn kracht lag, ik weet het niet. DAMN.

Wij in een gekke bui nog naar de gym, was goed kwaad.

SQUAT:
8x60
8x80
8x100
5x120
3x140
3x150
1x162,5 PR Redelijk easy, maar mijn onderrug voelde erg k*t door de zware belasting die ik om de oren heb gehad met de Yoke.

Al met al best lachen deze dag, en ik wilde nog een boekje gaan lezen:D
Omega heeft echt de bouw voor deze shizzle, props gaan naar hem.

ho shibby!

waar was dat dan!?

vet man! nice pr ook

DJ's, gewoon in het mooie Dordtse. Jij moet daar ook gewoon heenverhuizen met die glutes van je. Worden we vriendjes.

lol! eerst na oktober maar weer is aan de slag bij Gijs ;)

je zal morgen wel echt brutale spierpijn hebben in je rug van die yoke en stones :D veel plezier alvast!

Mooi dat je bent gekomen. Altijd relaxt als je dichtbij onderdelen kunt trainen.
Weet hoe jij je voelt, ben net zo. Maar je moet niet teveel willen en stm is gewoon weer een andere techniek die je ook moet aanleren. Hoe lang duurde het niet eerdat je de squat goed onder de knie had?

Helaas zat het er voor mij nog niet in, ff focussen op mijn gym trainingen. Volgende maand knal ik gewoon met jullie mee. :D

lol! eerst na oktober maar weer is aan de slag bij Gijs ;)

je zal morgen wel echt brutale spierpijn hebben in je rug van die yoke en stones :D veel plezier alvast!

Hufter:D

Mooi dat je bent gekomen. Altijd relaxt als je dichtbij onderdelen kunt trainen.
Weet hoe jij je voelt, ben net zo. Maar je moet niet teveel willen en stm is gewoon weer een andere techniek die je ook moet aanleren. Hoe lang duurde het niet eerdat je de squat goed onder de knie had?

Helaas zat het er voor mij nog niet in, ff focussen op mijn gym trainingen. Volgende maand knal ik gewoon met jullie mee. :D

Je hebt gelijk, zal mezelf niet te hard vallen. Vind het echt leuk nu zoveel lotgenotencontact te hebben:)

leuk dat je een strongmantraining hebt gedaan, en daarna nog erg goed gesquat ook !!

moet ook nog eens een strongman / onderdelentraining proberen, maar lijkt me ook erg wennen.........

leuk dat je een strongmantraining hebt gedaan, en daarna nog erg goed gesquat ook !!

moet ook nog eens een strongman / onderdelentraining proberen, maar lijkt me ook erg wennen.........

Is heel erg wennen, dat gaat wel even duren denk ik. Heb het gevoel dat ik jou ook nog wel eens ga zien bij Gijs enzo. Als starter in oktober klaar is komt er een dikke meeting aan:D

Zat met Omega te bomen over voeding, wil nu toch wel eens neerzetten wat ik per dag naar binnen werk en hoe jullie dit vinden. Heb nog nooit iets gewogen oid dus doe het op gevoel. De bedoeling is commentaar hierop:

Maaltijd 1- 600gram magere yoghurt + Handje rozijnen + Havermout + 50 cc whey.

Maaltijd 2- Kiwi + Banaan + 100 cc whey

Maaltijd 3- 4 boterhammen (vaak sandwich spread omdat dat lekker wegeet) + 5 eieren waarvan 4 hele.

Maaltijd 4- 4 boterhammen met 125 gram kipfilet + 100 cc whey

Maaltijd 5- 300gram kipfilet + 200 gram zilvervlies rijst + 400gram wokgroente

Maaltijd 6- 100 cc whey + banaan+ handje noten (na sporten)

Tussendoor:D- Vaak nog wat kliekjes van maaltijd 5

Maaltijd 7- Bak kwark a 500gram

Vaak heb ik 's avonds nog berehonger en doe ik bij die bak kwark nog wat whey of boterhammen. Vreet ik nou veel, normaal, weinig? Ik kom geleidelijk aan, dus vind het wel goed zo. Vraag me meer af of de verhoudingen goed liggen qua vetten, kh's en eiwitten. Wil mijn nieren mooi houden...

