Fitness Seller

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Damn lul... net voordat ik ga maxen he!

Netjes trouwens en dat zonder warming up, gewoon meteen 200 pakken en naar huis.

• Topic Starter Topic Starter
Damn lul... net voordat ik ga maxen he!

Netjes trouwens en dat zonder warming up, gewoon meteen 200 pakken en naar huis.

:D Had geen zin mijn training te posten, voor jou speciaal de deadliftsessie dan:

Deadlift:
5x70
5x100
5x130
5x160
1x190
1x200

gefeliciteerd met je deadlift! En je verjaardag hoewel dat lang niet zo belangrijk is;) Ik ga je volgen.

ik zei toch dat je je kon aanmelden voor die race naar 250 ;)

nice man!

ik zei toch dat je je kon aanmelden voor die race naar 250 ;)

nice man!

:D Ik heb zin in die deadlift!!...

Heb er wel weer een pijntje bij trouwens, in mijn hiel... Ik weet niet wat er met mij aan de hand is anno 2009:( Hoop dat het snel over gaat en geen hielspoor is...

Damn tettenmans, wanneer die 200 heel easy dan weet je toch dat je gewoon nog door moet gaan!

Het gaat vandaag alweer stukken beter, ik herstel gelukkig wel als een beest:D Gisteren kon ik amper lopen en vandaag alweer bijna huppelen (kuch). Ik denk gewoon dat ik beter schoeisel nodig heb en ik ga NIET meer blootvoets squatten, ook niet op van die surfschoentjes/sokken. Gewoon degelijk materiaal. Voor de rest heb ik wat lopen rekken, goed eten en deftig slapen. Gelukkig ben ik nu in het bezit van goed materiaal en ik ga me ook voorhouden uitgebreid op te warmen voortaan.

Opwarmen is echt een must:P

maar wat wil jij zaterdag drukken?

super dat je die 200 gepakt hebt !! gaat lekker !!! alleen nu last van je hiel ??

super dat je die 200 gepakt hebt !! gaat lekker !!! alleen nu last van je hiel ??

Thnx:D Ik kon niet achterblijven:P Niet door de deadlift hoor die hiel, daarvoor had ik dat al ineens... Gaat nu al veel beter, waarschijnlijk mijn peesplaat in de linkervoet overbelast door zwaar squatten op blote voeten (denk ik).

je zoekt telkens een nieuwe uitvlucht met die blessures van je... ik heb je wel door nathna!

Hey Karma King wees niet zo gierig en geef mij een bedankt-voor-je-felicitatie-karma! :mad:

lullo, gaat lekker, vandaag alleen een beetje ellende met de kniebanden:P:P:P

lullo, gaat lekker, vandaag alleen een beetje ellende met de kniebanden:P:P:P

Haha, inderdaad! Kniebanden was een ramp, zeker 10 minuten van mijn training gekost... Voor de rest vandaag hetzelfde riedeltje... Ik bespreek dus alleen even de basics:

Squat:
5x50
5x70
5x90
5x110
5x130
5x150 (Met kneewraps, damn wat deed dat zeer... Ik moet oefenen op het vastmaken:D)

Bench:
20x60
5x70
5x80
5x90
5x100
3x110
2x110

(Durf nog niet gek te doen met die 110)

Voor de rest hetzelfde als altijd, moet toch een keer naar gekeken worden. Schaam me dood als ik mijn trainingen terugzie... Veel van hetzelfde...

@Starter, jajaja... Kom jij morgen ook? Dikke meeting op komst volgens mij... Met z'n allen afterchillen bij pizzaria el torro (fictief)?

@Minobedelaar, sorry kirl, dat vind Big-T niet goed... Maar komt goed sl*t!

Thnx:D Ik kon niet achterblijven:P Niet door de deadlift hoor die hiel, daarvoor had ik dat al ineens... Gaat nu al veel beter, waarschijnlijk mijn peesplaat in de linkervoet overbelast door zwaar squatten op blote voeten (denk ik).
Je weet toch dat echte kerels op blote voeten squatten.

(Met kneewraps, damn wat deed dat zeer... Ik moet oefenen op het vastmaken:D)
http://forum.dutchbodybuilding.com/f32/alle-manieren-om-kneewraps-om-doen-zie-filmpje-225798/

http://www.youtube.com/watch?v=MCfruLGBv-0

Voor de rest hetzelfde als altijd, moet toch een keer naar gekeken worden. Schaam me dood als ik mijn trainingen terugzie... Veel van hetzelfde...
531 niks voor jou?

Haha, inderdaad! Kniebanden was een ramp, zeker 10 minuten van mijn training gekost... Voor de rest vandaag hetzelfde riedeltje... Ik bespreek dus alleen even de basics:

Squat:
5x50
5x70
5x90
5x110
5x130
5x150 (Met kneewraps, damn wat deed dat zeer... Ik moet oefenen op het vastmaken:D)

Bench:
20x60
5x70
5x80
5x90
5x100
3x110
2x110

(Durf nog niet gek te doen met die 110)

@Starter, jajaja... Kom jij morgen ook? Dikke meeting op komst volgens mij... Met z'n allen afterchillen bij pizzaria el torro (fictief)?

@Minobedelaar, sorry kirl, dat vind Big-T niet goed... Maar komt goed sl*t!

IK ruik ook een meeting? achteraf inderdaad lekker ergens bikken?

Terug
Naar boven