Fitness Seller

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

• Topic Starter Topic Starter
Jammer daarvan man. :p
Maar easy gewicht? Jij bent gek! Dat was een super training wat ik alleen maar kan dromen en dan noem jij het easy gewicht. Zucht. Dit bewijst maar weer hoe laag ik in de ladder zit. :sad:

Jij bent 18 kirl, ik bijna 23! Kijk jou eens gaan over 4/5 ****ing jaren...:D
Bench van 150+ ;)

Jij bent 18 kirl, ik bijna 23! Kijk jou eens gaan over 4/5 ****ing jaren...:D
Bench van 150+ ;)

Zou best mooi zijn maar dat word wel lastig met me schouders. :p
Ik doe geen arching enz. dus de druk die op me schouders komt zal niet zo fijn zijn. :p
Maar we zien wel Snakemans.. Ik hoop dat ik over 5 jaar jou gewichten kan evenaren. :p

OMG this many sets ... you're a BodyBuilder :D

Get well soon !

OMG this many sets ... you're a BodyBuilder :D

Get well soon !

Thnx! Soms denk ik dat ook wel eens:D Heb er alleen een te dikke pens voor:P Maar moeder griep werkt hieraan, no cardio but sickness ftw! Nee, serieus ben echt focked up boos dat ik weer kilo's ga verliezen...

gewoon noted : eternal bulker ;)

Vandaag:

INEENS ZIEK! Super vaag, skijten, kosten en brak voelen... Heb heel de dag NIKS kunnen eten... Dit gebeurd me in dit log wel erg vaak, dat ondanks het feit dat ik NOOIT ziek was... Wat zou het zijn, kamers? School? Werk? Allemaal smerige plekken... Als het zo doorgaat ga ik bloed prikken...[/QUOTE]

minder dat je ziek geworden bent, daar heb ik zo'n hekel aan !!! It's ****ed up :( !! voel je je al weer beter ??

Minder dat je ziek geworden bent, daar heb ik zo'n hekel aan !!! It's ****ed up :( !! voel je je al weer beter ??

Yo! Ja, het gaat nu weer goed. Vandaag nog ff een rustdag omdat ik fysiek nog niet 100% uitgerust ben, maar beter ben ik wel weer! Morgen weer rustig beginnen! Duurde gelukkig kort, ik verdenk de studentenkeuken hier. Vieze @#$@%#! smeerlappen, ga nu nog beter schoonmaken als ik mijn eten kook.

Yo! Ja, het gaat nu weer goed. Vandaag nog ff een rustdag omdat ik fysiek nog niet 100% uitgerust ben, maar beter ben ik wel weer! Morgen weer rustig beginnen! Duurde gelukkig kort, ik verdenk de studentenkeuken hier. Vieze smeerlappen, ga nu nog beter schoonmaken als ik mijn eten kook.

Ben benieuwd! :p

Vandaag:

Begin uitgeprint van een Bill Starr schema:

Squat:
20x60 (opwarmen)
5x90
5x105
5x125
5x140

Bench:
20x60 (opwarmen)
5x70
5x80
5x92,5
5x107,5

BOR:
20x50 (opwarmen)
5x60
5x70
5x80
5x92,5

Biceps en Triceps: Curl en Pull down 4x8x40

Face Pulls: 4x12x25

Onderarmen

Pens

Redelijk zwaar omdat ik 4 dagen brak ben geweest van het virus en best dicht tegen mijn max zat met de squat. Toch netjes en redelijk easy gehaald. Alleen ik mis volume... Iemand suggesties, ik geil gewoon op volume. Misschien dit schema en dan een dag 5x5, een dag 5x8 en een dag 5x12? Lijkt me geil. Maargoed, kan ook dit schema 6 weken volgen en dan op volume richten voor 6 weken. Even kijken. Saai trainen zo, maar wel lekker kort!

Licht anders een toe waarom je keuze op dit schema is gevallen en wat je wilt bereiken hiermee?

Laatst bewerkt:
Wel een lekkere training na je afwezigheid Snakemans!

Ligt anders een toe waarom je keuze op dit schema is gevallen en wat je wilt bereiken hiermee?

Schema puur omdat ik mezelf wilde houden aan een wat rustigere dag vandaag. Als het op papier staat obey ik wel. Plus dat Bill Starr uitprinten ****ing easy is, je maxen invullen in excell en draai het maar uit. En natuurlijk om eens stoer met een papiertje naar de gym te komen.

Verder leek het mij een goed schema voor het winnen van kracht, heb het al eens gedaan. Lekker full body en alles 3x per week slim doch hersenloos luisterend naar je papiertje doen.

Ook heb ik vernomen dat veel bekende mensen uit mijn omgeving die stammen uit het gouden tijdperk zeggen dat er veel werd getraind vroeger in blokken van 6 weken. Kracht-massa-etc.

Geen gefundeerde redenatie dus... Ik moest mezelf echt inhouden niet weer een speeltuin-training neer te zetten...

Wel een lekkere training na je afwezigheid Snakemans!

Thnx!

Terug
Naar boven