MuscleMeat

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

alweer 8x110?

gooi er dan volgende keer 2,5 extra aan.. of een rep erop

dan hebbie teminste weer een pr mate!

• Topic Starter Topic Starter
:roflol: Thnx guys:D

En ja, je hebt wel gelijk Starter:o Ik moet nog steeds eens echte schema's gaan doen, want deloaden enzo wil ik ook wel eens aan meedoen. Klinkt professioneel jwt.

njah 2,5 erop doen klinkt lullig enzo, maar tis wel een feit dat je dan weer een pr pakt + je total load hoger zou hebben gelegen! het zijn die kleine stapjes die uiteindelijk die grote getallen maken toch ;)

njah 2,5 erop doen klinkt lullig enzo, maar tis wel een feit dat je dan weer een pr pakt + je total load hoger zou hebben gelegen! het zijn die kleine stapjes die uiteindelijk die grote getallen maken toch ;)

Voor mij 95kg pakken is niet niks. :mad:
Maar inderdaad Snake, je kan makkelijk meer gewicht aan!

Vandaag:

Bench:
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100
8x110 :D (Omega als spotter)

Chinnen:
8x60
8x70
8x80
8x90
5xbw
5xbw
5xbw (Aanhechting voelt alweer iets beter)

Squat:
8x60
8x80
8x100
8x120
3x150 Nice en easy:D (Omega als spotter)

Face pulls: 4x12x25

Reverse olympic blabla curl: die van starter afgekeken;) Lekkere pomp in onderarmen inderdaad!!

Beetje biceps en triceps zoals altijd en als laatste mijn pens...
Netjes kerel... heb ik wat om me in vast te bijten de komende tijd. :D

Hoe zit het met omega, geen log hier ergens?

Mooie sig trouwens :roflol: kun je zien dat die vrouw van mij er kijk op heeft. :D

Vandaag:

Incline Bench:
8x50
8x60
8x70
8x80
8x92,5 PR Easy

BOR
8x60
8x80
8x90
8x105 PR Maar eigenlijk was de BOR vandaag ****ing lelijk door die aanhechting. Grip gewisseld en met grond aanraken gedaan. Dan heet het geen BOR meer toch? BOR met stop:D Kom vast wel weer een keer op die naam. EDIT: Pendley row!

Cable Row:
8x70
8x80
8x90
8x100

Is altijd een lekker opwarmertje en rekkertje. Jammer dat het blok niet hoger gaat.

Deadlift:
5x105
3x120
3x145
3x165 PR op reps
1x180 Oud PR

Easy, had ik niet verwacht... Leuk voor de volgende keer, hou het ff rustig...

Biceps even opgepompt (40kg stang 4x8)...

Triceps:
bw dippen 4x8

Reverse curl onderarmen pompen 4x12 lege stang...

Nog 4x8 leg curl @ 30kg oppompertje...

Pens

En naar huis...

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

Owja, ik heb GEEN riem en ook GEEN kneewraps of andere hulpmiddelen. ALLES is dus mega raw... Zit er echter nu wel aan te denken maar eens een riem aan te schaffen en kneewraps omdat de gewichten nu weer hoger worden. Wat jullie?

pr, pr, pr! NICE

enne @ belt: ja

@ wraps: nee

Mooie training man! Heerlijke Inclines en Deadlift. Vanwaar 1 borst training trouwens? :roflol:

Achja, heb gedaan wat je zei, 2,5 eraan en wat meer durf op de dead:D...
Waarom geen wraps en wel een belt? Wraps lijken me trouwens lekker bij het squatten...

belt bied ondersteuning en stabiliteit. altijd usefull imo

wraps zijn leuk als je een gevoelige knie hebt of als je wilt maxxen, erg prettig ga je er sowieso niet mee reppen... na een halve minuut voelt het alsof je kuiten afsterven... + het telt niet meer mee als raw (in hoeverre jij dat belangrijk vind weet ik natuurlijk niet ;))

ik vind een belt een essentieler trainingsattribuut dan een setje wraps

Duidelijk! Kga sowieso een goede belt halen;)...

Een BOR gewoon op de grond leggen maakt nog geen pendlay row. Bij de pendlay row is het bovenlichaam vrijwel volledig horizontaal, bij een BOR ongeveer 45 graden.

Ik gerbruik geen riem maar wel wraps. Gebruik de wraps alleen bij mijn max setje vergeet ik dit dan voel ik het de dag erna aan mijn knieën.
Uiteindelijk bepaal je zelf hoe strak je de wraps trekt.

Een BOR gewoon op de grond leggen maakt nog geen pendlay row. Bij de pendlay row is het bovenlichaam vrijwel volledig horizontaal, bij een BOR ongeveer 45 graden.

Ik gerbruik geen riem maar wel wraps. Gebruik de wraps alleen bij mijn max setje vergeet ik dit dan voel ik het de dag erna aan mijn knieën.
Uiteindelijk bepaal je zelf hoe strak je de wraps trekt.

Zo sta ik eigenlijk altijd, bij zowel de BOR als de Pendley Row (BOR iets hoger omdat hij anders de grond steeds aantikt).
Misschien dat ik voor de fun toch die wraps maar haal...

Nice:D Weet nog wel dat jij altijd met elastieken, banden, riemen, kettingen en tassen de gym in kwam zetten:roflol:... Heerlijk, dat wil ik ook:D

Een schreeuwerige topictitel voor een schreeuwerig mannetje. Na een veel te lange relatie en veel te veel pizza, hamburgers en blowen (kan dat?) ben ik weer nedergedaalt op het fora. Ik ben geen Plér en geen bbér. Hier is meer haat dus ik plaats hier mijn log (ook omdat ik onder druk sta van Starter met zijn elastieken). Ik ben ****ing lui om hier dingen te gaan typen dus beat my ass.

De trainingsmotivatie zit er goed in. Weeg momenteel zo'n ruwe 100+ Kg met een bf% van 17% (bij 1.86). Ik ben de laatste drie maanden teruggekomen met kracht en voel me sterker dan ooit (althans qua potentie:D).

Mijn doelen in dit log zijn sterker worden en een algehele verbetering in fysiek. Ik wil MASSA en kracht pakken. Dit log zal gaan over mijn trainingen en voornamelijk de kritiek daarop alsmede de strijd tegen oestrogeen en de pretsigaret.

succes man ! ik ga je log en voorgang volgen !

Ben alweer een tijdje bezig, maar is cool Mr. de Graaf! Op het volume! :D

Terug
Naar boven