- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@ nathan: ben je zondag in de hood van mc. chick? moet ik je oppikkuhh?
Is altijd wel zo op een meet hoor, zeker voor je 1e keer.
Tja, meer wedstrijden draaien en het went gewoon denk ik.
Binnenkort jij ook weer knallen hoor Nathan! Je moet me wel op kunnen tillen![]()
Met sommige wil je waarschijnlijk ook niet eens daten.jezus, allemaal vrouwen hier...
nathan je gebruikt et pl hok toch hopelijk niet als dating site?

Met sommige wil je waarschijnlijk ook niet eens daten.![]()

Vandaag:
FF vlug getraind, begint me te irriteren al die drukte. Hoogtepunten 5x100 Incline bench, 5x110 Lat Pull en 1x160 squat. Ben in een grafhumeur. Al die drukte breekt me op, stond te hijgen onder de bar. Dat beloofd wat met die PL-meet... NOT![]()
Binnenkort is je huis af, dan ga je pronken en genieten, even doorbijten hoor!!! Niet opgeven, straks ga je mij niet eens helpen met verbouwen als ik een huisje heb

Met sommige wil je waarschijnlijk ook niet eens daten.![]()

Die pm bestaat dus niet blijkbaar. Hmm zou Xtra dat dan zelf verzonnen hebben? Ik geloof je en Nathan ook natuurlijk als hij zegt dat je een net meisje bent.![]()
Ik zeg alleen wat ik heb gelezen. Was een pm tussen Marjolein en Nietah. Zoals we weten heeft Marjolein er ook een aantal hier gehad en er was zelfs een rel met zwangerschap. In die pm vertelde Nietah aan Marjolein dat ze een relatie met die Japie had.
Helaas is dit topic meteen weer verwijderd.
Maar uhhh begrijp ik dan goed dat jullie nu wat met elkaar hebben?

jezus, allemaal vrouwen hier...
nathan je gebruikt et pl hok toch hopelijk niet als dating site?
Het ligt vast aan mijn snake man.
... Het is hier potverdomme geen inloop
... En die karma die ik krijg valt me ook bitter tegen, had wel meer verwacht als aankomende pua...Het ligt vast aan mijn snake man.
---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------
Zie ook ineens allemaal vreemde namen in mijn log... Het is hier potverdomme geen inloop
... En die karma die ik krijg valt me ook bitter tegen, had wel meer verwacht als aankomende pua...