- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
njah 2,5 erop doen klinkt lullig enzo, maar tis wel een feit dat je dan weer een pr pakt + je total load hoger zou hebben gelegen! het zijn die kleine stapjes die uiteindelijk die grote getallen maken toch![]()

Netjes kerel... heb ik wat om me in vast te bijten de komende tijd.Vandaag:
Bench:
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100
8x110(Omega als spotter)
Chinnen:
8x60
8x70
8x80
8x90
5xbw
5xbw
5xbw (Aanhechting voelt alweer iets beter)
Squat:
8x60
8x80
8x100
8x120
3x150 Nice en easy(Omega als spotter)
Face pulls: 4x12x25
Reverse olympic blabla curl: die van starter afgekekenLekkere pomp in onderarmen inderdaad!!
Beetje biceps en triceps zoals altijd en als laatste mijn pens...

En ja, sinds vandaag, vers van de pers: http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/gewoon-loggen-220253/Mooie sig trouwenskun je zien dat die vrouw van mij er kijk op heeft.
![]()
Niet lullen maar poetsen, gewoon beetpakken en opstaan!
Kom vast wel weer een keer op die naam. EDIT: Pendley row!
...Mooie training man! Heerlijke Inclines en Deadlift. Vanwaar 1 borst training trouwens?![]()
...Achja, heb gedaan wat je zei, 2,5 eraan en wat meer durf op de dead...
Waarom geen wraps en wel een belt? Wraps lijken me trouwens lekker bij het squatten...
)Een BOR gewoon op de grond leggen maakt nog geen pendlay row. Bij de pendlay row is het bovenlichaam vrijwel volledig horizontaal, bij een BOR ongeveer 45 graden.
Ik gerbruik geen riem maar wel wraps. Gebruik de wraps alleen bij mijn max setje vergeet ik dit dan voel ik het de dag erna aan mijn knieën.
Uiteindelijk bepaal je zelf hoe strak je de wraps trekt.
Misschien dat ik voor de fun toch die wraps maar haal...
Een schreeuwerige topictitel voor een schreeuwerig mannetje. Na een veel te lange relatie en veel te veel pizza, hamburgers en blowen (kan dat?) ben ik weer nedergedaalt op het fora. Ik ben geen Plér en geen bbér. Hier is meer haat dus ik plaats hier mijn log (ook omdat ik onder druk sta van Starter met zijn elastieken). Ik ben ****ing lui om hier dingen te gaan typen dus beat my ass.
De trainingsmotivatie zit er goed in. Weeg momenteel zo'n ruwe 100+ Kg met een bf% van 17% (bij 1.86). Ik ben de laatste drie maanden teruggekomen met kracht en voel me sterker dan ooit (althans qua potentie).
Mijn doelen in dit log zijn sterker worden en een algehele verbetering in fysiek. Ik wil MASSA en kracht pakken. Dit log zal gaan over mijn trainingen en voornamelijk de kritiek daarop alsmede de strijd tegen oestrogeen en de pretsigaret.