XXL Nutrition

Pappa is thuis… (trainen met 1 arm)

Damn k*t man! Hopen dat het snel beter gaat. Wel chill dat je er alsnog bij bent ook al ben je ziek!

Echt sporten weet ik niet man. Ben nog steeds qua sport uitgeschakeld.
De storing in het evenwichtsorgaan is het gevolg van een griep of virus (klopt gezien mijn ouders ziek zijn). Advies is nu rust. Ik baal als een stekker. Het is in ieder geval niet de bedoeling aankomende zaterdag te gaan maxen. Uiteraard ben ik er wel bij, godver de godver. Ik voel me prima, maar lichamelijk ben ik slap als de t*fus. Ben al duizelig als ik mijn schoenen strik... Heb ik weer, ik wil die 190 knallen...

Damn ****ed up! Ik hoop dat dit niet ten koste gaat van je prestaties want dat is natuurlijk lullig zo vlak voor de wedstrijd. :(

• Topic Starter Topic Starter
Damn k*t man! Hopen dat het snel beter gaat. Wel chill dat je er alsnog bij bent ook al ben je ziek!

Thnx bro:) Hoop het ook. Het is nu al dinsdag en voel me nog steeds zo slap als een vaatdoek. En dan te bedenken dat de 180 squat nog geen week geleden is...

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Damn ****ed up! Ik hoop dat dit niet ten koste gaat van je prestaties want dat is natuurlijk lullig zo vlak voor de wedstrijd. :(

Denk dat het leed al redelijk geschiet is, het is nu al dinsdag:(

Thnx bro:) Hoop het ook. Het is nu al dinsdag en voel me nog steeds zo slap als een vaatdoek. En dan te bedenken dat de 180 squat nog geen week geleden is...

---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------

Denk dat het leed al redelijk geschiet is, het is nu al dinsdag:(

Je hebt nog 4 dagen. Komt goed. :)

Ik hoor het al, je kunt prima gaan zuipen.

Heb weer internet! Eigenlijk best jammer, want het was heerlijk rustig zo:D

Gisteren nog een keer 180 gesquat, ik ben echt toe nu aan een verhoging van het gewicht. Dus dat zit wel snor, enkel die bench wil moeilijk mee.

Groetjes!

Gaat dus lekkah lekkah. :D

190 squat, bang bang nig*ah! Easy!

hoppa... 200 nadert meine freund!

Naast zwaar nken doe je toch nog wat. Goed bezig maat!

:roflol: :kiss:

Hey ****er, wat ben je nou aan het doen man, je was zo hardcore ;-)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hahahahahahaha :roflol:

Gisteren squat tot 180 en deadlift tot 200 met een fail op de 220... Ik had die 220 wel kunnen doorbeuken maar liet hem eerder vallen omdat mijn rug naar mijn mening te bol voelde...

Was ook deels door de kroketten van mijn vader. Wat een bocht is frituur als je dat niet meer gewend bent. Zeker vlak voor het trainen. Was een vette vaatdoek...

Ik sta dus sinds kort onder begeleiding van een opgepompte oude bodybuilder/powerlifter die hele berekeningen op mij los laat en vervolgens gaat commanderen. Lui als ik ben luister ik gedwee en doe met ze mee.

Maandag:

Bench:

9x100
6x110
3x120
1x130

Incline bench:
8x85
8x85
8x85

Flat Dumbbell Press:
8x40
8x40
8x40

Peck Deck: (snel)
5x5x80

Daarna zelf nog wat buik, onderarmen en face pulls gedaan...

Woensdag (vandaag): spierpijn van maandag:eek:

Mijn drillmaster was te laat dus ben even ''stiekem'' gaan deadliften:D

Deadlift:
5x70
5x100
5x130
5x160
3x180
1x210

Daar was de drillmaster weer...

Schouders staand behind neck:
9x50
6x60
3x70
1x80

Schouders zittend behind neck:
9x60
6x70
3x80
1x90

Schouders bankje zittend dumbbell press:
8x30
8x30
8x30

Shoulder raises pomp:
24x10

Nog twee varianten pomp 2x24x10

Lat Pull behind neck:
8x90
8x90
8x90

Machine Row:
8x90
8x90
8x90

Lat Pull apparaat:
Op een aparte manier...

1x60 3 sec wachten 3x60 6 sec wachten 6x60 9 sec wachten 9x60

Daarna heb ik zelf even shrugs gedaan 5x5 met 130kg en buik

Nu weten jullie weer waar ik mee bezig ben...

Onder begeleiding... Met wat voor doel?

Onder begeleiding... Met wat voor doel?

Complete overgave... Bevalt me best wel, even laten leiden door een veteraan uit het Arnoldtijdperk. Goed voor de variatie in mijn trainingen, goed voor de motivatie en ik hoop goed voor mijn kracht en massa.

---------- Toegevoegd om 09:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:28 ----------

Ben jij van plan met Omega deel te nemen aan het vrachtwagentekken op 24 april?
Of ga je de komende tijd door met pompen? ;)

Vrachtwagentrekken sla ik niet af, dat is de kers op mijn benentraining. Sprak Omega er gisteren al over. Je wilde het dreamteam voor de helft inpikken hea;)

homo!

Terug
Naar boven