- Waardering
- 3.522
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik neem me woorden terug, je begint flink sterk te worden!
mooie deadlift + squat my friend
ik bel je vandaag ff over morgen

:
Liever minder isolatie, maarja soms zie ik zo'n apparaat staan met mijn test-gehalte en denk ik weer aan wijven en voor je het weet lig ik er weer bovenop te duwen
Sorry hoor maar je training vind ik niet fullbody, is verre van in balans.Zoiets?
Maandag:
-Squat
-Dumbbell Press Incline
-Chinnen/Lat Pull
-Tricep Pulldown
-Barbell Curl
-Face Pulls
-Onderarmen (barbell)
-Pens (Leg Raises)
7UB/1LB oefening
Woensdag:
-Deadlift
-Squat (Light)
-Millitary Press
-Dumbbell/machine Fly
-Skull Crushers
-Hammer Curl
-Kuiten
-Pens (Crunches)
5UB/3LB oefening
Vrijdag:
-Bench
-BOR
-Squat (moderate)
-Side raises
-Rear delt raises
-Dippen
-Concentrate Curl
-Pens (Obliques)
7UB/1LB oefening
Ik mis eigenlijk wat ham-werk, Incline Bench... Kan ik dan alles doen volgens het 60-70-80 + max-principe? Tevens durf ik niet de squat weg te laten, wat variaties gaan doen? Of met welke percentages gaan werken? Zelfde geldt dan voor de bench en rug, ik chin, bench of squat elke training normaal gesproken... Ben er verslaafd aan...

Sorry hoor maar je training vind ik niet fullbody, is verre van in balans.
Daarnaast iedere keer een squat. Als ik jou was zou ik toch een schema van wendler pakken want om dit kloppend te maken moet je veel consessies doen en daar zie ik jou niet toe instaat.
Ik vind die ''bb-shit'' fijn, evenals rear delts aanspreken, voelt goed voor mijn schoudergezondheid. En mijn bf is niet van die mate dat definitie niet meer opgaat, ik zie weldegelijk verschil als ik oefeningen achterwege laat.Je kunt veel meer oefeningen doen voor je LB. Em al die iso oefeningen past in een bb-schema. Je staat toch niet droog waarbij je extra ddefinitie in een bepaalde spier wilt leggen. Een rear delt raise is imo overrated, mijn rear delts groeien als kool van zware rows.
Met presses bedoel je neem ik aan ook de bench en dumbbell press? Die raises zijn voor mijn schoudergezondheid, goede gevoel, niet als serieuse killer oefeningen. En mijn buik moet ik wel trainen, na squat en deadlift maakt dit op een fijne manier balans in mijn onderrug even als uithangen goed voelt voor mijn core.Kijk eens goed naar het lichaam van een mens. Je wilt fullbody? Dan schat eens hoeveel percentage van je lichaam uit benen bestaat? Hoeveel je rug bestaat? Imo moet je dus ook in verhouding zoveel oefeningen doen voor die delen van je lichaam. Dus de meeste oefeningen moeten je benen en rug trainen. Je schouders zijn relatief klein, dus een paar presses zijn voldoende. Misschien 1 side raise en that's it.
Je buik hoef je niet apart te trainen met zware deads, squats, power cleans, googmornings, bent over rows, etc etc.
Thnx, kun je een klein voorbeeld geven wat jij zou doen in mijn plaats?Dus meer benen en meer rug, meer rows. Of minder van die overige shit.![]()
Had het zelf niet gezien
Misschien een idee om de squat en de deadlift verder uit elkaar te houden, aangezien je nu repouts gaat doen?
Ja, daar heb je wellicht gelijk in... Ma-Vr... Wat is jouw schema?Kill your darlings!Ik ben benieuwd naar het uiteindelijke schema! Ik zie wel dat je in ieder geval moet gaan schrappen in de oefeningen. Less is more!
Vaak staat de ego ook in de weg. Het verlagen van je gewichten met 10% en dan pas per cycle 5kg verhogen gaat erg traag. Zelf verhoog ik mijn gewichten aan de hand van de laatste training. Dat is niet zoals wendler dat aangeeft maar ik volg dan ook niet blindelings wendler.