MuscleMeat

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Nou voor deze keer dan... omdat ik je mag.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag:

Squat:
20x60
5x70
5x90
5x105
5x105

Incline Bench:
20x60
5x70
5x80
5x92,5
10x60

Deadlift:
5x90
5x110
5x130
5x150
20x70 (Techniek oefenen, die zuigt...)

5x5bw Chins
5x5bw Dips
5x5*60 Curls

Pens

Te makkelijk allemaal, wel nog dikke spierpijn in mijn benen. Is wel weg nu... Wat ziek zijn allemaal kan slopen.

Was trouwens getuige van een prachtig fenomeen, TheOmega240...:thumbs:

EDIT: Ook nog side raises gedaan; 4x8x14kg

Laatst bewerkt:
Damn! 2x5x105 op de Squat en nog 5x150 op de Deadlift.. Sterk man!
Wat zijn 560 Curls? :p

Damn! 2x5x105 op de Squat en nog 5x150 op de Deadlift.. Sterk man!
Wat zijn 560 Curls? :p

Haha, niet sterk joh. Was een light day, en het voelde gelukkig ook allemaal MEGA light...

Ennuh, hehe dat zijn curls met 560kg:eek::P (Heb het ff ge-edit, thnx!)
Damn, wat ben jij altijd snel in mijn log!:eek:

Haha, niet sterk joh. Was een light day, en het voelde gelukkig ook allemaal MEGA light...

Ennuh, hehe dat zijn curls met 560kg:eek::P

:eek:

Haha, waarom zie ik opeens spellingsfouten sneller de afgelopen tijd... :rolleyes: (is wel een goeie voorbereiding op me proefwerkweek binnenkort :D)

Dit moet idd een lichte dag zijn anders kom ik wel heel dichtbij. ;)

Hey man, zaterdagochtend gaat waarschijnlijk lukken!

ps: ben er getugie van dat het een lichte dag was, hij stonk niet eens naar glascoïtus

Glascoïtus:roflol:

Omegaatje, beterschap man!

Vandaag:

Squat:
8x60
8x80
8x100
5x120
5x140
3x150

Bench:
8x60
8x80
8x100
8x110

BOR:
8x50
8x70
8x80
8x90 (Zwaarder gaat nog steeds raar voelen aan mijn rechter bicep)

Biceps (curl):
8x40
8x40
8x50
8x60

Triceps (pull down):
8x30
8x35
8x40
8x45

Onderarmen:
12x20
12x25
12x30
12x40

FacePulls:
4x12x25

Pens: Zijwaardse rotatie op zo'n wijvenapparaat... Sexy... 4x30@30kg??

Weer een redelijk lichte training... Wel lekker eigenlijk...

sterke training man, heel netjes die volumes

hoe gaat het met je squats kwa diepte?

hoe gaat het met je squats kwa diepte?

Leg de barbell nu meer achter mijn traps aan de onderkant van mijn schouders, voelt veel lekkerder aan (beetje van jou en Omega afgekeken). Kan ik wat makkelijker op parallel diepte gaan zonder dat het k*t aanvoelt! Waar ik nog aan moet wennen is dat je dan de barbell wel VEEL beter beet moet houden.

Leg de barbell nu meer achter mijn traps aan de onderkant van mijn schouders, voelt veel lekkerder aan (beetje van jou en Omega afgekeken). Kan ik wat makkelijker op parallel diepte gaan zonder dat het k*t aanvoelt! Waar ik nog aan moet wennen is dat je dan de barbell wel VEEL beter beet moet houden.

mmm inderdaad... dat is ook waardoor mijn polsen zeer gaan doen als ik ze zonder polsbandjes doe. MAAR die plaatsing is inderdaad veel prettiger. misschien kan je proberen om op je shirt op de plaats van de bb magnesium te doen, dan ligtie ook al wat stabieler!

maar goed dat je er aan werkt man!

lekker training, goed volume,

Pens: Zijwaardse rotatie op zo'n wijvenapparaat ?? hahaha lig hier in een deuk !!

lekker training, goed volume,

Pens: Zijwaardse rotatie op zo'n wijvenapparaat ?? hahaha lig hier in een deuk !!

Thnx! Weet bij god niet hoe zoiets heet, voor je obliques is het... Lijkt op een soort pizzabord waarop je staat terwijl je, je vasthoudend aan het uiteinde van een spa driftig zijwaards roteerd... Je weet wel:D

Doe je je BOR trouwens bovenhands? Onderhands?

Vind het toch een aardig volume wat je draait kerel ;)

hey snake, goeie trainingen maar ik heb een vraagje
die 8 X 100 kg squat
hoe zwaar voelt die aan?
of hoeveel herhalingen zou je met 100 kg kunnen maken als je voluit ging?
ik zit er namelijk ook aan te denken om wat met zwaardere gewichten en minder reps te gaan trainen, maar ik weet nog niet echt in welke mate ik me moet gaan uitputten voor ik aan die setjes moet beginnen.

Doe je je BOR trouwens bovenhands? Onderhands?

Vind het toch een aardig volume wat je draait kerel ;)

Thnx! Ik geil op volume...

Over die BOR, ik ben helaas nu genoodzaakt (ivm aanhechting) de stang beet te pakken alsof ik een bicepscurl ga doen. Onderhands dus. Deed hem altijd bovenhands, maar dat zit er voorlopig niet meer in met zwaardere gewichten...

hey snake, goeie trainingen maar ik heb een vraagje
die 8 X 100 kg squat
hoe zwaar voelt die aan?
of hoeveel herhalingen zou je met 100 kg kunnen maken als je voluit ging?
ik zit er namelijk ook aan te denken om wat met zwaardere gewichten en minder reps te gaan trainen, maar ik weet nog niet echt in welke mate ik me moet gaan uitputten voor ik aan die setjes moet beginnen.

8x100kg squat voelt momenteel heel easy aan, vooral omdat ik toch best veel squat denk ik. Met 100kg in de nek voel ik me even happy als met 60 en 80 als je begrijpt wat ik bedoel. Pas boven de 120 gaat het naar mijn gevoel ECHT beginnen qua werken en letten op stabiliteit etc... Ik heb geen idee hoeveel ik er zou kunnen maken met 100, dat wordt gokken. Maar meer dan 8 in ieder geval. Ik kan je daar ook niet echt advies in geven, dit is wat ik wel lekker vind qua training maar er zit geen famous filosofie achter...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven