DE GRAAF
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 110
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 105kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekkere deadlift PR en beltless is al helemaal strak !!

Als je daar ervaring mee hebt...
Als je daar ervaring mee hebt...
Maar een deload niks voor jou?
Zou jij op de juiste momenten een deload inlassen dan zou je niet volledig uitgeschakeld worden door een blessure. In elk geval is die kans een heel stuk kleiner, blessures kunnen altijd ontstaan door een ongeluk. Doe rustig aan dan en beterschap.
Je kunt op twee manieren herstellen. Een goede voeding met veel calorieen is noodzakelijk om je lichaam tijdens een load periode te laten herstellen. Dit herstel is om te voorkomen dat je overtraind raakt. Maar wanneer je deze fase gepasseerd bent en door zware trainingen merkt dat je pijntjes krijgt in pezen en gewrichten kun je beter een deload van een weekje inlassen. In die week ontlast je tevens je CZS en kunnen je adrenaline receptoren zich weer volladen. Een weekje op 75%-50% van je normale intensiteit trainen en je kunt daarna weer vol vlammen. Op die manier boek je ook mooie progressie omdat je lichaam dan niet steeds energie moet steken in het herstellen van een overbelast lichaam maar energie kan steken in het bouwen van een sterker lichaam.
Moet hier echt mee gaan werken. Nu heb ik zo'n last van mijn schouder dat ik me echt zorgen maak. Ben echt bang dat ik mijn schouder verdoet heb en nooit meer normaal zal kunnen benchen...
Je snapt zelf ook dat ik zit te fokken, voorlopig nog geen middelen voor mij. Ik ben gewoon in de aap gelogeerd denk ik. Geen bankdrukwedstrijd 7 november als dit zo doorgaat.
je word afgestraft voor niet ass to the grass squatten nathan!!!!!!
whehehe, maar even serieus, snel aan de rehab man.. had je wat aan dat linkje wat ik gaf?

Kom op snake niet zo dramatisch. Voorheen was je ook zo stoer dus ben dat ook met een blessure.
Dit is wel een mooie gelegenheid om met mijn stats jou voorbij te gaan!
![]()

Ik ben altijd stoer inderdaad, ook met een blessure, maar als ik een van de grote drie niet meer kan doen, en wel mijn favoriet...![]()