- Waardering
- 973
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 102kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maurits? Zoja: hou er wel rekening mee dat zijn bloedwaarden zijn perspectief een beetje kunnen kleuren, zeg maar.Ik sta dus sinds kort onder begeleiding van een opgepompte oude bodybuilder/powerlifter die hele berekeningen op mij los laat en vervolgens gaat commanderen.

Maurits? Zoja: hou er wel rekening mee dat zijn bloedwaarden zijn perspectief een beetje kunnen kleuren, zeg maar.![]()
Nee hoor, we hoorde niks meer van je dus zou het zonde zijn als we onze krachten niet gingen bundelen.Vrachtwagentrekken sla ik niet af, dat is de kers op mijn benentraining. Sprak Omega er gisteren al over. Je wilde het dreamteam voor de helft inpikken hea![]()

Nee hoor, we hoorde niks meer van je dus zou het zonde zijn als we onze krachten niet gingen bundelen.
Snel inschrijven dan voordat het vol zit en jullie niet meer kunnen.
Ik wacht wel rustig en sla deze wedstrijd zeer waarschijnlijk af.
? 
haha kk nice!
x-je op je pr!
dit maakt je op slag minder homofiel trouwens
edit: tenzij die niet op diepte was! was eens eerlijk nathan!!! was het nathan depth van vroeguh of new style?
Thnx!
New style, maar wel met kneewraps he

Had Sarko nog aan de lijn met het verhaal dat de inschrijving sluit. Hij vertelde mij dat jullie er nog niet tussen zaten.Ik ga niet meer lopen prutsen. Heb ik geen fatsoenlijke maat dan doe ik niet meer mee.
Zorg wel dat je ertussen staat want als je te laat bent met inschrijven dan schop ik je toch!
Had Sarko nog aan de lijn met het verhaal dat de inschrijving sluit. Hij vertelde mij dat jullie er nog niet tussen zaten.
Gaan jullie nog meedoen?
zieke squats eindbaas.![]()
Je lijkt weer in vorm te komen zoals je erbij stond tijdens het filmen van troy.![]()
Pff dikke PR zeg op je squat, nice
Weinig oefeningen voor zo'n grote spier als de bicephaha mafkees...
Die voelde je zeker de dag erna + daarna goed of niet?
Ook dikke bench press sessie gisteren!![]()
Thnx, thnx! Wat leuk dat je weer eens langskomt, alles goed? Mijn biceps kunnen aardig wat hebben als voormalig superdude... Viel wel mee dus