- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Starter, jajaja... Kom jij morgen ook? Dikke meeting op komst volgens mij... Met z'n allen afterchillen bij pizzaria el torro (fictief)?
ik moet toevallig wel zo in dordrecht zijn voor men werk, zal je wel ff bellen!
edit: never mind ik las al dat je niet meer ging

Je lijkt wel een wijf met dat oestrogeen gezeik. Luister eens naar omega en mij en niet zoveel twijfelen.
Gewoon aan wendler beginnen, want als je niet oppast ga ik je zo voorbij.
Je kunt mijn schema doen, maar ook gewoon een wendler 531.
Mijn schema vind je hier. http://forum.dutchbodybuilding.com/...erker-worden-191471/index142.html#post4137894 Is een ub/lb waarbij ik een press en pull oefening afwissel. Check anders ook het log van Impo, die weet er veel meer vanaf.
Begeleider was weer eens in een rare bui, had de magnesium verstopt en verteld dat het op was. Iedereen over de zeik, bleek dat hij het maar rommel vond geven. Dat gaf hij toe nadat iemand de magnesium had gevonden in zijn kastje
zondag strongman cup kijken + smerig bulken in hellevoet mate?

zondag strongman cup kijken + smerig bulken in hellevoet mate?

Ik ben ook voor, Chick wil ook, gezellig man. Als er nog meer uitvallen moeten we denk ik meedoen![]()
Ik rij met Starter mee, die heeft een ferrari
---------- Toegevoegd om 22:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------
Ik rij met Starter mee, die heeft een ferrari
![]()

Hij heeft zijn best gedaan vandaag hoor
voor nathan
liep wel rood aan
whahahaha:d hij heeft zijn best gedaan vandaag hoor
Voor nathan