XXL Nutrition

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

netjes zo apenzoon

deload???

haha of zijn dit de naween van het klussen, ik heb toch wel eens hardere trainingen gezien!

Nice BP... Maar ik snap het niet helemaal: squat als opwarming voor borst/biceps? ???

squat als warming up voor et hele lichaam ;)

ik begin zelf elke training met standing ab crunches als warming up voor men core... niks mis mee toch

Zou zelf niet snel squaten als warming up voor een borst-/bicepstraining. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Doet me een beetje denken aan herkuul, die hyperextensions en crunches doet als warming up. En dat vind ik altijd een beetje raar. :o Maar ik mag snakeman niet vergelijken met herkuul.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Zou zelf niet snel squaten als warming up voor een borst-/bicepstraining. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

Doet me een beetje denken aan herkuul, die hyperextensions en crunches doet als warming up. En dat vind ik altijd een beetje raar. :o Maar ik mag snakeman niet vergelijken met herkuul.

:thumbs: Dat heb je goed bloempje! Geen rare taal hier...

Voor mij werkt het echt, ik begin elke training met squatten. Sterker nog, ik heb last van mijn aanhechtingen als ik dit niet doe. Vorige week begon ik eens met bankdrukken met wat gay-ass opwarming met de stok. Ik lig dan te drukken als een piepende verroeste kettingzaag...

Laatst bewerkt:
:thumbs: Dat heb je goed bloempje! Geen rare taal hier...

Voor mij werkt het echt, ik begin elke training met squatten. Sterker nog, ik heb last van mijn aanhechtingen als ik dit niet doe. Vorige week begon ik eens met bankdrukken met wat gay ass opwarming met de stok. Ik lig dan te drukken als een piepende ongeoliede machine...
Heb jij even geluk dat de meet met de squats begint.

Training van Snakesikmans
Die een heel mooi huisje geregeld heeft!

Squat
opgebouwd tot 5*160
schouders en buik aankloten

times are changing... vroeger alstie maar tijd had voor 1 oefening was het een curl variant geweest

:roflol:

En one arm dumbbell snatches voor de lol met 34 kg!
Ben nu op school dus heb ff internet:)

Lat Pull tot 110, Cable Row, BOR en T-bar rowing (70?)... Wel lachen die laatste...
Triceps ook meegepakt. Heb spierpijn van die buikspier variant Omega! :eek: Jij?:D

Aparte trainingen de laatste tijd of heb je niet meer zo'n zin te loggen?
Zie je morgen.

Aparte trainingen de laatste tijd of heb je niet meer zo'n zin te loggen?
Zie je morgen.

Combinatie:D

A. Heb het zo druk dat ik raar train.
B. Heb het zo druk dat ik raar log.
C. Heb nog geen internet op mijn nieuwe adres.
D. Heb het zo druk.

Was een leuke meet @ DJ's...

Meegereden met starter, Roy bereden.

Squat 1x180 easy PR :D
Deadlift tot 210
Bench tot 120

Ik voorzie een leuke meet over twee weken. Enkel benchen baart me zorgen op die bankjes.

jij hebt het wel heel druk.
nice pr neergezet

Terug
Naar boven