- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn lul... net voordat ik ga maxen he!
Netjes trouwens en dat zonder warming up, gewoon meteen 200 pakken en naar huis.
Had geen zin mijn training te posten, voor jou speciaal de deadliftsessie dan:gefeliciteerd met je deadlift! En je verjaardag hoewel dat lang niet zo belangrijk isIk ga je volgen.

ik zei toch dat je je kon aanmelden voor die race naar 250
nice man!
Ik heb zin in die deadlift!!...
Hoop dat het snel over gaat en geen hielspoor is...Damn tettenmans, wanneer die 200 heel easy dan weet je toch dat je gewoon nog door moet gaan!

Ach, ik doe het op mijn gemakje... Ik val de laatste tijd zowat uitelkaar met al die pijntjes![]()

Gisteren kon ik amper lopen en vandaag alweer bijna huppelen (kuch). Ik denk gewoon dat ik beter schoeisel nodig heb en ik ga NIET meer blootvoets squatten, ook niet op van die surfschoentjes/sokken. Gewoon degelijk materiaal. Voor de rest heb ik wat lopen rekken, goed eten en deftig slapen. Gelukkig ben ik nu in het bezit van goed materiaal en ik ga me ook voorhouden uitgebreid op te warmen voortaan.Opwarmen is echt een must
maar wat wil jij zaterdag drukken?
Hoe laat begint die shizzle? Misschien dat het kan... Kijken dan he
super dat je die 200 gepakt hebt !! gaat lekker !!! alleen nu last van je hiel ??
Ik kon niet achterblijven
Niet door de deadlift hoor die hiel, daarvoor had ik dat al ineens... Gaat nu al veel beter, waarschijnlijk mijn peesplaat in de linkervoet overbelast door zwaar squatten op blote voeten (denk ik).lullo, gaat lekker, vandaag alleen een beetje ellende met de kniebanden![]()
)Je weet toch dat echte kerels op blote voeten squatten.ThnxIk kon niet achterblijven
Niet door de deadlift hoor die hiel, daarvoor had ik dat al ineens... Gaat nu al veel beter, waarschijnlijk mijn peesplaat in de linkervoet overbelast door zwaar squatten op blote voeten (denk ik).
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/alle-manieren-om-kneewraps-om-doen-zie-filmpje-225798/(Met kneewraps, damn wat deed dat zeer... Ik moet oefenen op het vastmaken)
531 niks voor jou?Voor de rest hetzelfde als altijd, moet toch een keer naar gekeken worden. Schaam me dood als ik mijn trainingen terugzie... Veel van hetzelfde...
Haha, inderdaad! Kniebanden was een ramp, zeker 10 minuten van mijn training gekost... Voor de rest vandaag hetzelfde riedeltje... Ik bespreek dus alleen even de basics:
Squat:
5x50
5x70
5x90
5x110
5x130
5x150 (Met kneewraps, damn wat deed dat zeer... Ik moet oefenen op het vastmaken)
Bench:
20x60
5x70
5x80
5x90
5x100
3x110
2x110
(Durf nog niet gek te doen met die 110)
Voor de rest hetzelfde als altijd, moet toch een keer naar gekeken worden. Schaam me dood als ik mijn trainingen terugzie... Veel van hetzelfde...
@Starter, jajaja... Kom jij morgen ook? Dikke meeting op komst volgens mij... Met z'n allen afterchillen bij pizzaria el torro (fictief)?
@Minobedelaar, sorry kirl, dat vind Big-T niet goed... Maar komt goed sl*t!