- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voel me net een oud mannetje vandaag...
Toch lijkt me bankdrukken met chains cooler
Met strongman trainingen word je krap 50 denk ik... Damn, m'n rug
Oke, ik overdrijf het, mijn rug voelt als na een goede deadlift sessie en mijn schouders als na een extreem zware squat. Achja, dat was gisteren ook wel een beetje...
JAGa helemaal stuk van het lachen hier, brand als de hel (zat een flinke klodder aan mijn vinger nog, ik van mijn zak proberen te halen, strijk je het natuurlijk uit)
... Handen wassen VOOR het pissen met dit spul.
heb ik ook eens gehad, alleen dan met een spuitbus, had heel veel last van spieren bij me lies, spoot met zo'n spuitbusje erop, maar het lekte naar mijn zak toe.....aaaaaaaaah, dat brandde ook als de hel !!Hey maandag onderdelen trainen he? De fysio zei immers dat het allemaal wel meeviel? En als het niog niet stuk is moet je het stuk trainen![]()

Hoe lang moet je nou rusten? Of wat zegt je lichaam, ben je genoeg uitgerust?![]()
hahaha, ja ik denk en weet dat het toch wel een stuk zwaarder is dan 'normale' training, maar het is toch ook wel fun toch ?
---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:50 ----------
Mooi filmpje van die Truckpull !!
---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------
heb ik ook eens gehad, alleen dan met een spuitbus, had heel veel last van spieren bij me lies, spoot met zo'n spuitbusje erop, maar het lekte naar mijn zak toe.....aaaaaaaaah, dat brandde ook als de hel !!
hopelijk hersteld je biceps weer snel !

Gewoon rustig aan vandaag he, die bicep goed rust geven met een wheelflip.![]()
Ik ben een rund, ik weet het.ben benieuwd wat je gedaan hebt man.
hoe laat morgen trouwens? uurtje of 7/half 8?
Uhm, ja doe maar half 8 of zelfs 8 uur. Ben nooit zo vroeg...Heb ik ook gehoord, volgens mij is het wel een knappe jongen dus dan is het niet erg.Ik ben net zo eigenwijs als een ene Mark die ik pas heb leren kennenIk ben een rund, ik weet het.

Zie bovenUhm, ja doe maar half 8 of zelfs 8 uur. Ben nooit zo vroeg...
Heb ik ook gehoord, volgens mij is het wel een knappe jongen dus dan is het niet erg.
Post je de stm training niet?

allright, kneem nog contact op dan
enne 2x100 farmer = errrrrg netjes voor een 1e keer farmers

Hey man, Wat een r*tard (positieve manier) ben jij dan. Geblesseerd en dan als een beest eerst een onderdelentraining gaan doen en daarna gewoon lekker door naar de gym om daar nog eens los te gaan?
zit je aan de chocomel ofzo?
... (Even de strongman humor voortzetten, wat een heldenvolk)Achteraf een training aan je post toevoegen staat een ban op... wees gewaarschuwd.

Achteraf een training aan je post toevoegen staat een ban op... wees gewaarschuwd.
Ik zei toch dat jij die wheelflip wel leuk zou vinden.
Biervat=65kg
Zeggen dat je jezelf inhoudt nadat je een pr zet geloofd niemand hier.
Ik kan het ook hebben, maar ik hou me in... waar heb ik dat vandaag eerder gehoord?

haha, je bent al net zo eigenwijs al ik, gewoon een strongman training met geblesseerde biceps en strakke sterke training daarna !!! very nice !! maar niet forceren !
haha, je hebt echt heeeeel veeeeel meer gedaan dan ik
maare face pulls gingen goed zo?
Jammer dat je zo vroeg moest gaan...
). SHIT: Heb jij die facepull dingen wel meegenomen