XXL Nutrition

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

• Topic Starter Topic Starter
insane skullcrushers! hoop dat je schedel nog een beetje intact is

Vandaag: (Eindelijk Omega weer gezien:D)

Ver beneden parallel box squat:
8x60
8x80
8x100
5x120
5x140
2x160 (waarvan 1 FAIL)

Viel me echt ****ing vies tegen:D Dit gaan we meer doen!

Ietsje pietsje boven parallel box squat:
5x160
1x170
1x180
Allemaal te makkelijk, dus waarom zou ik dit gaan doen?
1x200 regular squat aanvoelen, echt nog ver boven mijn kunnen vrees ik...

Squat:
5x120 parallel om even gevoel en vergelijking compleet te maken.

Bench:
10x60
8x70
8x80
5x90
5x100
5x110
3x120

BOR:
8x60
8x80
8x90
8x100
10x60

Pens

omega wederzien is als een klein stukje heaven dat zich voor je opent op aarde. een klein momentje intens geluk wat zijn weerga niet kent.... sommige zullen dit geluk nooit mogen ervaren, jij wel, koester het nathan, koester het.

Ik mis ze ook... Wat een zaligheid wanneer ik ze weer beiden mag ontmoeten.

Nice box training Nathan.

omega wederzien is als een klein stukje heaven dat zich voor je opent op aarde. een klein momentje intens geluk wat zijn weerga niet kent.... sommige zullen dit geluk nooit mogen ervaren, jij wel, koester het nathan, koester het.

:roflol:

---------- Toegevoegd om 18:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:58 ----------

lekker gesquat !!

:roflol::roflol::roflol:
:roflol::roflol::roflol:

Thnx heren:D

Erwin.. :roflol:

Inderdaad Omega eindbaas! Snakeman eindbaas!

Box Squat, minder eindbaas, Squat tot parallel eindbaas!

gewoon omdat het leuk is om dit soort dingen te quoten:p

Heb het mega druk, hoogtepunten van gisteren:

8x140 Squat en 8x110 Bench...

Vandaag: 4 uur schilderen... PR...

bodypaint?

Reken maar op flinke spierpijn dan :eek:
Als je klaar ben zorg ik voor mijn huisje, dan ben je volleerd, kan je verder schilderen :D

:roflol: Nergens spierpijn:D Net weer bezig geweest met witten. Het wordt wel mooi hoor! Althans, in ieder geval veel mooier dan het was:) (Heb het werk wel onderschat, wat een tijdroof brengt dat met zich mee)...

---------- Toegevoegd om 23:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:20 ----------

Heb nooit genoeg witsel voor die lul van mij Erwin... :sad:

Wanneer wijden wij je huis in?

Duurt nog een tijdje, maar jullie zijn tzt zeker welkom een bakje kwark te doen:D

Als ik kom kijken hebbie toch zeker wel wat beters he?? Geen chocolade en witte wijn dit keer, maar ook weer geen kwark hoor :P Ergens daar tussenin... ;)

Wat een tijd kost het he, ben benieuwd of het wordt hoe je in gedachte had. Succes ermee iig! :kiss:

Als ik kom kijken hebbie toch zeker wel wat beters he?? Geen chocolade en witte wijn dit keer, maar ook weer geen kwark hoor :P Ergens daar tussenin... ;)

Wat een tijd kost het he, ben benieuwd of het wordt hoe je in gedachte had. Succes ermee iig! :kiss:

ik begreep dat hij ook nog andere eiwitrijke producten in de aanbieding heeft (zelfgemaakt zei hij)... misschien kan je daar naar informeren?

ik begreep dat hij ook nog andere eiwitrijke producten in de aanbieding heeft (zelfgemaakt zei hij)... misschien kan je daar naar informeren?

Hmzz.. nu kan ik wel een tegen opmerking geven, maar nee... Ik hou me dit keer eens even in ;) Snakeman weet al genoeg :P

Terug
Naar boven