Jopthelis
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 185
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt sporten weet ik niet man. Ben nog steeds qua sport uitgeschakeld.
De storing in het evenwichtsorgaan is het gevolg van een griep of virus (klopt gezien mijn ouders ziek zijn). Advies is nu rust. Ik baal als een stekker. Het is in ieder geval niet de bedoeling aankomende zaterdag te gaan maxen. Uiteraard ben ik er wel bij, godver de godver. Ik voel me prima, maar lichamelijk ben ik slap als de t*fus. Ben al duizelig als ik mijn schoenen strik... Heb ik weer, ik wil die 190 knallen...

Damn k*t man! Hopen dat het snel beter gaat. Wel chill dat je er alsnog bij bent ook al ben je ziek!
Hoop het ook. Het is nu al dinsdag en voel me nog steeds zo slap als een vaatdoek. En dan te bedenken dat de 180 squat nog geen week geleden is...Damn ****ed up! Ik hoop dat dit niet ten koste gaat van je prestaties want dat is natuurlijk lullig zo vlak voor de wedstrijd.![]()

Thnx broHoop het ook. Het is nu al dinsdag en voel me nog steeds zo slap als een vaatdoek. En dan te bedenken dat de 180 squat nog geen week geleden is...
---------- Toegevoegd om 18:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:17 ----------
Denk dat het leed al redelijk geschiet is, het is nu al dinsdag![]()

Hij wil het podium op!

Ben jij van plan met Omega deel te nemen aan het vrachtwagentekken op 24 april?
Of ga je de komende tijd door met pompen?![]()