XXL Nutrition

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Hoe lang moet je nou rusten? Of wat zegt je lichaam, ben je genoeg uitgerust? ???

Voel me net een oud mannetje vandaag:roflol:...

:cool: Toch lijkt me bankdrukken met chains cooler:D Met strongman trainingen word je krap 50 denk ik... Damn, m'n rug:D
Oke, ik overdrijf het, mijn rug voelt als na een goede deadlift sessie en mijn schouders als na een extreem zware squat. Achja, dat was gisteren ook wel een beetje...

hahaha, ja ik denk en weet dat het toch wel een stuk zwaarder is dan 'normale' training, maar het is toch ook wel fun toch ?

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Mooi filmpje van die Truckpull !!

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

JA:D Ga helemaal stuk van het lachen hier, brand als de hel (zat een flinke klodder aan mijn vinger nog, ik van mijn zak proberen te halen, strijk je het natuurlijk uit):roflol:... Handen wassen VOOR het pissen met dit spul.

:roflol: heb ik ook eens gehad, alleen dan met een spuitbus, had heel veel last van spieren bij me lies, spoot met zo'n spuitbusje erop, maar het lekte naar mijn zak toe.....aaaaaaaaah, dat brandde ook als de hel !!

hopelijk hersteld je biceps weer snel !

• Topic Starter Topic Starter
Hey maandag onderdelen trainen he? De fysio zei immers dat het allemaal wel meeviel? En als het niog niet stuk is moet je het stuk trainen:yes:

We zijn net terug nu:)

Hoe lang moet je nou rusten? Of wat zegt je lichaam, ben je genoeg uitgerust? ???

Ik doe gewoon wat mijn lichaam zegt...

hahaha, ja ik denk en weet dat het toch wel een stuk zwaarder is dan 'normale' training, maar het is toch ook wel fun toch ?

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------

Mooi filmpje van die Truckpull !!

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

:roflol: heb ik ook eens gehad, alleen dan met een spuitbus, had heel veel last van spieren bij me lies, spoot met zo'n spuitbusje erop, maar het lekte naar mijn zak toe.....aaaaaaaaah, dat brandde ook als de hel !!

hopelijk hersteld je biceps weer snel !

Thnx, en strongman is gewoon HEEL iets anders vind ik. Niet meer of minder kapot, gewoon anders:P
Ai ai, haha lekken naar je zak :roflol:

Vandaag:

Strongmantraining:

Wheelflip 250kg, beetje oefenen. Gewicht was goed te doen. Moest me inhouden met mijn biceps dus heb de zwaardere band daargelaten. Leuk onderdeel.

Farmerwalks: 2x70Kg easy loopje. 2x100Kg, tof gevoel loopje:D

Biervat tillen en uitstoten: 70/75kg? ERG leuk om te doen. Netjes strekken ook.

Stone: 90kg. Weer proberen, biceps gingen gelijk lopen janken. Niet verder geprobeerd. Vermoed dat deze oefening mijn biceps zo heeft doen laten schrikken.

Daarna naar de gym toe:

Bench:
20x60
8x80
8x100
6x115 PR Zat nog wat in misschien, maar wilde inhouden.
10x60

Incline bench:
10x60
5x80
5x90
5x100 PR? Geen idee...
10x60
10x60

Lat Pull:
8x60
8x70
8x80
8x90
Inhouden, rustig ivm biceps.

Cable row:
8x70
8x80
8x90
8x100

En meneer stonk weer naar ammoniak. Damn. Wat is dat toch? Spieren verbranden, weinig drinken? Geirriteerd naar huis...

Laatst bewerkt:
Gewoon rustig aan vandaag he, die bicep goed rust geven met een wheelflip. :lol:

ben benieuwd wat je gedaan hebt man.

hoe laat morgen trouwens? uurtje of 7/half 8?

Heb ik ook gehoord, volgens mij is het wel een knappe jongen dus dan is het niet erg. :D

Post je de stm training niet?

Knap wel ja, maar goed zoeken ho maar:D

---------- Toegevoegd om 22:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

allright, kneem nog contact op dan

enne 2x100 farmer = errrrrg netjes voor een 1e keer farmers

Thnx! Is een Timber hetzelfde als een farmer? Omega zet het neer als timbers... In ieder geval was het nice:D
Waren grote stalen balken met handvaten. Hahaha, omg ultra noob hier:D

Hey man, Wat een r*tard (positieve manier) ben jij dan. Geblesseerd en dan als een beest eerst een onderdelentraining gaan doen en daarna gewoon lekker door naar de gym om daar nog eens los te gaan?

zit je aan de chocomel ofzo?

Hey man, Wat een r*tard (positieve manier) ben jij dan. Geblesseerd en dan als een beest eerst een onderdelentraining gaan doen en daarna gewoon lekker door naar de gym om daar nog eens los te gaan?

zit je aan de chocomel ofzo?

Haha, nee man. Heb het nergens kunnen scoren. Vind het verrot dat ik naar ammoniak rook. Word daar woest van. Jij nog wat leuks gedaan? Mijn testlevels rijzen de pan uit door al die passerende chicks, alleen ik kan niks meer doen nu ivm overbelaste biceps. Word slapen met een volle zak:roflol:... (Even de strongman humor voortzetten, wat een heldenvolk)

Knap wel ja, maar goed zoeken ho maar:D
Achteraf een training aan je post toevoegen staat een ban op... wees gewaarschuwd. :mad:

Ik zei toch dat jij die wheelflip wel leuk zou vinden.

Biervat=65kg ;)

Zeggen dat je jezelf inhoudt nadat je een pr zet geloofd niemand hier.
Ik kan het ook hebben, maar ik hou me in... waar heb ik dat vandaag eerder gehoord?

Achteraf een training aan je post toevoegen staat een ban op... wees gewaarschuwd. :mad:

Ik zei toch dat jij die wheelflip wel leuk zou vinden.

Biervat=65kg ;)

Zeggen dat je jezelf inhoudt nadat je een pr zet geloofd niemand hier.
Ik kan het ook hebben, maar ik hou me in... waar heb ik dat vandaag eerder gehoord?

Toch is het zo Chickie, heb me echt ingehouden vandaag... Moest wel...
Als ik het zelf maar geloof he:)

haha, je bent al net zo eigenwijs al ik, gewoon een strongman training met geblesseerde biceps en strakke sterke training daarna !!! very nice !! maar niet forceren !

Vandaag gezellig chitchatten met gast Starter en buddy Omega...

Squat:
20x60
5x80
5x100
5x120
5x140
5x150 PR?

Bicepcurls (4x8),

triceps pulldowns (4x8),

bicepcurls bankje (4x8),

skull crushers (4x8)...

Conclusie: Biceps nog wat gevoelig, daarom licht gehouden.

Calves (4x12)

Face pulls (4x12)

Pens... Voelt echt nice aan mijn rug altijd...

haha, je hebt echt heeeeel veeeeel meer gedaan dan ik :D

maare face pulls gingen goed zo?

haha, je hebt echt heeeeel veeeeel meer gedaan dan ik :D

maare face pulls gingen goed zo?

Hehe, en ik voel me echt extreem lui over deze training. MAAR: was wel leuk:D Jammer dat je zo vroeg moest gaan...

Face pulls zijn lekker ja, heb ze gewoon op mijn oude manier gedaan (weet nu dat ik ze goed deed:D). SHIT: Heb jij die facepull dingen wel meegenomen???

Gelukkig!!

Terug
Naar boven