AndroidHealthClinic

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag:

FF vlug getraind, begint me te irriteren al die drukte. Hoogtepunten 5x100 Incline bench, 5x110 Lat Pull en 1x160 squat. Ben in een grafhumeur. Al die drukte breekt me op, stond te hijgen onder de bar. Dat beloofd wat met die PL-meet... NOT:mad:

Is altijd wel zo op een meet hoor, zeker voor je 1e keer. :p
Tja, meer wedstrijden draaien en het went gewoon denk ik.

@ nathan: ben je zondag in de hood van mc. chick? moet ik je oppikkuhh?

Is cool, zie dat er misschien gedeadlift wordt... Sms wel even of ik wat tijd kan maken...

---------- Toegevoegd om 22:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:48 ----------

Is altijd wel zo op een meet hoor, zeker voor je 1e keer. :p
Tja, meer wedstrijden draaien en het went gewoon denk ik.

Het gaat om mijn stressvolle periode dinosaurus... Daar baal ik van... Anders was de witte poolbeer op dreef geweest... Maargoed, laten we niet teveel vooruitkijken...

---------- Toegevoegd om 22:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:49 ----------

Binnenkort jij ook weer knallen hoor Nathan! Je moet me wel op kunnen tillen :P

Appeltje eitje, dat weet je...

Gewoon niet nadenken en gaan op die meet. :p
Als ik er bij ben dan lul ik je wel uit je dip. :D

zucht..ach ja er word iig ook getraind :o

@ Snake...vervelend van die drukte, hopelijk gauw een betere situatie :)

jezus, allemaal vrouwen hier...

nathan je gebruikt et pl hok toch hopelijk niet als dating site?

Vandaag:

FF vlug getraind, begint me te irriteren al die drukte. Hoogtepunten 5x100 Incline bench, 5x110 Lat Pull en 1x160 squat. Ben in een grafhumeur. Al die drukte breekt me op, stond te hijgen onder de bar. Dat beloofd wat met die PL-meet... NOT:mad:

En nu de gedachte dat je heeerlijk even wat tijd voor jezelf hebt genomen, toch een training gedaan! Ookal was het vlug, geniet van dat moment ;) Binnenkort is je huis af, dan ga je pronken en genieten, even doorbijten hoor!!! Niet opgeven, straks ga je mij niet eens helpen met verbouwen als ik een huisje heb :P ;)

Met sommige wil je waarschijnlijk ook niet eens daten. :D

wel als je van 120+ vrouwen houdt...:D

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:57 ----------

Die pm bestaat dus niet blijkbaar. Hmm zou Xtra dat dan zelf verzonnen hebben? Ik geloof je en Nathan ook natuurlijk als hij zegt dat je een net meisje bent. ;)

die pm bestaat 100% alleen moest hem verwijderen van grote T omdat het een privebericht is!

---------- Toegevoegd om 16:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:59 ----------

Ik zeg alleen wat ik heb gelezen. Was een pm tussen Marjolein en Nietah. Zoals we weten heeft Marjolein er ook een aantal hier gehad en er was zelfs een rel met zwangerschap. In die pm vertelde Nietah aan Marjolein dat ze een relatie met die Japie had.

Helaas is dit topic meteen weer verwijderd.

Maar uhhh begrijp ik dan goed dat jullie nu wat met elkaar hebben?

een DBB liefde?:eek:

jezus, allemaal vrouwen hier...

nathan je gebruikt et pl hok toch hopelijk niet als dating site?

:dunno: Het ligt vast aan mijn snake man.

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Zie ook ineens allemaal vreemde namen in mijn log:eek:... Het is hier potverdomme geen inloop:mad:... En die karma die ik krijg valt me ook bitter tegen, had wel meer verwacht als aankomende pua...

:roflol:
Gaat nice hier.

:dunno: Het ligt vast aan mijn snake man.

---------- Toegevoegd om 17:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:43 ----------

Zie ook ineens allemaal vreemde namen in mijn log:eek:... Het is hier potverdomme geen inloop:mad:... En die karma die ik krijg valt me ook bitter tegen, had wel meer verwacht als aankomende pua...

Er valt ook helemaal niets aan mij te verdienen he!!! :rolleyes:

Karma is niet meer wat het geweest is, het is blijkbaar een crime om nog iets te delen :rolleyes:

:angstig: Geen...geen inloop? :angstig:

Nou doei.. :sad:

Vandaag:

Opwarmen: Squat 20x60

Bench:
8x50
8x60
8x70
8x80
8x90
8x100
3x110
1x120

Incline Bench:
5x60
5x70
5x80
5x90
5x100
1x110 PR @ Easy

Flat Dumbbell Press:
8x24
8x30
8x36
8x40 (gaan niet zwaarder)

Face Pulls:
4x12x35

Biceps curl oly stang (5x5x60)
Hammer curl (tot 8x28)
Concentrate

Pens

+ Net nog even om 23.15 een kast naar mijn nieuwe woning gesleept.

20x60 warming up? Dat is een marteling man. :roflol:

Terug
Naar boven