- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Neejoh, enkel een aanzwengeling voor mijn diesel injectie... True story, ik voel daar niet zo veel meer van...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice BP... Maar ik snap het niet helemaal: squat als opwarming voor borst/biceps?![]()

squat als warming up voor et hele lichaam
ik begin zelf elke training met standing ab crunches als warming up voor men core... niks mis mee toch
Maar ik mag snakeman niet vergelijken met herkuul.Zou zelf niet snel squaten als warming up voor een borst-/bicepstraining. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Doet me een beetje denken aan herkuul, die hyperextensions en crunches doet als warming up. En dat vind ik altijd een beetje raar.Maar ik mag snakeman niet vergelijken met herkuul.
Heb jij even geluk dat de meet met de squats begint.Dat heb je goed bloempje! Geen rare taal hier...
Voor mij werkt het echt, ik begin elke training met squatten. Sterker nog, ik heb last van mijn aanhechtingen als ik dit niet doe. Vorige week begon ik eens met bankdrukken met wat gay ass opwarming met de stok. Ik lig dan te drukken als een piepende ongeoliede machine...
Heb jij even geluk dat de meet met de squats begint.

Als jij het zegt dino, ik heb er geen bal verstand van. Ben ook maar een simpele chauffeur he! Ik kom nog uit het tijdperk van achtjes draaien en binnenkant borst isoleren.

Aparte trainingen de laatste tijd of heb je niet meer zo'n zin te loggen?
Zie je morgen.