XXL Nutrition

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

lekkere training,

strakke incline bench en deadlift gaat ook goed omhoog !

---------- Toegevoegd om 23:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:44 ----------

Ben alweer een tijdje bezig, maar is cool Mr. de Graaf! Op het volume! :D

ja ik zag nu pas dat het jou log was, en op het volume !! :D

• Topic Starter Topic Starter
Haha, lol! Thnx buffel!

Hey man, das een fikse sprong op die deadlift! geloof alleen nooit dat je hem niet zwaarder kan pakken. Maar ik snap je rustige opbouw wel;)

Inderdaad, stevige DL kerel ...

Hey man, das een fikse sprong op die deadlift! geloof alleen nooit dat je hem niet zwaarder kan pakken. Maar ik snap je rustige opbouw wel;)

Thnx kirl, je had helemaal gelijk vorige week. Ik kan meer aan dan ik denk, ook op de deadlift. Die 180 was easy en mooi op techniek, een 190 zit er zeker wel in. En als we bij de 190 zijn aangekomen zitten we al bijna bij de 200:D Maar zoals je zelf al aangeeft hou ik het even rustig qua stappen... Ben je er vrijdagavond?

Inderdaad, stevige DL kerel ...

Thnx Rob, nette avatar! :D

Vandaag, licht dagje:

Wide grip bench & Small grip bench:
Wide 8x60- Small 5x60
Wide 8x70- Small 5x70
Wide 8x80- Small 5x80
Wide 8x60- Small 5x60@Incline Bench als afsluitertje...

Borst is nu warm...

Dumbbell drukken:
8x30
8x34
8x38
8x40

Dumbbells gaan niet zwaarder:mad:...

Chinnen/lats:
8x60
8x70
8x80
8x90
5xbw
5xbw
5xbw

Aanhechting, als je beter bent wil ik ECHT chinnen. Dit is ruk.

Squat:
5x60
5x80
5x100
5x120
5x140 It's so ****ing easy... Lekker gevoel...

Onderarmen pompen

Side raises (12kg:P)

Face pulls (4x12x30kg)

Biceps (bankje) tot 8x40kg.

Triceps (skull crushers) tot 8x50kg.

Calves

Pens

mooi dat die squats zo soepel gingen dan

Inderdaad! Is echt tijden een mind**** geweest, sta nu veel zekerder onder de bar!

Waarom toch steeds die pens? Dacht dat jij niets om je lijn gaf. :p

Mooi die squats, dat wil ik ook! :fire:
Binnenkort eens samen squaten?

Waarom toch steeds die pens? Dacht dat jij niets om je lijn gaf. :p

Mooi die squats, dat wil ik ook! :fire:
Binnenkort eens samen squaten?

Buik trainen maakt mijn training af, het voelt goed aan mijn rug. Voor mij dus nuttige assistence. Dat terzijde voel ik me er gewoon beter bij, ben best ijdel hoor:D

Samen squatten is prima! Hebben jullie wel een powercage?

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Hoe is het trouwens met het foto/film-materiaal?

Lekkere training, lekker gesquat! Was gisteren heel vroeg, moest nog even weg.

Buik trainen maakt mijn training af, het voelt goed aan mijn rug. Voor mij dus nuttige assistence. Dat terzijde voel ik me er gewoon beter bij, ben best ijdel hoor:D

Samen squatten is prima! Hebben jullie wel een powercage?

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:15 ----------

Hoe is het trouwens met het foto/film-materiaal?
Geen powercage, wel 2 squatrekken.

Kan ook bij jullie toch?

Verder nog geen tijd ervoor gehad, steeds weer andere dingen die snel voor moeten. Zet je foto anders dier wel ff online als je dat wilt. :p;):D

Lekkere training, lekker gesquat! Was gisteren heel vroeg, moest nog even weg.

Ahaa, ga je vanaaf nog stappen oid?

Geen powercage, wel 2 squatrekken.

Kan ook bij jullie toch?

Verder nog geen tijd ervoor gehad, steeds weer andere dingen die snel voor moeten. Zet je foto anders dier wel ff online als je dat wilt. :p;):D

Hehe no way dude:D Ik wacht geduldig... Bij ons kan zeer zeker, als het mag van onze crappy directie met non-profit inslag. Dat squatrek is het fijnste uit de regio. Ik hou namelijk niet van die oplopende rekken (qua hoogte). Als die van jullie niet oploopt kunnen we ook daar trainen.

Wat is er mis met oplopende rekken? Je pakt het gewicht eruit en zet een stap achteruit, volgens mij bij elk rek zo. Of je moet in zo'n speciaal rek squaten waarin het gewicht in haken hangt. Dan kun je meteen beginnen volgens mij.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zie het probleem niet.

Wat is er mis met oplopende rekken? Je pakt het gewicht eruit en zet een stap achteruit, volgens mij bij elk rek zo. Of je moet in zo'n speciaal rek squaten waarin het gewicht in haken hangt. Dan kun je meteen beginnen volgens mij.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

zulke? die vind ik ook maar een potje zuigen... voor squats moest ik dan het hele rack uitlopen omdattie anders op die stangen komt te liggen, en zeker bij front squats

Zulke? die vind ik ook maar een potje zuigen... voor squats moest ik dan het hele rack uitlopen omdattie anders op die stangen komt te liggen, en zeker bij front squats

+1, Exact deze ondingen! Jij snapt me hier precies Startert:D Plus dat er bij ons powerrack een huge ass spiegel achter hangt zodat je de vorm mooi kunt zien. Erg fijn. Ons powerrack heeft de pinnen aan de voorkant zodat je voor het rack dikke squats kan zetten, zonder onnodig lopen. Een erg hardcore ding, uit de jaren van zwart-wit televisie. Als die ooit weggaat he, damn... Dan volg ik haar:heart:...

+1, Exact deze ondingen! Jij snapt me hier precies Startert:D Plus dat er bij ons powerrack een huge ass spiegel achter hangt zodat je de vorm mooi kunt zien. Erg fijn. Ons powerrack heeft de pinnen aan de voorkant zodat je voor het rack dikke squats kan zetten, zonder onnodig lopen. Een erg hardcore ding, uit de jaren van zwart-wit televisie. Als die ooit weggaat he, damn... Dan volg ik haar:heart:...

Lul, las je bericht net pas sms dan even! Maar ons squatrack is echt baas:p

Lul, las je bericht net pas sms dan even! Maar ons squatrack is echt baas:p

Zal ik voortaan doen:o

Ben trouwens keihard op mijn plaat gegaan met de brommer. Even kijken deze week of squatten erin zit. Damn, mijn schenen waren groter dan die van coleman gisteren.

dude... misschien van de week even afspreken op mijn light day kwa squats, dat rack wil ik wel is meemaken dan! kan je vragen hoe duur 1 losse les is?

Wij hebben ook een spiegel maar volgens Rippetoe is dat een vorm killer. Je moet niet in een spiegel kijken maar voelen hoe je de oefening doet. En daar moet ik hem gelijk in geven.

En dat squatrek van starter is idd k*t met die safety bars. Gelukkig kun je bij ons de hoogte instellen, ideaal. Heb je ze niet nodig dan zet je ze op de grond en heb je nergens last van. Rackpull zet je perfect onder de knie. Dus die nadelen heb je niet. Gewoon een stap naar achter, en niet helemaal het rek uitlopen want dat is idd k*t, en beginnen maar.

Terug
Naar boven