MuscleMeat

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

• Topic Starter Topic Starter
zwaar k*t dat je schouder geblesseerd is, ik kreeg dinsdag met benchen ook pijn in me schouder en het ging k*t, en baal ook,:(

Maar is het al een beetje hersteld bij jou of nog steeds niet ??

Iedereen ineens last van de schouders? Dat heeft met dit log te maken dat kan niet anders. Ga meteen quarantaine voor dit log aanvragen om dbb te behoeden voor HNS.

Als ik een blessure krijg door dit log bezocht te hebben weet ik je te vinden vriend! :mad:

Iedereen ineens last van de schouders? Dat heeft met dit log te maken dat kan niet anders. Ga meteen quarantaine voor dit log aanvragen om dbb te behoeden voor HNS.

Als ik een blessure krijg door dit log bezocht te hebben weet ik je te vinden vriend! :mad:

Say wut, ik kreeg ook laatst erge last in me schouders toen ik je log bezocht tettenmans!! You bastard, you've cursed us all!! :mad:

HNS :roflol::roflol::roflol:

@De graaf; Ook in je schouder? Ben nog steeds NIET hersteld, en dat gaat ook niet 1,2,3 deze keer vrees ik. Wel gaat het IETS beter. Bij jou dan?

@Omega; Damn, hopelijk is het gewoon kattepis...

@Kippetje; :roflol:

@Minotaurus; Ben je er ook weer eens pikkie? Als slangemans niet impressive bankdrukt is hij gelijk je vriendje niet meer:mad:...

Hoi:wave:

Wat heb ik gedaan? Niks tot aan vandaag toe, enkel rust, alcohol, wiet en lekkere wijven.
Ook heb ik goed gegeten en voor veel multivitamines gezorgd...

Vandaag naar de gym gegaan en wat getraind, niks gedaan wat pijnlijk aanvoelde al voel je automatisch soms de plek doordat schouders overal meespelen...

Ik heb het gevoel dat het beter gaat, dat doet me goed, voor de rest blijf ik voorzichtig... Heb voor het eerst in jaren weer eens wat stukjes gerend, spierpijn:D

Hoe is het met je schouder? Of heb je daar geen last van? :p
Keep it safe met je trainingen aangezien blessures om de hoek staan bij jou, zekers na een lange afwezigheid door je biceps/rug probleem. (dat was toch waar je onlangs last van had als ik het me nog een beetje kan herrineren, sorry ben net een vis, vergeet heel gauw) :p

Hoi:wave:

Wat heb ik gedaan? Niks tot aan vandaag toe, enkel rust, alcohol, wiet en lekkere wijven.
Ook heb ik goed gegeten en voor veel multivitamines gezorgd...

Vandaag naar de gym gegaan en wat getraind, niks gedaan wat pijnlijk aanvoelde al voel je automatisch soms de plek doordat schouders overal meespelen...

Ik heb het gevoel dat het beter gaat, dat doet me goed, voor de rest blijf ik voorzichtig... Heb voor het eerst in jaren weer eens wat stukjes gerend, spierpijn:D

haha, goed gedaan, en rustig aan doen is soms wel moeilijk, maar met alcohol wiet en wijven moet dat lukken :D

Mijn linkerarm voelde vandaag verrot, elleboog deed pijn, en een of andere aanhechting van me schouder/ borst onder bij me oksel,

hopelijk dat het goed hersteld bij je, we moeten wel lekker kunnen trainen anders is het verrot !!

Hoe is het met je schouder? Of heb je daar geen last van? :p
Keep it safe met je trainingen aangezien blessures om de hoek staan bij jou, zekers na een lange afwezigheid door je biceps/rug probleem. (dat was toch waar je onlangs last van had als ik het me nog een beetje kan herrineren, sorry ben net een vis, vergeet heel gauw) :p

Ja, kan nog steeds niet zwaar benchen... De rest gaat wel... Maar heb geen lange afwezigheid gehad hoor bro;)

haha, goed gedaan, en rustig aan doen is soms wel moeilijk, maar met alcohol wiet en wijven moet dat lukken :D

Mijn linkerarm voelde vandaag verrot, elleboog deed pijn, en een of andere aanhechting van me schouder/ borst onder bij me oksel,

hopelijk dat het goed hersteld bij je, we moeten wel lekker kunnen trainen anders is het verrot !!

Hehe, heb me inderdaad weinig zorgen gemaakt dit weekend:D Wow, klinkt vervelend Graaf! Ook een deloadje voor jou in het vooruitzicht? Hoop dat het snel beter met ons gaat inderdaad, zo trainen sucked idd big time...

Had je niet een week of 2 rust?

Vandaag:

Opwarmen shoulder dislocates + face pulls... En nu even kijken wat ik pijnloos kan doen...

Incline Bench:
8x20
8x40
8x60
Gestopt, uit voorzorg... Voelde aardig...

Flat dumbbell Press:
8x20
8x24
Voelde aardig...

Flat Bench:
20x50
8x60
8x70
Voelde goed:) Maar niet te happerig worden nu... Stoppen dan maar...

Squat (light):
5x50
5x80
5x100
5x100
5x100

Cable Row:
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100

Dead Lift:
5x80
5x100
5x120
5x140
5x160

Biceps Hammer Curl:
8x20
8x22
8x24
8x24

Triceps Rope Pull Down:
4x8xGeen idee wat voor gewicht...

Barbell Shrugs:
Auw... Die lukt nog niet... Dus niet geprobeerd ook...

Pens + 400 meter joggen (de atletiekbaan rond):P

Ik denk dat ik niet mag klagen, ik voel de kracht langzaam terugkomen:) Maargoed er zit nu wel een pijnloze knak in mijn schouder en als ik heel raar doe voel ik nog steeds ergens waar de pijn zat... Rustig aan dus...

Mooie training en nog wijs ook, jij komt er wel.

Mooie Deadlift, de rest was rustig aan en verstandig ook!

Vandaag:

Heel de training lang overal met mijn bezemsteeltje shoulder dislocates staan doen:roflol:...

Bench:
12x40
5x60
5x70
5x80
5x90
5x100

Lat Pull:
8x50
8x60
8x70
8x80
8x90
5xbw chinnen
5xbw chinnen

Squat:
5x50
5x70
5x90
5x110
5x120
5x140 easy easy easy

Biceps + Triceps

Pens

Onderarmen

Shoulder raises

Ik mag God, als hij bestaat, dankbaar zijn. Wat ben ik blij dat ik zo pijnloos trainen kan!

Als jij gelooft dat God bestaat dan is dat genoeg.

Netjes kerel.

Terug
Naar boven