- Waardering
- 32
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey beest, wat zie ik ? Een workshop ?
Als er een hoog beestgehalte is, wat ik wel verwacht, wil ik misschien wel even komen kijken(niet meedoen).

Hey beest, wat zie ik ? Een workshop ?
Als er een hoog beestgehalte is, wat ik wel verwacht, wil ik misschien wel even komen kijken(niet meedoen).
Als je komt kan je gerust meedoen! We gaan namelijk p*ssy weights hanteren. Beetje oefenen op vorm...
leer het mij mannen alsjeblieft!
Nu ga ik extreem door de mand vallen met mijn 80kg quarter squats. Als jullie maar je mondje houden dan doe ik dat ook.
Zondag 14:00 is de training. Is geen meet of zo gewoon een training met de focus op techniek.
Veel plezier zondag
en niet van die p*ssy weights he...![]()

men auto is in de garage dus ben sowieso vervoerloos... hele kleine kans dus dat ik kom nathan
Fietsen b*ch! Je kan bij mij achterop!

Hey PlayerAls je komt kan je gerust meedoen! We gaan namelijk p*ssy weights hanteren. Beetje oefenen op vorm...
---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------
Waar was je endeldarm!
---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------
Tot dan!

Hey man jammer dat je mij p*ssy zwak inschat, dacht dat ik toch een andere indruk achterliet, niet dus.
Maar als jullie p*ssy weights gaan hanteren dan skip ik. Kan sowieso niet squatten dus zie jullie wel een andere keer dan. Op de PL meet gok ik.
Doe het voor bratt, jwt.Nooooooooooooooooooooooo. Jij kan wel zwaar gaanDoe het voor bratt, jwt.

Werk aan die groove bro!!
Je komt er wel.
Mooie training voor 'intermediate'.
Brad, ik ben trots op je!
... Thnx Beast
Jij blijft maar bezig he Mino.
Rustige training voor jou wel nice volume.

Jij bent altijd verdomd snel... Thnx Beast
---------- Toegevoegd om 23:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------
Beetje inkomen ja. Thnx![]()

)