Fitness Seller

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

lekkere deadlift PR en beltless is al helemaal strak !!

lekkere deadlifts hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Thnx kirl:)

Vandaag:

Mijn linker schouder is echt zwaar ****ed, kon onmogelijk banken of lekker trainen vandaag. Ook de rest van de oefeningen zijn beinvloedt... Noteer daarom het enige hoogtepunt: 5x150 Squat. Bizar om te voelen hoe erg je die schouder overal bij gebruikt... Heb maar wat biceps en triceps + squats gedaan. Bij squatten voelde ik hem ook, bizar.

De spierpijn in mijn rug van die deadlift is ook bizar, voel het echt overal. Compound is dus echt compound. Hopelijk maandag een frisse start, dit weekend mijn schouder vertroetelen...

hoe is het met je schouder ?

Heel het weekend gesmeerd en warm gehouden met shoulder dislocates...

Vandaag:

Nog steeds pijntjes in mijn linker schouder...

Squat:
8x70
8x90
8x110
8x130

Hier ook pijntjes, althans ik kan gewoon niet optimaal gaan. Dat voel je.

Shoulder dislocates, raises en face pulls...

Bench:
8x40
8x60
8x60
8x60
8x60

Nagenoeg pijnloos maar kan echt niet zwaarder zonder dat het fout voelt... Nergens echt last van dus, enkel met benchen:

Latpull:
8x50
8x60
8x70
8x80
8x90

Cable Row:
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100

Bicepcurl:
8x40
8x40
8x50
8x40

Triceps pull down:
8x30
8x40
8x40
8x40

Pens

Eerst je bicep en nu je schouder... zou maar eens rustig aan gaan doen.

Aan de deca bedoel je?

Mooie training maar ik zou oppassen met je schouders, zijn zeer gevoelig altijd. :p

Als je daar ervaring mee hebt...

Maar een deload niks voor jou?

Je snapt zelf ook dat ik zit te fokken, voorlopig nog geen middelen voor mij. Ik ben gewoon in de aap gelogeerd denk ik. Geen bankdrukwedstrijd 7 november als dit zo doorgaat.

Waarschijnlijk is mijn slijmbeurs gevoelig/pijnlijk. Dus die deload van jou komt er nu aan in de vorm van echte rust. Heb vandaag besloten dat ik niet meer ga trainen deze week, ik ben te eigenwijs om rustig aan te doen als ik ijzer ruik.

Volgende week weer rustig beginnen en borst uitstellen tot volgende week vrijdag (licht) als ze het toelaat. Ik kan een schouderblessure echt NIET gebruiken. Als ik de meningen lees zijn die verdeeld en kan ik dus maar beter eerst eens proberen heel even NIET te trainen ipv dat ik doorsukkel en dat daarna nog eens ga proberen.

Ben wel in het bezit geraakt van een degelijke powerliftriem, kniebanden en polsbanden. Maargoed, ik wil die natuurlijk nog wel kunnen gebruiken ooit.

Zou jij op de juiste momenten een deload inlassen dan zou je niet volledig uitgeschakeld worden door een blessure. In elk geval is die kans een heel stuk kleiner, blessures kunnen altijd ontstaan door een ongeluk. Doe rustig aan dan en beterschap.

Zou jij op de juiste momenten een deload inlassen dan zou je niet volledig uitgeschakeld worden door een blessure. In elk geval is die kans een heel stuk kleiner, blessures kunnen altijd ontstaan door een ongeluk. Doe rustig aan dan en beterschap.

Dit is niet te wijten aan het gebrek aan deload, maar aan grof zitten benchen zonder genoeg voeding om te herstellen. Maargoed, dat ik het beter moet aanpakken in de toekomst is zeker. Maar wat is rustig aan doen? Licht trainen, rust geven? Heb een slecht gevoel over deze blessure...

Je kunt op twee manieren herstellen. Een goede voeding met veel calorieen is noodzakelijk om je lichaam tijdens een load periode te laten herstellen. Dit herstel is om te voorkomen dat je overtraind raakt. Maar wanneer je deze fase gepasseerd bent en door zware trainingen merkt dat je pijntjes krijgt in pezen en gewrichten kun je beter een deload van een weekje inlassen. In die week ontlast je tevens je CZS en kunnen je adrenaline receptoren zich weer volladen. Een weekje op 75%-50% van je normale intensiteit trainen en je kunt daarna weer vol vlammen. Op die manier boek je ook mooie progressie omdat je lichaam dan niet steeds energie moet steken in het herstellen van een overbelast lichaam maar energie kan steken in het bouwen van een sterker lichaam.

Je kunt op twee manieren herstellen. Een goede voeding met veel calorieen is noodzakelijk om je lichaam tijdens een load periode te laten herstellen. Dit herstel is om te voorkomen dat je overtraind raakt. Maar wanneer je deze fase gepasseerd bent en door zware trainingen merkt dat je pijntjes krijgt in pezen en gewrichten kun je beter een deload van een weekje inlassen. In die week ontlast je tevens je CZS en kunnen je adrenaline receptoren zich weer volladen. Een weekje op 75%-50% van je normale intensiteit trainen en je kunt daarna weer vol vlammen. Op die manier boek je ook mooie progressie omdat je lichaam dan niet steeds energie moet steken in het herstellen van een overbelast lichaam maar energie kan steken in het bouwen van een sterker lichaam.

Thnx:) Moet hier echt mee gaan werken. Nu heb ik zo'n last van mijn schouder dat ik me echt zorgen maak. Ben echt bang dat ik mijn schouder verdoet heb en nooit meer normaal zal kunnen benchen...:angstig:

Je snapt zelf ook dat ik zit te fokken, voorlopig nog geen middelen voor mij. Ik ben gewoon in de aap gelogeerd denk ik. Geen bankdrukwedstrijd 7 november als dit zo doorgaat.

je word afgestraft voor niet ass to the grass squatten nathan!!!!!!

whehehe, maar even serieus, snel aan de rehab man.. had je wat aan dat linkje wat ik gaf?

je word afgestraft voor niet ass to the grass squatten nathan!!!!!!

whehehe, maar even serieus, snel aan de rehab man.. had je wat aan dat linkje wat ik gaf?

Ik twijfel wat ik moet gaan doen kirl. Rc's linkje bedoel je? Ik heb enkel nog shoulder dislocates gedaan, pijn is niet weg of minder... Eerder erger, behalve na goed slapen... Ben me nu aan het verdiepen in RC's. Trainen durf ik gewoon even niet, ben echt zo bang dat ik iets verneuk nu... Damn, dit is de eerste blessure waar ik me echt zorgen over maak... Hoop dat ik snel weer kan lachen:)

Kom op snake niet zo dramatisch. Voorheen was je ook zo stoer dus ben dat ook met een blessure :p.

Dit is wel een mooie gelegenheid om met mijn stats jou voorbij te gaan!

:jk:

Kom op snake niet zo dramatisch. Voorheen was je ook zo stoer dus ben dat ook met een blessure :p.

Dit is wel een mooie gelegenheid om met mijn stats jou voorbij te gaan!

:jk:

Ik ben altijd stoer inderdaad, ook met een blessure, maar als ik een van de grote drie niet meer kan doen, en wel mijn favoriet... :treuren:

Ik ben altijd stoer inderdaad, ook met een blessure, maar als ik een van de grote drie niet meer kan doen, en wel mijn favoriet... :treuren:

haha... ik wou net zeggen, als je niet meer kan squatten of deadliften liep je niet zo te zeuren!!!!!!!!!!!!!!

Terug
Naar boven