OWJA: Drink ALLEEN water, water en water (ook omdat ik dat heerlijk vind).

Yoghurt? ???
Aardig veel whey wat je naar binnenkaant. Boterhammen zijn niet echt veel, niet? :p
Je vreet in my opinion gewoon normaal. Whey neem je in my opinion wel veelste veel van.

Als de verdeling van eiwitten, koolhydraten en vetten maar goed is, in zijn geheel en bij iedere maaltijd.
Wel ben ik het eens dat je zoveel mogelijk eiwitten uit vast voedsel, liefst vlees moet proberen te halen. Je stofwisseling gaat hierdoor beter werken dan bij poeders.

Ik gebruik alleen whey in de ochtend en na het trainen. Omdat ik het dan snel wil hebben.

Als de verdeling van eiwitten, koolhydraten en vetten maar goed is, in zijn geheel en bij iedere maaltijd.
Wel ben ik het eens dat je zoveel mogelijk eiwitten uit vast voedsel, liefst vlees moet proberen te halen. Je stofwisseling gaat hierdoor beter werken dan bij poeders.

Ik gebruik alleen whey in de ochtend en na het trainen. Omdat ik het dan snel wil hebben.

Vind dat dus ook. Meer dan zat eiwitten uit vaste voedsel te halen. :yarly:

De eerste reacties alweer, thnx:) Ja, die whey is gewoon handig en cheap als druk werkend studentje. Maar is het ook echt slecht? Neem ik TEveel? Doe ik mijn lijf onrecht aan...? En vandaag heb ik alweer 10 boterhammen op, dus het varieert ook weer per dag. Ik eet het liefst met een beetje trek/honger, dus geen gestouw:D

Maak je niet druk, niks slecht aan een shake. 100gram per shake is wel erg veel en zonde van het geld. Aan 50gram heb je meer dan voldoende.
Gebruik je dat met melk dan kom je al hoger in de eiwitten.

Maak je niet druk, niks slecht aan een shake. 100gram per shake is wel erg veel en zonde van het geld. Aan 50gram heb je meer dan voldoende.
Gebruik je dat met melk dan kom je al hoger in de eiwitten.

Mee eens. 1 grote schep met een bolletje d'r op is voldoende. 100gr is teveel in één keer, daar gaat je lichaam toch niet efficient mee om. Tenzij je hier langzaam naar gaat toewerken, dan misschien wel. Ik zou ipv die 100gr, een uur later nog een shakie nemen.

Er staat 50cc op dat maatbekertje, maar het lijkt me sterk dat dit ook 50gram is. Is nogal een klein schepje en whey is licht he. Ik kijk het ff na... Volgens mij denken jullie dat ik emmers per week neem:D

en... spierpijn? :D

Is heel erg wennen, dat gaat wel even duren denk ik. Heb het gevoel dat ik jou ook nog wel eens ga zien bij Gijs enzo. Als starter in oktober klaar is komt er een dikke meeting aan:D

Dan moet ik ook maar eens een strongman training meepakken, maar lijkt me ook heeeeel erg wennen, en dan kom ik je nog wel een keer tegen ! :D

Voel me net een oud mannetje vandaag:roflol:...

Dan moet ik ook maar eens een strongman training meepakken, maar lijkt me ook heeeeel erg wennen, en dan kom ik je nog wel een keer tegen ! :D

:cool: Toch lijkt me bankdrukken met chains cooler:D Met strongman trainingen word je krap 50 denk ik... Damn, m'n rug:D
Oke, ik overdrijf het, mijn rug voelt als na een goede deadlift sessie en mijn schouders als na een extreem zware squat. Achja, dat was gisteren ook wel een beetje...

Status vandaag: INEENS keelpijn en voel me erg, maar dan ook erg, moe en duf...
@#$@%! WTF, weet dus nog niet of ik ga trainen vandaag, of althans of dat slim is te doen.
Totaal geen honger ook...

Terug
Naar boven