XXL Nutrition

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Ja, kan nog steeds niet zwaar benchen... De rest gaat wel... Maar heb geen lange afwezigheid gehad hoor bro;)

Hehe, heb me inderdaad weinig zorgen gemaakt dit weekend:D Wow, klinkt vervelend Graaf! Ook een deloadje voor jou in het vooruitzicht? Hoop dat het snel beter met ons gaat inderdaad, zo trainen sucked idd big time...

heb wel weer gebencht en ging wel weer goed, nog klein beetje last en jij ?

---------- Toegevoegd om 18:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

Vandaag:

Heel de training lang overal met mijn bezemsteeltje shoulder dislocates staan doen:roflol:...

Bench:
12x40
5x60
5x70
5x80
5x90
5x100

Lat Pull:
8x50
8x60
8x70
8x80
8x90
5xbw chinnen
5xbw chinnen

Squat:
5x50
5x70
5x90
5x110
5x120
5x140 easy easy easy

Biceps + Triceps

Pens

Onderarmen

Shoulder raises

Ik mag God, als hij bestaat, dankbaar zijn. Wat ben ik blij dat ik zo pijnloos trainen kan!

hahaha, beter dat je weer pijnloos kan trainen !!

Hey gast nog gefeliciteerd he!!

Waarmee, is hij jarig?

Volgens mij is hij jarig geweest ja....Maar ik weet het ook niet heel zeker

gefeliciteerd ouwe wanker!

hahah allemaal in het kader van better safe than sorry :P

• Topic Starter Topic Starter
Thnx gasten, ik ben trouwens a.s. dinsdag jarig:roflol:...

gefeliciteerd alvast!!!

Mooie tietbouncing en kniebuigingen voor iemand met een blessure. Mooi dat het natuurlijk pijnloos was, maar waarom in vredesnaam doe je 100kg bench als je net een schouderblessure achter de rug hebt, of nog niet eens achter de rug hebt.. :roflol:

Waarom? Tis snakeman JWT! :D

Vandaag:

Opwarmen als een mother****er... Gaar als de hel, intense space cake dit weekend... Zaterdagavond en nacht van de wereld, heel de zondag zo stoned als een kanarie...

Squat:
8x20
8x50
8x80
8x100
8x125 (Begin wakker te worden:D)

Shoulder dislocates all over the place...

Bench:
20x50
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100 :cool:

Lat Pull:
8x60
8x70
8x80
8x90
5xbw chinnen
5xbw chinnen
8xbw chinnen

Leg extensions Jaja!

Biceps en Triceps

Onderarmen

Pens

..

---------- Toegevoegd om 22:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:21 ----------

gefeliciteerd snakemans !!!

Haha! Thnx:D Morgen ben ik ECHT jarig, 3 november, dalijk dus...
Hoe is het met je blessure?

:roflol: Ik doe echt voorzichtig hoor!

:kiss:

Mooie tietbouncing en kniebuigingen voor iemand met een blessure. Mooi dat het natuurlijk pijnloos was, maar waarom in vredesnaam doe je 100kg bench als je net een schouderblessure achter de rug hebt, of nog niet eens achter de rug hebt.. :roflol:

I know I know...

hahah overal loopt die met zijn bezemsteeltje te kloten:P:P

:roflol:

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:46 ----------

nu je het daar toch over hebt... kan je in dordrecht nog ergens truffels krijgen? heb niet zon zin om der helemaal voor naar Breda te rijden, de lachende paus in rotje doet een beetje gay kwa openingstijden de laatste tijd.

btw meld je is gauw aan: http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/race-naar-250kg-deadlift-225681/

Geen idee hier in Dordrecht, moet ook eerlijk zijn dat ik niet van de shops ben. Heb veel foute biologische vrienden zeg maar:D Hou me op de hoogte van je trip, lijkt mij namelijk ook lachen. Wiet is te oestrogeen... Moet ik mee kappen... En breda is dichtbij gast, ik rij wel met je mee in die kar van je:kiss:

Aanmelden voor 250kg deadlift? Wtf... Nu al?

Geen idee hier in Dordrecht, moet ook eerlijk zijn dat ik niet van de shops ben. Heb veel foute biologische vrienden zeg maar:D Hou me op de hoogte van je trip, lijkt mij namelijk ook lachen. Wiet is te oestrogeen... Moet ik mee kappen... En breda is dichtbij gast, ik rij wel met je mee in die kar van je:kiss:

Aanmelden voor 250kg deadlift? Wtf... Nu al?

tjah moet wel is truffels proberen... paddo's kan ik nergens meer fixen. jij ook niet bij die vrienden van je? of is dat onbetrouwbare crap?

enne @ die 250: beter vroeg dan nooit!

tjah moet wel is truffels proberen... paddo's kan ik nergens meer fixen. jij ook niet bij die vrienden van je? of is dat onbetrouwbare crap?

enne @ die 250: beter vroeg dan nooit!

Een maatje is volgens mij paddo's aan het kweken, zal het eens vragen. Kan je zelf ook doen hoor gast. Onbetrouwbare crap? Ik vertrouw shops juist niet...

Die 200 deadlift trek ik morgen nog als ik wil... 200 squat, dat is pas een mijlpaal, wanneer zal ik daar aankomen...

Terug
Naar boven