- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn! 2x5x105 op de Squat en nog 5x150 op de Deadlift.. Sterk man!
Wat zijn 560 Curls?![]()

(Heb het ff ge-edit, thnx!)
Haha, niet sterk joh. Was een light day, en het voelde gelukkig ook allemaal MEGA light...
Ennuh, hehe dat zijn curls met 560kg![]()

(is wel een goeie voorbereiding op me proefwerkweek binnenkort
)

Leg de barbell nu meer achter mijn traps aan de onderkant van mijn schouders, voelt veel lekkerder aan (beetje van jou en Omega afgekeken). Kan ik wat makkelijker op parallel diepte gaan zonder dat het k*t aanvoelt! Waar ik nog aan moet wennen is dat je dan de barbell wel VEEL beter beet moet houden.
lekker training, goed volume,
Pens: Zijwaardse rotatie op zo'n wijvenapparaat ?? hahaha lig hier in een deuk !!

Doe je je BOR trouwens bovenhands? Onderhands?
Vind het toch een aardig volume wat je draait kerel![]()
hey snake, goeie trainingen maar ik heb een vraagje
die 8 X 100 kg squat
hoe zwaar voelt die aan?
of hoeveel herhalingen zou je met 100 kg kunnen maken als je voluit ging?
ik zit er namelijk ook aan te denken om wat met zwaardere gewichten en minder reps te gaan trainen, maar ik weet nog niet echt in welke mate ik me moet gaan uitputten voor ik aan die setjes moet beginnen.
Thnx! Weet bij god niet hoe zoiets heet, voor je obliques is het... Lijkt op een soort pizzabord waarop je staat terwijl je, je vasthoudend aan het uiteinde van een spa driftig zijwaards roteerd... Je weet wel![]()