MuscleMeat

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

die 180 was nice mate

Damn die squat, nu loop je nog meer uit. ;)

Zie je nu wel ****er, al dat gezeik over je squat!

netjes man!!!!

Goed gedaan. :thumbs:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Thnx mates!

Gisteren gezellig met Omega wat getraind. Staat vast in zijn log:D

Lamme hond!

Gisteren weer wezen trainen en mijn PR van 180 evenaard (squat). Het zat dus allemaal in mijn kop. Hij ging zeer vlot. Verder hou ik het zo beknopt, zit weer ergens snel online te posten gezien mijn huidige woning nog van internet ontzien is.

Massol!

O, o, o Nathan toch!!! Had toch meteen naar mij geluisterd toen ik je zei meteen internet aan te gaan vragen!!! Kijk eens hoe jammer dat nu is he?? Niet slim van je ;)

Het zou je in deze drukke tijden goed doen als je a.s. vrijdagavond die hippe patta's van je aantrekt en de stad in rent voor een beetje ontspanning in alcoholische vorm. Ik reken op je aanwezigheid!

Laatst bewerkt:
A.s. vrijdagavond. :roflol:
Ik kijk al uit naar de zaterdag dan.

beter donderdag!

donderdag zuipen = zaterdag pr's!!

Beste lieden. Ik ben al vanaf afgelopen vrijdag uitgeschakeld (en heb al vanaf afgelopen woensdag niet meer getraind). Maak me nu wel erge zorgen voor aankomende zaterdag. Ben ook nu nog ziek... :(

---------- Toegevoegd om 19:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:29 ----------

Het zou je in deze drukke tijden goed doen als je a.s. vrijdagavond die hippe patta's van je aantrekt en de stad in rent voor een beetje ontspanning in alcoholische vorm. Ik reken op je aanwezigheid!

Hey ouwe, ben je weer eens in het Dordtse!

Ik ben ook ziek geweest, nu nog beetje aan het snotteren. Deze week ga ik weer echt trainen.

Ik ben mega duizelig, vrijdag ineens begonnen. Ging echt tegen de grond. Niet flauw vallen maar gewoon 0,0 evenwicht. Dat ik weer kan lopen is sinds gisteravond laat pas. Freaky shit. Dacht echt dat ik out ging...

Laatst bewerkt:
Damn zeg dat is wel erg. Hopen dat het snel beter gaat.
Misschien werk je te hard aan je huis.

Me too... Beetje te druk gehad denk ik...

Jij ook beterschap!

hey speler, wanneer ben jij weer sporten?

hey speler, wanneer ben jij weer sporten?

Echt sporten weet ik niet man. Ben nog steeds qua sport uitgeschakeld.
De storing in het evenwichtsorgaan is het gevolg van een griep of virus (klopt gezien mijn ouders ziek zijn). Advies is nu rust. Ik baal als een stekker. Het is in ieder geval niet de bedoeling aankomende zaterdag te gaan maxen. Uiteraard ben ik er wel bij, godver de godver. Ik voel me prima, maar lichamelijk ben ik slap als de t*fus. Ben al duizelig als ik mijn schoenen strik... Heb ik weer, ik wil die 190 knallen...

smack your b*ch up! en knallen maat....

Terug
Naar boven