- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Hmzz.. nu kan ik wel een tegen opmerking geven, maar nee... Ik hou me dit keer eens even inSnakeman weet al genoeg
![]()

wat is hier gaande dame en heer?
e-loving?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmzz.. nu kan ik wel een tegen opmerking geven, maar nee... Ik hou me dit keer eens even inSnakeman weet al genoeg
![]()

Als ik kom kijken hebbie toch zeker wel wat beters he?? Geen chocolade en witte wijn dit keer, maar ook weer geen kwark hoorErgens daar tussenin...
Wat een tijd kost het he, ben benieuwd of het wordt hoe je in gedachte had. Succes ermee iig!![]()

ik begreep dat hij ook nog andere eiwitrijke producten in de aanbieding heeft (zelfgemaakt zei hij)... misschien kan je daar naar informeren?

![]()
Sssssssst
Heeft mijn penis nu ook al een nickname met profiel?Heeft Xtra dan toch gelijk met zijn topic waarin hij openbaarde dat er hier wat meiden zitten die dbb-ers willen afwerken.
@Nietah: Ben je al uitgekeken op Japie? ,
Tevens ben ik niet zomaar een dbbér
, foei!Afwerken? Vind dit toch wel een beetje een vulgair woord met negatieve bijklank, kippie. Nietah is een net meisjeTevens ben ik niet zomaar een dbbér
, foei!

wtf
heb je die gezien dan?
die is alleen van omega, chick en mij!!!

Ik zeg alleen wat ik heb gelezen. Was een pm tussen Marjolein en Nietah. Zoals we weten heeft Marjolein er ook een aantal hier gehad en er was zelfs een rel met zwangerschap. In die pm vertelde Nietah aan Marjolein dat ze een relatie met die Japie had.Japie?Heeft mijn penis nu ook al een nickname met profiel?
---------- Toegevoegd om 15:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:09 ----------
Afwerken? Vind dit toch wel een beetje een vulgair woord met negatieve bijklank, kippie. Nietah is een net meisjeTevens ben ik niet zomaar een dbbér
, foei!
wtf
heb je die gezien dan?
die is alleen van omega, chick en mij!!!

Die pm bestaat dus niet blijkbaar. Hmm zou Xtra dat dan zelf verzonnen hebben? Ik geloof je en Nathan ook natuurlijk als hij zegt dat je een net meisje bent.![]()
Heb het daar ook veel te druk voor trouwens
... Ach, wel leuk zo'n verzetje in mijn logje. Zo ziet niemand dat er niet meer getraind wordt